Paxcon haat jou nu.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weinig speciaals aan, dat bier.
quote:Op maandag 25 mei 2015 14:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weinig speciaals aan, dat bier.
De Genneper Parkenquote:Op maandag 25 mei 2015 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ooh nu zie ik pas dat lelijke gebouw achter de goal bij Eindhoven
Die heeft ieder weekend wel een wedstrijd om te toeteren want stel dat die twee promoveren gok ik dat de KNVB ze veelal zo doet: PSV thuis = Eindhoven uit en andersom.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
toeterjan gaat heus niet mee naar uitpotjes
Ok.quote:
Brandquote:
Sowieso is het lelijk als er niet gewoon overal tribunes staan.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Genneper ParkenAlleen ze hebben er wat lelijke complexen neergeflikkerd ja
Paxcon houdt ook zeer van de speciaalbieren van Brandquote:Op maandag 25 mei 2015 15:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niks mis mee. Beter dan Grolsch.
Maar goed ik drink bijna geen pils meer.
quote:Op maandag 25 mei 2015 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso is het lelijk als er niet gewoon overal tribunes staan.
In de CL paar jaar terug ook een club die gewoon helemaal niks achter de goal hadden en alleen maar een grote parkeerplaats
Upquote:Op maandag 25 mei 2015 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon houdt ook zeer van de speciaalbieren van Brand
Hoe kan je zoiets ontwerpenquote:Op maandag 25 mei 2015 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Afzichtelijk gebouw
zal wel jaren 70 gebouwd zijn ofzoquote:Op maandag 25 mei 2015 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe kan je zoiets ontwerpen
Nodigt niet echt uit om daar binnen eens een kijkje te gaan nemen
Tijd voor renovatiequote:Op maandag 25 mei 2015 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zal wel jaren 70 gebouwd zijn ofzo
Gewoon bom erop.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |