sage francisquote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Funky shizzle... wie is het? Talib?
Klinkt old school... met echte drum breaks en dergelijkequote:
Ja je geeft de reden zelf al een beetje aan hè.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:22 schreef Remqo het volgende:
Mijn Modern Talking niet waarderen
Fouter kan je het bijna niet hebben
Dat is zo.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja je geeft de reden zelf al een beetje aan hè.
Anders kun je altijd nog bij Jan Bik terecht heh.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben niet actief op zoek, ik kom liever wat tegen.
Kan altijd, als noodzakelijk kwaad.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Anders kun je altijd nog bij Jan Bik terecht heh.
npquote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik mag die Francis wel. Thanx for the tip, mibradda
Ja maar dat is dan ook wel de meest zoetsappige rotzooi die er te vinden isquote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik heb een 1980s fobie... met name door REO Speedwagon...
Hoewel ik later leerde dat ze voor hun balladefase een best goede rockband waren.
Keep on loving youquote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik heb een 1980s fobie... met name door REO Speedwagon...
Hoewel ik later leerde dat ze voor hun balladefase een best goede rockband waren.
Wat vind je van hair metal?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Keep on loving you![]()
Ik ben juist een 80's man, herinneringen uit mijn kindertijd![]()
GTA Vice City deed mijn liefde voor de 80's herleven.
Daarom ook deze UI
Ik ben ook van die tijd, maar heb me altijd meer thuisgevoeld bij de jaren '60 en '70...quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Keep on loving you![]()
Ik ben juist een 80's man, herinneringen uit mijn kindertijd![]()
GTA Vice City deed mijn liefde voor de 80's herleven.
Daarom ook deze UI
Hair metal is van die muziek die toffer wordt naarmate je meer gezopen hebt.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hair metal... allemaal zo cliché...
Heb sowieso een hekel gekregen aan gitaarsolo's... Mits het de blues is.
fggtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |