Eet jij wel mijn zelfgemaakte pindakaas cheesecake de 27ste? Of ga je vet homo netzoals Ruuyz voor de witte choco?quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:45 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet achter, ergens bij Lonaa. Komt vanzelf
Hoelaat was die tijd voor eten nou btw?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:45 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet achter, ergens bij Lonaa. Komt vanzelf
Zou voor het eerst in jaren zijn dat ik weer pindakaas eetquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eet jij wel mijn zelfgemaakte pindakaas cheesecake de 27ste? Of ga je vet homo netzoals Ruuyz voor de witte choco?
Homo's united! Ryuuzen, ik steun je!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eet jij wel mijn zelfgemaakte pindakaas cheesecake de 27ste? Of ga je vet homo netzoals Ruuyz voor de witte choco?
nou neem maar gewoon pepperspray mee anders kan je lopenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als ik met jou mee rij moet ik dus een pot pindakaas meenemen in plaats van pepperspray
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:47 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
nou neem maar gewoon pepperspray mee anders kan je lopen
Is alleen als hij zich niet gedraagtquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:47 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
En nu wil ik hem ook zien aankomen met rode en tranende ogen!
I like how you think!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou voor het eerst in jaren zijn dat ik weer pindakaas eetmaar wil wel een stukje hoor
en ook graag van de witte choco
Dikzakquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou voor het eerst in jaren zijn dat ik weer pindakaas eetmaar wil wel een stukje hoor
en ook graag van de witte choco
Erm.. tja, niet echt bewust. Haal het gewoon nooitquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
I like how you think!
ps waarom zo lang geen pindakaas?
Ik ga Radmilo tenminste ontmoetenquote:
Ja, wie eet er nou zolang geen pindakaas.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
I like how you think!
ps waarom zo lang geen pindakaas?
super handig als ik rijd natuurlijkquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:47 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
En nu wil ik hem ook zien aankomen met rode en tranende ogen!
PT van Obesequote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://www.sodabodyfit.nl/radmilo
Zegt me geen moer
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
bevestigd het alleen maar. radmilo doet alleen obese mensen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |