Ik vind de profielen ook vaak zeer overschat als de ASO ze maaktquote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit zijn die kutprofielen die wat meer uit elkaar gerekt zijn.
Dat zie je ook meestal bij de Tourprofielen soms.
http://www.procyclingstats.com/race/Tour_de_France_2015-stagesquote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind de profielen ook vaak zeer overschat als de ASO ze maakt
Ik zie het wel gebeuren dat Nibali op de kasseien de Tour weer beslist. Als die zo rijdt als vorig jaar gaat hij eenvoudig de Tour winnenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.procyclingstats.com/race/Tour_de_France_2015-stages
Waar een icoontje voor staat, behalve de tijdritten, kan je al het profiel zien.
Dat is toch übergenotquote:
Dit is ook meteen de Koninginnerit, maar wel weer genoeg aankomsten bergop. Broekje uit.quote:
Vuelta en Giro vind ik eigenlijk altijd wel vermakelijker dan de Tour. Zit altijd veel meer verrassing in.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is ook meteen de Koninginnerit, maar wel weer genoeg aankomsten bergop. Broekje uit.
Net als de Giro.
Lijkt me een rit voor Gesinkquote:
Ben je al klaar voor je Sagan UI?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:30 schreef Mani89 het volgende:
Ik loop al sinds Willunga Hill in januari met een enorme pik rond van al dat wielergenot.
Ja maar, in de Tour krijg je nu Contador vs Froome vs Quintana vs Nibali vs Valverde. Dat moet toch een spektakel worden.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Vuelta en Giro vind ik eigenlijk altijd wel vermakelijker dan de Tour. Zit altijd veel meer verrassing in.
Dat dachten we vorig jaar ook met de kanonnenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar, in de Tour krijg je nu Contador vs Froome vs Quintana vs Nibali vs Valverde. Dat moet toch een spektakel worden.
5 was het toch? Of 4? Ik moet nog wel een UI voor jou verzinnen. Ik zal het wel wielrennen gerelateerd houden.quote:
Zullen we een FOK!meet in de beruchte bocht houden op de Alpe d'Huez, de beslissingsberg van het jaar?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar, in de Tour krijg je nu Contador vs Froome vs Quintana vs Nibali vs Valverde. Dat moet toch een spektakel worden.
Het was drie.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
5 was het toch? Of 4? Ik moet nog wel een UI voor jou verzinnen. Ik zal het wel wielrennen gerelateerd houden.
Ok, gooi ik wel een bananenschil op de weg als Voeckler voorbij fietst.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zullen we een FOK!meet in de beruchte bocht houden op de Alpe d'Huez, de beslissingsberg van het jaar?
Nee het was 4, ik weet het alweer.quote:
Alleen als José Been ook mag komen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zullen we een FOK!meet in de beruchte bocht houden op de Alpe d'Huez, de beslissingsberg van het jaar?
Het was drie, ik weet het zekerquote:
Dan kan Thijs weer over je schrijven.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok, gooi ik wel een bananenschil op de weg als Voeckler voorbij fietst.
Jammer van die gare slotklim.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel een lekkere rit hoor, jongens. En dan te bedenken dat 'gisteren' al een chaos was.
Zoek eens op dan.quote:
Ja dat is echt kut, finish dan gewoon op de Mortirollo. Damn.quote:
quote:
wat is dit voor lay-out johquote:
Gescreent op Mycroftquote:
Ik heb vertrouwen in mijn wielerheldenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:37 schreef Mani89 het volgende:
En natuurlijk wint Sagan niet 3 etappes, alleen Sked weet dat nog niet.
quote:Wie voor Clasie op de deur gaat kloppen, een Engelse Premier Leagueclub of een Italiaanse Serie A-club, zal in de buurt van het clubtransferrecord (Dirk Kuyt voor 18 miljoen euro naar Liverpool) moeten komen.
Ik ga nog even in mijn glazen bol kijken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal er überhaupt een kopgroep komen, morgen?
Marcoss is wel episch door de grond gezakt zeg, die stond een paar dagen nog eerste in het algemeen klassement.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga nog even in mijn glazen bol kijken.
[ afbeelding ]
dit wil ik niet uit handen geven
Stiekem heeft hij goede connectiesquote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:40 schreef Mani89 het volgende:
Johannes heeft wel echt een gouden pik voor pooltjes, ik weet niet hoe hij het doet.
Glazen bol dat zeg ik toch.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:40 schreef Mani89 het volgende:
Johannes heeft wel echt een gouden pik voor pooltjes, ik weet niet hoe hij het doet.
Vorig jaar had ik al mijn geld op Nibali als Tourwinnaar, wat een genot bleek datquote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Glazen bol dat zeg ik toch.
Mijn grootste successen tot nu toe zijn Matthews voorspellen bergop en het overlijden van Froome in de Tour.
Dat is geloel.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik al mijn geld op Nibali als Tourwinnaar, wat een genot bleek dat
Ik heb blind vertrouwen in mijn persoonlijke favorietjes.quote:
Nibali was vorig jaar echt waardeloos tot de Tour. Elke kenner zag dat.quote:
Strategiequote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nibali was vorig jaar echt waardeloos tot de Tour. Elke kenner zag dat.
Jij en ik zagen dat inderdaad, Sked had Nibali als kopman. Lachwekkend!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Onze #Astanawatcher durft hier aan te twijfelen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een ekte ekte wist natuurlijk allang hoe Nibali naar de Tour toewerktequote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onze #Astanawatcher durft hier aan te twijfelen.
Door laatste te worden in elke koers waar hij aan meedeed. Ge-ni-aal.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Een ekte ekte wist natuurlijk allang hoe Nibali naar de Tour toewerkte
Het zit nog steeds diep merk ik. Ook bij mij hoor. #nooitmeerNibaliquote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Door laatste te worden in elke koers waar hij aan meedeed. Ge-ni-aal.
Bij Astana weten ze dat je eerste fysieke top je beste is, zoals José de Cauwere ook weet.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Door laatste te worden in elke koers waar hij aan meedeed. Ge-ni-aal.
Cavaliers is er toch nog niet voorlopig.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat wordt ook wel de Miguel Angel Lopez strategie genoemd.
Cavaliers vindt dit ook.
Daarom durf ik het te zeggen. Gelukkig houdt hij van een gezonde portie satire op zijn tijd.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cavaliers is er toch nog niet voorlopig.
Hier ga je spijt van krijgenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:56 schreef Mani89 het volgende:
Uit principe laat ik Nibali ook lekker uit mijn Scorito ploeg dit jaar. Neuk Astana.
Dat zei ik ook tegen je moeder.quote:
Hij is voorlopig nog niet terug dusquote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarom durf ik het te zeggen. Gelukkig houdt hij van een gezonde portie satire op zijn tijd.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Morgen vertrek ik. Wat ik allemaal moet missen.... LBL, de zegetocht van Miguel in de Giro, de promotie- degradatieplayoffs, de Champions League finale, de Copa America...
Ik reken erop dat jij namens mij Miguel, Colombia en Tapia steunt tijdens deze evenementen.
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Van jou kan ik het hebben.quote:
Hij dacht nog dat Superman Lopez naar de Giro ging. Ik had een bet met hem, Kruijswijk tegen Lopez. Hahahaha.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is voorlopig nog niet terug dus
[..]
En nu?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij dacht nog dat Superman Lopez naar de Giro ging. Ik had een bet met hem, Kruijswijk tegen Lopez. Hahahaha.
Nu gaat die bet niet door helaas, maar die halen we nog wel in tijdens de Tour, ofzo.quote:
Cavaliers ging ook al uit van een Lichtstadderby in de Eredivisie.quote:
Als hij hier was geweest had ik dit ook in zijn gezicht gezegdquote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar jongens, we moeten niet Cavaliers neer gaan steken in de rug.
Wat zijn we toch laf.
Trauma Centrum ofzo?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb de televisie te lang om SBS6 laten staan waardoor ik nu een ziekenhuismedewerker hard zie schreeuwen om zich verstaanbaar te maken tegenover een oude bejaarde vrouw.
Daar word ik altijd zo naar vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop