quote:
nootjes eikel!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:14 schreef Qwea het volgende:
[..]En ik ga toch maar fietsen, dus geen UB. Dus, no need for whey shake. Dus, ergo, mijn eiwitten waren vandaag te hoog, en vertjes te laag... IK NEEM NOG EEN SNICKERS.
Wel eerst halen
179!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:18 schreef Artoo het volgende:
Ik wil ook Snickers ijsHoeveel kcal bevat zo'n ding?
ja zeg het haar!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:18 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
volgens mij trainen gcjoel en ik meer Ub dan jou
Ja, ook alleen omdat de fysio loopt te zeiken ove rmijn UBquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:18 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
volgens mij trainen gcjoel en ik meer Ub dan jou
Die heb ik ook wel een paar keer gedaan, maar ik vond het niet echt yoga. De flow tussen de moves is niet natuurlijk. Heb gisteren Yoga with Adriene gedaan, die zijn ook wel grappig. Je wordt er niet erg moe van (iig die ik gisteren deed), maar ze heeft een fijne stem en het is in 30 dagen opgebouwd voor beginners. En soms maakt ze gekke geluidjes of grapjes tussendoorquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
Jillian Michaels heeft ook een soort yoga-sessie, overigens. Yoga Meltdown, voor de geïnteresseerden.
Ja, het is ook niet voor mij, maar het is wat 'aggressiever' ofzoquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Die heb ik ook wel een paar keer gedaan, maar ik vond het niet echt yoga. De flow tussen de moves is niet natuurlijk.
Ermahgerd, fantastische suggestiequote:
is dat zo lastig dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:34 schreef Artoo het volgende:
Ik weet niet wat voor D ik moet maken vanavond. Mijn dude eet weer thuis na een week werken in het buitenland en bijna elke dag eten bij McDonald's, dus hij mocht kiezen van mij. "Iets met vlees". Ja hallo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |