abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153159542
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 16:31 schreef Geoffrey het volgende:

[..]

Welk punt probeer je nu eigenlijk te maken..? Dat de koerden ook mensen opvangen? Dat baghdad mensen weerhield om naar binnen te gaan tot er een uitgebreide controle is geweest?
Mijn punt is dat PMU niet moet claimen niet-sektarisch te zijn als ze Anbar vluchtelingen aan hun lot overlaten. 2/3 foto's helpen niet. Mij boeit het verdere ook totaal niet hoe die Anbar-mensen aan hun lot worden overgelaten, ik haat die provincie sowieso, maar het gaat mij om die taqqiya-leugen.
#freefrederike
pi_153159571
quote:
4s.gif Op maandag 1 juni 2015 16:34 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Mijn punt is dat PMU niet moet claimen niet-sektarisch te zijn als ze Anbar vluchtelingen aan hun lot overlaten. 2/3 foto's helpen niet. Mij boeit het verdere ook totaal niet hoe die Anbar-mensen aan hun lot worden overgelaten, ik haat die provincie sowieso, maar het gaat mij om die taqqiya-leugen.
de PMU bestaat uit Sjiieten, soennieten en Christenen. Hoe is dat in godsnaam sektarisch?
pi_153159608
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 16:33 schreef Geoffrey het volgende:

[..]

Wow... waar haal jij in godsnaam je informatie vandaan? Er vluchten genoeg mensen naar het zuiden zoals ik al heb aangetoond. Basra is veel verder dan het Noorden..

Ik kom zelf uit het gebied en heb alles met eigen ogen gezien.

Als jij beweert dat zuid-Irak niemand opneemt dan ben je simpelweg aan het liegen.
waar heb ik beweerd dat Irak niemand opneemt? Ik zeg slechts dat de PMU sectarisch is en dat Anbar-vluchtelingen worden geweigerd, daar hadden we het over.
#freefrederike
pi_153159637
quote:
4s.gif Op maandag 1 juni 2015 16:34 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Taqiyya leugen?

Als je zulke sektarische woorden gaat gebruiken zijn we klaar.
quote:
4s.gif Op maandag 1 juni 2015 16:35 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

waar heb ik beweerd dat Irak niemand opneemt? Ik zeg slechts dat de PMU sectarisch is en dat Anbar-vluchtelingen worden geweigerd, daar hadden we het over.
En ik zeg dat dat niet zo is. Maar als jij dat niet wilt geloven en liever Barzani blind vertrouwd prima.

Dit is dan ook de laatste keer dat ik jou beantwoord want een serieuze volwassen discussie gebaseerd op wederzijds respect is met jou blijkbaar niet mogelijk.
pi_153159643
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 16:35 schreef Geoffrey het volgende:

[..]

de PMU bestaat uit Sjiieten, soennieten en Christenen. Hoe is dat in godsnaam sektarisch?
Jij doet nu alsof de verhouding daarbinnen hetzelfde is, terwijl jij ook weet dat dat ook niet zo is. De PMU is een sjiitische sektarische organisatie. Ze zijn wel effectief, maar dat verandert er niks aan.
#freefrederike
pi_153159678
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 16:36 schreef Geoffrey het volgende:

[..]

Taqiyya leugen?

Als je zulke sektarische woorden gaat gebruiken zijn we klaar.

[..]

En ik zeg dat dat niet zo is. Maar als jij dat niet wilt geloven en liever Barzani blind vertrouwd prima.
waarom haal je Barzani er nu bij?
#freefrederike
pi_153159721
quote:
4s.gif Op maandag 1 juni 2015 16:37 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Jij doet nu alsof de verhouding daarbinnen hetzelfde is, terwijl jij ook weet dat dat ook niet zo is. De PMU is een sjiitische sektarische organisatie. Ze zijn wel effectief, maar dat verandert er niks aan.
Het is een volksorganisatie van Irak. Hoe graag mensen als jij dat ook proberen te verdoezelen gaat het hier om jongens die hun leven wagen voor het Iraakse volk. Het minste wat je dan kan doen is een beetje respect tonen, maar dat is blijkbaar te veel gevraagd.

Quote mij AUB niet meer want ik hoef dit soort achterlijke uitspraken niet te lezen.
pi_153159799
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 16:39 schreef Geoffrey het volgende:

[..]

Het is een volksorganisatie van Irak. Hoe graag mensen als jij dat ook proberen te verdoezelen gaat het hier om jongens die hun leven wagen voor het Iraakse volk. Het minste wat je dan kan doen is een beetje respect tonen, maar dat is blijkbaar te veel gevraagd.

Quote mij AUB niet meer want ik hoef dit soort achterlijke uitspraken niet te lezen.
Dit soort dingen hoor je altijd van nationalisten. De realiteit is gewoon anders. De Peshmerga komt op voor Koerden, de PMU komt op voor sji'ieten, ISIS komt op voor Soennieten. Hoezo kunnen ISIS en Peshmerga eerlijk zijn maar de PMU niet?
#freefrederike
pi_153159824
quote:
4s.gif Op maandag 1 juni 2015 16:41 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Dit soort dingen hoor je altijd van nationalisten. De realiteit is gewoon anders. De Peshmerga komt op voor Koerden, de PMU komt op voor sji'ieten, ISIS komt op voor Soennieten. Hoezo kunnen ISIS en Peshmerga eerlijk zijn maar de PMU niet?
PMU is opgericht na een jihad fatwa van sistani, het grootste deel zijn sjiieten. Pas als PMU uit 17% Koerden en 20% Arabische soennieten bestaat zijn ze een volksorganisatie.
pi_153159923
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 16:41 schreef Irakees het volgende:

[..]

PMU is opgericht na een jihad fatwa van sistani, het grootste deel zijn sjiieten. Pas als PMU uit 17% Koerden en 20% Arabische soennieten bestaat zijn ze een volksorganisatie.
17% Koerden, 20% Arabische soennieten _O- Hou maar op.
#freefrederike
pi_153160331
Baghdad, 1 June 2015 – According to casualty figures released today by UNAMI, a total of 1,031 Iraqis were killed and another 1,684 were injured in acts of terrorism, violence and armed conflict in May 2015.
http://www.uniraq.org/ind(...)s&Itemid=605&lang=en
pi_153160427
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 16:58 schreef Irakees het volgende:
Baghdad, 1 June 2015 – According to casualty figures released today by UNAMI, a total of 1,031 Iraqis were killed and another 1,684 were injured in acts of terrorism, violence and armed conflict in May 2015.
http://www.uniraq.org/ind(...)s&Itemid=605&lang=en
Documented civilian deaths from violence since 2003

139,311 – 157,869

https://www.iraqbodycount.org/database/
pi_153160848
quote:
4s.gif Op maandag 1 juni 2015 16:31 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Oke, waarom niet naar Basra vluchten dan? Geef daar eens antwoord op. Bagdad is trouwens niet zo gevaarlijk als er geclaimed wordt.
Niet zo gevaarlijk... Dagelijks autobommen maar mkay

pi_153160949
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:16 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Niet zo gevaarlijk... Dagelijks autobommen maar mkay

[ afbeelding ]
_O-

Ik ken een Irakees die er een paar weken terug op vakantie was. Daarentegen ken ik niemand die op vakantie gaat naar raqqa.
#freefrederike
pi_153160958
quote:
4s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:20 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

_O-

Ik ken een Irakees die er een paar weken terug op vakantie was.
In Bagdad?! Die heeft ballen
pi_153160974
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:21 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ja, idd. Hij zei me dat 't allemaal wel meevalt(hij is een Soenniet ook nog eens) en dat de media het opblaast. Hij is trouwens niet de enige die gaat.
#freefrederike
pi_153160976
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:21 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ik kom er ook net een maandje vandaan.. Als je er woont niets mis mee. Maar om nu te zeggen dat het niet gevaarlijk is is ook weer bullshit..
pi_153160989
Ik ga trouwens over precies 1 maand naar Irak :P
pi_153160996
quote:
4s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:22 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ja, idd. Hij zei me dat 't allemaal wel meevalt(hij is een Soenniet ook nog eens) en dat de media het opblaast. Hij is trouwens niet de enige die gaat.
Wát een bullshit. Alsof Sjiieten degene zijn die Baghdad gevaarlijk maken..
pi_153161048
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:22 schreef Geoffrey het volgende:

[..]

Wát een bullshit. Alsof Sjiieten degene zijn die Baghdad gevaarlijk maken..
wat is er precies bullshit aan?
#freefrederike
pi_153161104
quote:
4s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:25 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

wat is er precies bullshit aan?
"Hij is een soenniet ook nog eens"

alsof die het zoveel moeilijker hebben in Baghdad dan anderen.. Alsof dat degene zijn wiens gebedshuizen worden opgeblazen..
pi_153161122
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:27 schreef Geoffrey het volgende:

[..]

"Hij is een soenniet ook nog eens"

alsof die het zoveel moeilijker hebben in Baghdad dan anderen.. Alsof dat degene zijn wiens gebedshuizen worden opgeblazen..
Dat bedoelde ik er helemaal niet mee. :')
#freefrederike
pi_153161137
quote:
4s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:28 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik er helemaal niet mee. :')
Wat heeft het voor zin om zijn sekte te benoemen dan?
pi_153161240

Zandstorm in Ramadi
pi_153161285
IraqiSuryani twitterde op maandag 01-06-2015 om 14:08:57 #Egypt - #ISIS blew up a gas line leading to Jordan in the #Sinai for their participation in the war against them. http://t.co/t198Ta4u1d reageer retweet
Wist niet of dit hier mag maar heeft met isis te maken

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')