En als ze dat niet goed vindt gewoon alleen een week met een maat. Als ze zelf niet mee wil/kan dan heeft ze dit jaar even pech.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:54 schreef Ludachrist het volgende:
Ga een (lang) weekendje met haar en een week met een maat.
Dat. Wat een draaideur.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dan moet ze dokken of haar muil dichthouden.
Het punt is: Ze heeft het geld wel alleen ze wil niet aan haar spaarrekening komen. Dus ze wil wel als het maar gratis uit de lucht komt vallen heb ik het idee.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:55 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
En als ze dat niet goed vindt gewoon alleen een week met een maat. Als ze zelf niet mee wil/kan dan heeft ze dit jaar even pech.
Je kunt altijd nog kijken of je het geld misschien gedeeltelijk voor kan schieten?
Profiteur dus...... pluk gewoon een andere vogeltje als je toch op vakantie gaat.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:56 schreef Anoniem_1991 het volgende:
[..]
Het punt is: Ze heeft het geld wel alleen ze wil niet aan haar spaarrekening komen. Dus ze wil wel als het maar gratis uit de lucht komt vallen heb ik het idee.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:56 schreef Anoniem_1991 het volgende:
[..]
Het punt is: Ze heeft het geld wel alleen ze wil niet aan haar spaarrekening komen. Dus ze wil wel als het maar gratis uit de lucht komt vallen heb ik het idee.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dan moet ze dokken of haar muil dichthouden.
Dat is volgens mij ook helemaal niet het issue, meer het feit dat TS bijna verboden wordt op vakantie te gaan met een vriend.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:58 schreef Eix het volgende:
Van een studenteninkomen kon ik indertijd niet op vakantie.
Als jij een fulltimebaan tegen minimumloon hebt dan snap ik dat je niet voor je vriendin kan betalen. Als je daarentegen een goede baan hebt en verwacht dat je vriendin zich als student wel even naar jouw levensstandaard schikt... dat lijkt me niet reëel.
Ze kan het wel betalen maar wil dit niet omdat het van haar spaarrekening moet komen. Bovendien verwacht ik niet dat ze zich aanpast aan mijn levensstandaard, ik geef haar de keuze en verplicht haar niks. Is het dan reëel te zeggen dat ik niet op vakantie mag na een jaar 40 uur per week te hebben gewerkt omdat zij nog studeerd?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:58 schreef Eix het volgende:
Van een studenteninkomen kon ik indertijd niet op vakantie.
Als jij een fulltimebaan tegen minimumloon hebt dan snap ik dat je niet voor je vriendin kan betalen. Als je daarentegen een goede baan hebt en verwacht dat je vriendin zich als student wel even naar jouw levensstandaard schikt... dat lijkt me niet reëel.
Dat, maar dit vind ik ook wel erg triest:quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook helemaal niet het issue, meer het feit dat TS bijna verboden wordt op vakantie te gaan met een vriend.
Beetje profiterenquote:En dan laat je mij hier alleen achter? En denk je dat ik niet op vakantie wil?
emotionele chantage. Doet ze dat vaker?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:52 schreef Anoniem_1991 het volgende:
Ik krijg dan opmerkingen van: En dan laat je mij hier alleen achter? En denk je dat ik niet op vakantie wil? Waar vind je het leuker met hem dan om met mij op vakantie te gaan?
Ja, maar trek me er vaak weinig van aan. Ze heeft hiervoor een ex gehad die ze makkelijk kon manipuleren. Dit doet ze bij mij zo nu en dan ook wel eens maar ik reageer er nooit op en negeer het.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:06 schreef computergirl het volgende:
[..]
emotionele chantage. Doet ze dat vaker?
En daar blijf je dan in een relatie mee? Waarom?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:08 schreef Anoniem_1991 het volgende:
Ja, maar trek me er vaak weinig van aan.
En hoelang heeft ze daar op gespaard? Als student had ik ook een 1000 a 1500 euro spaargeld. Daar werkte ik een hele zomer voor en was enkel bedoeld als buffer voor noodgevallen. Als mijn koelkast de geest gaf ofzo.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:00 schreef Anoniem_1991 het volgende:
[..]
Ze kan het wel betalen maar wil dit niet omdat het van haar spaarrekening moet komen.
Ik vind het ergens wat egoïstisch ja. Je vriendin -met een laag inkomen- de keuze geven flink te betalen of thuis te blijven vind ik sneu. Blijkbaar wil zij samen wat leuks doen. Dan kijk voor een compromis, zoals een weekendje weg dat ook voor haar betaalbaar is.quote:Bovendien verwacht ik niet dat ze zich aanpast aan mijn levensstandaard, ik geef haar de keuze en verplicht haar niks. Is het dan reëel te zeggen dat ik niet op vakantie mag na een jaar 40 uur per week te hebben gewerkt omdat zij nog studeerd?
ze is wel leuk verder?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:08 schreef Anoniem_1991 het volgende:
[..]
Ja, maar trek me er vaak weinig van aan. Ze heeft hiervoor een ex gehad die ze makkelijk kon manipuleren. Dit doet ze bij mij zo nu en dan ook wel eens maar ik reageer er nooit op en negeer het.
Als je een relatie hebt hoef je toch niet 365 dagen per jaar op elkaars lip te zitten, gun elkaar soms eens wat. Het gaat maar om hooguit 2 weekjes.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:10 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik vind het ergens wat egoïstisch ja. Je vriendin -met een laag inkomen- de keuze geven flink te betalen of thuis te blijven vind ik sneu. Blijkbaar wil zij samen wat leuks doen. Dan kijk voor een compromis, zoals een weekendje weg dat ook voor haar betaalbaar is.
Zij heeft een buffer van 8500 ~ 9000 euro. Bovendien woont ze bij haar ouders en heeft zulke lasten niet. Compromis is prima maar het gaat haar er meer om dat ik dan alsnog zonder haar weg ga. Wat zij dus als vervelend ervaard.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:10 schreef Eix het volgende:
[..]
En hoelang heeft ze daar op gespaard? Als student had ik ook een 1000 a 1500 euro spaargeld. Daar werkte ik een hele zomer voor en was enkel bedoeld als buffer voor noodgevallen. Als mijn koelkast de geest gaf ofzo.
[..]
Ik vind het ergens wat egoïstisch ja. Je vriendin -met een laag inkomen- de keuze geven flink te betalen of thuis te blijven vind ik sneu. Blijkbaar wil zij samen wat leuks doen. Dan kijk voor een compromis, zoals een weekendje weg dat ook voor haar betaalbaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |