eppiiiiiiiiicquote:Op maandag 25 mei 2015 21:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
whaja want k heb geen vriende xD epic
Helemaal niet. Dit was gewoon hetzelfde als 'Opgelicht' maar dan met die 'baas', die eigenlijk gewoon zwaar kut is.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:59 schreef Flitskikker het volgende:
Wat maakt de titel uit
Blijft een baas en bazenprogramma
Ik vind het toch altijd zeer vermakelijkquote:Op maandag 25 mei 2015 22:01 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Helemaal niet. Dit was gewoon hetzelfde als 'Opgelicht' maar dan met die 'baas', die eigenlijk gewoon zwaar kut is.
Die eerste aflevering was best leuk en tevens belachelijk. Nu is 't gewoon een saaie "Opgelicht"-ripoff.quote:Op maandag 25 mei 2015 22:01 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik vind het toch altijd zeer vermakelijk
Eens met de tweede zin, maar nochtans vermakelijk.quote:Op maandag 25 mei 2015 22:05 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Die eerste aflevering was best leuk en tevens belachelijk. Nu is 't gewoon een saaie "Opgelicht"-ripoff.
Vind je dat bijzonder :squote:Op maandag 25 mei 2015 21:59 schreef MrSalazar het volgende:
YES! eend112 heeft in mn topic gereageerd.
Uh, door stoer 'stinkallochtoon' te typen vanaf je zolderkamertje, ben je zelf aan het internetpesten.quote:
Moet je nu huilen?quote:Op maandag 25 mei 2015 22:32 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Uh, door stoer 'stinkallochtoon' te typen vanaf je zolderkamertje, ben je zelf aan het internetpesten.
die is gebannedquote:Op maandag 25 mei 2015 22:42 schreef Pulzzar het volgende:
Ik word op FOK! regelmatig gepest door Abraham-de-lacy, want hij stuurt me regelmatig vervelende haatberichtjes.
Hij heeft iets van honderd klonen aangemaakt.quote:
Is dat van Scanman?quote:Op maandag 25 mei 2015 22:50 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Hij heeft iets van honderd klonen aangemaakt.
Ik krijg gemiddeld 1x per maand een bericht van een kloon van hem dat ik een bitch ben en dat hij wraak komt nemen. Ik stuur dat allemaal door naar de FOK!-crew en die geven hem vervolgens een permban. Op den duur zijn al zijn klonen op.
Nog steedsquote:Op maandag 25 mei 2015 22:50 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Hij heeft iets van honderd klonen aangemaakt.
Ik krijg gemiddeld 1x per maand een bericht van een kloon van hem dat ik een bitch ben en dat hij wraak komt nemen. Ik stuur dat allemaal door naar de FOK!-crew en die geven hem vervolgens een permban. Op den duur zijn al zijn klonen op.
Je bent hierbij een bitch en hij komt wraak op je nemen als ik het goed heb begrepen.quote:Op maandag 25 mei 2015 22:53 schreef deadprez het volgende:
abraham-de-lacywat een ongelofelijke klapjosti is dat
Oh ik ben ook al een tijdje een target van hem.quote:Op maandag 25 mei 2015 22:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Je bent hierbij een bitch en hij komt wraak op je nemen als ik het goed heb begrepen.
dan heb je wel een rede om 50 tinten bruin te schijtenquote:Op maandag 25 mei 2015 22:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Je bent hierbij een bitch en hij komt wraak op je nemen als ik het goed heb begrepen.
Volgens mij een enorme zelfhaat vanwege zijn geaardheid en dat reageert hij op mij af.quote:Op maandag 25 mei 2015 22:52 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nog steedswaarom is hij zo boos op je?
Wat een vermakelijk topic. Mijn god, wat een gestoorde loser zegquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |