biefstuk, champignons, boontjes, gebakken aardappelsquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:37 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ermahgerd, fantastische suggestie
Ware het niet dat die aap geen kaas lust. Hij HAAT alles dat maar met kaas te maken heeft. Geen kaas op de lasagne, geen tiramisu, geen pizza. Eikel.
Ja dat is super complex, want ik heb bijna altijd zin in gerechten waar kaas in zit en daardoor 'moet' ik altijd zoeken naar een alternatiefquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:38 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
is dat zo lastig dan?
anders doe je kip met rijst, groente en speciaal voor gcjoel pindakaas (saus mag ook)
Thnx! Zo, dat was cardio. Nu zo maar UBquote:
Iets met vlees -> Steakquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:38 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
is dat zo lastig dan?
anders doe je kip met rijst, groente en speciaal voor gcjoel pindakaas (saus mag ook)
Scheiden die vent.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:37 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ermahgerd, fantastische suggestie
Ware het niet dat die aap geen kaas lust. Hij HAAT alles dat maar met kaas te maken heeft. Geen kaas op de lasagne, geen tiramisu, geen pizza. Eikel.
Wat gaat het hun aan ook.. je hoeft toch uberhaupt niet altijd zin in gebak te hebben?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:52 schreef SummerBreeze het volgende:
Vanmorgen eerste keer niet-lieve weegschaal gehad. Twee ons erbij ten opzichte van vorige week. Maar, eergisteren smaakte de wodka iets te lekker dus dat zal niet hebben meegeholpen zeg maar.
Ik laat me niet kisten, neem mijn verlies en ga vrolijk Door op de ingeslagen weg (alleen dan zonder drank voorlopig denken ik)
Lijstje van vandaag:
O. overnight oats van magere (vruchten)kwark, havermout, melken een paar aardbeitjes
L. salade van cottage cheese, veeeel tomaat een beetje maïs en wat augurk. Daarnaast twee knäckebröd met kalkoenfilet
T. Portie popcorn t.w.v. 80 kcal
D. Waarschijnlijk rijst met kalkoenfilet en wokgroenten.
hoewel ik sinds ik werk waar ik werk (nu anderhalf jaar) nognooit ja heb gezegd tegen een gebakje omdat ik het simpelweg te zoet vind kreeg ik vandaag na hè afslaan van taart ineens de vraag of ik soms aan het lijnen ben. Hoewel dat natuurlijk wel zo is vind ik het zo vreemd dat het blijkbaar anderhalf jaar heel normaal is geweest dat ik niet mee-at, en nu ineens is het opvallend
Bestaat jou leven ook uit iets anders dan kip, rijst en groente?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:38 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
is dat zo lastig dan?
Hij heeft wekenlang op McD geleefd, ik zou de burgers skippen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bestaat jou leven ook uit iets anders dan kip, rijst en groente?![]()
@ Artoo misschien lekker hamburgers maken?
Nah, het was 'slechts' een week, en in de McD neemt hij alleen de kipnuggets en friet, al weet ik niet zo goed waarom.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hij heeft wekenlang op McD geleefd, ik zou de burgers skippen.
Geen slechte optie!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
@ Artoo misschien lekker hamburgers maken?
1410 volgens FatSecret.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat gaat het hun aan ook.. je hoeft toch uberhaupt niet altijd zin in gebak te hebben?
Maar goed zo werkt de sociale 'eet-peer-pressure' geloof ik
Je lijstje lijkt me wel erg weinig, hooguit 1200 kcal of zo?
D van 700 met alleen kip en groenten? Dat kan ik me nauwelijks voorstellen.. of eet je dan gelijk 400 gram kip?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:02 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
1410 volgens FatSecret.
O: 365 (was wat licht uitgevallen inderdaad, zit normaal altijd rond 500, maar besefte me vanmorgen dat ik melk had gebruikt ipv yoghurt :S )
L:302
T: 86
D: rond de 700, naar ik nu kan schatten
Geeft nog ruimte voor een late T van 150 (heb als doel 1550 gesteld)
100 gram meergranenrijst tikt aardig aan met 338 kcalquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
D van 700 met alleen kip en groenten? Dat kan ik me nauwelijks voorstellen.. of eet je dan gelijk 400 gram kip?
100 gram is ongekookt he.. Krijg je dat op?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:04 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
100 gram meergranenrijst tikt aardig aan met 338 kcal
Oh, ongekookt. Dan doe ik het altijd fout. Ik weeg na het koken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
100 gram is ongekookt he.. Krijg je dat op?
boterham pindakaas!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:06 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Oh, ongekookt. Dan doe ik het altijd fout. Ik weeg na het koken.
In dat geval ga ik het niet opkrijgen denk ik.
Iemand een tip om op een gezonde manier op de 1550 voor vandaag te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |