Verder ook: Rozekruizers, Pinksters en het Rode Kruis als (sub)synoniem voor de Tempeliers.
Op de een of andere manier zijn die Malthezers ook duister en gesplitst in: Ridders van Malta (Katholiek) en Johanniter Orde (Protestant).
Interessant is de Zwitserse (Katholieke) Garde als lijfwacht van het Vaticaan. Kijk naar de Zwitserse Vlag = verkapt Kruis van Malta.
Hiermee breng ik ook direct Opus Dei en de Jezuieten in verband.
Daarnaast heb ik 3 super elitaire orden in beeld kunnen brengen:
1) De (Ridders van de) Orde van het Gulden Vlies (Oostenrijkse en Spaanse tak), opgericht door Hertog van Bourgondie Philips de Goede.
2) De orde van de Kousenband (Brits) Royal Society ?
3) De Ridderorde van St. Michel (Frankrijk) Merovingen ?
Verder is er nog de Duitse Orde, deze omvat:
- De Teutoner-ridders
- Thule Gemeinschaft
- Beierse Illuminati (vermoedelijk)
Ik heb het vermoeden dat de Skull & Bones Club van George Bush een
tussenlink is van de Tempeliers met de Duitse Orde.
Deze lijst is niet compleet maar ik denk dat bovengenoemden een zware rol hebben.
Als ik de Bilderbergers mag plaatsen dan lijkt het een mengelmoesje
van Rothschilds, Duitsers, Tempeliers, Malthezers en het Gulden Vlies.
Tja, het valt niet mee om die Illuminati te volgen.
Ik denk dat ik maar postzegels ga verzamelen.
.
Ehm hadden we niet afgesproken om de zelfde onderwerpen in één topic te houden ???
quote:Bloedlijnen is iets anders dan Ordes
Op maandag 11 november 2002 22:26 schreef Lord Dreamer het volgende:
De top 13 illuminatie bloedlijnen.Ehm hadden we niet afgesproken om de zelfde onderwerpen in één topic te houden ???
quote:Illuminati = Illuminati dus in één topic over Illuminati en niet in diverse topics omdat alle onderdelen helemaal uitgespit moeten worden.
Op maandag 11 november 2002 22:30 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Bloedlijnen is iets anders dan Ordes
Btw hadden tempeliers en maltezers niet een bloedhekel aan elkaar ? en werden de tempeliers niet ontbonden door de katholieken en moesten al hun bezittingen niet ingelverd worden etc..
nahja iig nog iets voor M.alta om te researchen..
"Fabian society "
quote:Dit is nou juist het probleem.
Op maandag 11 november 2002 22:38 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Illuminati = Illuminati dus in één topic over Illuminati en niet in diverse topics omdat alle onderdelen helemaal uitgespit moeten worden.
Btw hadden tempeliers en maltezers niet een bloedhekel aan elkaar ? en werden de tempeliers niet ontbonden door de katholieken en moesten al hun bezittingen niet ingelverd worden etc..
En over die Tempelieren: dat schreef ik toch al in mijn thread-opening:
Doorgestoken kaart.
Die Tempeliers zijn volgens mij nog steeds Top-dog.
Gulden Vlies & Kouseband: Dit is serieus.
Ik probeer mijn beperkte research enigzins goed te doen.
Voorbeelden:
Gulden Vlies:
Willem van Oranje, Hertog van Alva, Filips II, Karel V,
Otto von Habsburg, Koning Carlos van Spanje
Veel Europese topadel zijn ridder in de orde van het Gulden Vlies.
Kouseband: Prince Charles, Koning Willem I, Koningin Wilhelmina
quote:Ik weet ook te weinig van de Tempeliers.
Op dinsdag 12 november 2002 21:30 schreef Lortnoc het volgende:
Ik heb er niet veel verstand van maar als jullie dit interesseerd moeten jullie eens de Slinger van Foucault lezen van Umberto Eco (of hebben jullie dit al gedaan) staat erg veel in over Tempeliers.
Weet er iemand iets meer van Rennes-le-Chateau ? en Koning Dagobert II ?
De Tempeliers zouden Jezus' skelet hebben gevonden en het hebben verstopt ergens in Frankrijk.
Ik snap het verhaal maar half.
Wie weet het hele verhaal ?
quote:Wist je dat de Ridder van Malta zelfs toeschouwerstatus hebben bij de verenigde naties? (Ongeveer net als het rode kruis, en de palestijnen):
Op maandag 11 november 2002 22:23 schreef M.ALTA het volgende:
Op de een of andere manier zijn die Malthezers ook duister en gesplitst in: Ridders van Malta (Katholiek) en Johanniter Orde (Protestant).
Interessant is de Zwitserse (Katholieke) Garde als lijfwacht van het Vaticaan. Kijk naar de Zwitserse Vlag = verkapt Kruis van Malta.
Hiermee breng ik ook direct Opus Dei en de Jezuieten in verband.
http://www.un.org/popin/unpopcom/32ndsess/gass/state/smom.pdf
De Illuminatie zitten zelfs daar!
Ook een aanrader, het volgende boek: "The Illuminatus Trilogy: The Eye in the Pyramid, the Golden Apple & Leviathan" by Robert Shea, Robert Anton Wilson
Fnord.
quote:dat is toch met de priorij van Sion . en de Saangraal - Sang Raal/San Graal oftewel Holy Blood-Holy grail
Op dinsdag 12 november 2002 21:38 schreef M.ALTA het volgende:Ik weet ook te weinig van de Tempeliers.Weet er iemand iets meer van Rennes-le-Chateau ? en Koning Dagobert II ?
De Tempeliers zouden Jezus' skelet hebben gevonden en het hebben verstopt ergens in Frankrijk.
( wat ik ooit heb opgevangen van discovery, niet echt betrouwbare bron maarja )
legende zou zijn dat de heilige graal met daarin het bloed van Jesus naar Frankrijk zou zijn gekomen..
maar die heilige graal/ heilig bloed zou een metafoor zijn voor Maria magdalena die zwanger zou zijn geweest van Jesus.. en dus de bloedlijn van Jesus zou voortgezet zijn in Frankrijk
de Priorij van Sion zou die bloedlijn moeten beschermen..
In Rennes le Chateau zou iets begraven moeten liggen ?
[Dit bericht is gewijzigd door Fonkmeistah op 13-11-2002 00:52]
"i tego arcana dei" wat zoveel betekend als "Begone! I conceal the secrets of God" oid..
quote:Beatrix is ook lid van de Orde van de Kouseband: ik zag laatst een foto van Bea bij een bezoek aan Engeland, daar was ze voor een of andere bijeenkomst van de Orde.
Op dinsdag 12 november 2002 18:02 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Dit is nou juist het probleem.
Het gaat niet alleen over bloedlijnen.
Het gaat ook over meelopers bij de illuminati, zoals Ad Melkert; en die zijn soms erger dan de bloedlijnen.En over die Tempelieren: dat schreef ik toch al in mijn thread-opening:
Doorgestoken kaart.
Die Tempeliers zijn volgens mij nog steeds Top-dog.Gulden Vlies & Kouseband: Dit is serieus.
Ik probeer mijn beperkte research enigzins goed te doen.Voorbeelden:
Gulden Vlies:
Otto von Habsburg, Koning Carlos van SpanjeVeel Europese topadel zijn ridder in de orde van het Gulden Vlies.
Kouseband: Prince Charles, Koning Willem I, Koningin Wilhelmina
quote:Volgens de een zijn de Tempeliers de zogenaamde beschermers van de bloedlijn van Jezus wat dan de Merovingers zouden zijn. Volgens anderen is dit onzin en is er helemaal geen bloedlijn van Jezus en David (naar Frankrijk gevlucht) en zijn de Merovingers onderdeel van een oude bloedlijn die vanuit Babylon komt. Volgense deze zienswijze zouden die Merovingers een Annunaki/Illuminati/reptillian bloedlijn zijn. En hebben ze dat Jezus verhaal verzonnen (dat Maria met zijn kind naar Frankrijk is gevlucht om dit te verbergen.
Op dinsdag 12 november 2002 21:38 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Ik weet ook te weinig van de Tempeliers.
Weet er iemand iets meer van Rennes-le-Chateau ? en Koning Dagobert II ?
quote:Ik geloof ook eerder in die 2e zienswijze, en dat niet alleen het verhaal van Jezus die naar Frankrijk is gevlucht is verzonnen door de illuminatie/Babylon Brotherhood/reptilian bloedlijnen, maar ook die Jezus-mythe in z'n geheel; Jezus heeft nooit bestaan als messias/mens, maar representeert voor de illuminatie ingewijden de zon, terwijl de massa's het Jezus-verhaal letterlijk moe(s)ten nemen!!
Op woensdag 13 november 2002 18:32 schreef Templ4r het volgende:[..]
Volgens de een zijn de Tempeliers de zogenaamde beschermers van de bloedlijn van Jezus wat dan de Merovingers zouden zijn. Volgens anderen is dit onzin en is er helemaal geen bloedlijn van Jezus en David (naar Frankrijk gevlucht) en zijn de Merovingers onderdeel van een oude bloedlijn die vanuit Babylon komt. Volgense deze zienswijze zouden die Merovingers een Annunaki/Illuminati/reptillian bloedlijn zijn. En hebben ze dat Jezus verhaal verzonnen (dat Maria met zijn kind naar Frankrijk is gevlucht om dit te verbergen.
quote:Niet om lullig te doen, maar waarom "hoop" je dat die er geweest zijn, wat heeft dat met jouw persoonlijke "verlichting" (waar elke ziel toch naar toewerkt ook al zit dat er voor de meeste zielen (Minion Incarnates)nog niet in in deze ene incarnatie en hebben ze heel wat levens met ervaringen te ondergaan)te maken, wat maakt het vershil voor jou?
Op woensdag 13 november 2002 18:58 schreef Templ4r het volgende:
Ik denk/hoop dat Jezus heeft bestaan maar dat zijn boodschap (met opzet) compleet is verdraaid. Ik ben er nog niet uit, maar ik denk/hoop dat er verlichte geesten op aarde zijn geweest zoals bijv. Jezus en Budda.
[Dit bericht is gewijzigd door PHETEP op 13-11-2002 19:49]
[Dit bericht is gewijzigd door Templ4r op 13-11-2002 22:09]
Een ongelooflijke hoeveelheid geheimen worden hier ontrafeld:
http://www.levity.com/alchemy/home.html
http://www.kb.nl/dutchess/02/50/
http://www.occultopedia.com/occult.htm
Heel wat !
mega-sublinks !
Ik heb zo'n gevoel dat ik heel dicht bij het vuur zit.
Kost alleen veel tijd om het te ordenen denk ik.
[Dit bericht is gewijzigd door M.ALTA op 18-11-2002 16:48]
quote:De zoon van otto is ondertussen de voorzitter van de oosterijkse versie van het gulde vlies, karl von habsburg heet de beste man,
Op dinsdag 12 november 2002 18:02 schreef M.ALTA het volgende:Gulden Vlies & Kouseband: Dit is serieus.
Ik probeer mijn beperkte research enigzins goed te doen.Voorbeelden:
Gulden Vlies:
Otto von Habsburg, Koning Carlos van SpanjeVeel Europese topadel zijn ridder in de orde van het Gulden Vlies.
er bestaat een verschil tussen de spaanse en de oosterijkse, de oosterijke hoort bij de orde, en de spaanse is de huis onderscheiding van de koning, daar heeft beatrix er een van!
quote:let je ff op de datum??
Op zaterdag 3 januari 2004 23:43 schreef _The_General_ het volgende:[..]
De zoon van otto is ondertussen de voorzitter van de oosterijkse versie van het gulde vlies, karl von habsburg heet de beste man,
er bestaat een verschil tussen de spaanse en de oosterijkse, de oosterijke hoort bij de orde, en de spaanse is de huis onderscheiding van de koning, daar heeft beatrix er een van!
het was een stomme topickick van mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |