quote:Op maandag 25 mei 2015 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's zijn oudere broer, Bran.
Rickon heeft nog weinig ontwikkeling gehad in zijn persoonlijkheid en wordt door die ene wildling girl in veiligheid gebracht, toch?
I stand corrected. Rickon king of the north, Bran king beyond the wall of leider van de Childeren of the Forest als opvolger van die kwibus met zijn three eyed raven dingetje. En part time schnabbelen als master of dragonsquote:
Hodor!quote:Op maandag 25 mei 2015 18:35 schreef Romanus het volgende:
Wie wordt er trouwens koning als Tommen eventueel wegvalt (lijkt me reëel gezien die religieuze militie)?
Machtsvacuüm, Littlefinger bestijgt de troon bij gebrek aan vijanden?quote:Op maandag 25 mei 2015 18:35 schreef Romanus het volgende:
Wie wordt er trouwens koning als Tommen eventueel wegvalt (lijkt me reëel gezien die religieuze militie)?
Ach natuurlijk ja, klopt!quote:Op maandag 25 mei 2015 18:41 schreef DutchSL het volgende:
Stannis in principe de beste claim ja, daarom wilde Ned hem ook als koning toen die er achter kwam dat kinderen van Cersei bastards waren.
En Myrcella kan niet, erfen van titels gaat alleen in de mannelijke lijn. Behalve in Dorne..
Was al bekend dat we dit seizoen Brandon niet in actie zien. Volgend seizoen pas.quote:Op maandag 25 mei 2015 19:30 schreef andreas612 het volgende:
Wel jammer dat er nog geen enkele white walker, een vrije wildling of iets van de club van hodor voorbij is gekomen, terwijl volgende week al weer ep. 8 is.
hmmquote:Op maandag 25 mei 2015 19:31 schreef Principia het volgende:
[..]
Was al bekend dat we dit seizoen Brandon niet in actie zien. Volgend seizoen pas.
Er is als ik het me goed herinner alleen een sterke voorkeur voor mannelijke troonopvolgers (i.e. broers en zonen van broers erven voor zussen.)quote:Op maandag 25 mei 2015 18:41 schreef DutchSL het volgende:
Stannis in principe de beste claim ja, daarom wilde Ned hem ook als koning toen die er achter kwam dat kinderen van Cersei bastards waren.
En Myrcella kan niet, erfen van titels gaat alleen in de mannelijke lijn. Behalve in Dorne..
Dat is het idee ja, maar juist omdat ze moeten wachten op een nieuwe release en rap door het restant aan materiaal heen schieten, verwacht ik 10 seizoenen. Kunnen ze seizoen 6 nog als filler gebruiken en seizoenen 7/8 voor het zesde boek en seizoenen 9/10 voor het zevende boek gebruiken.quote:Op maandag 25 mei 2015 19:54 schreef Momo... het volgende:
Ik las ergens dat Game of Thrones waarschijnlijk 7 of 8 seizoenen krijgt. Dan kunnen toch nooit redden. Er van uit gaande dat boek 1-5 dit seizoen grotendeels word afgerond, dan zouden 2 dikke boeken in 2/3 seizoenen kunnen?
Ik hoef ook geen meerdere seizoenen van deze kwaliteit.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:05 schreef ToT het volgende:
Tja als de komende 3 afleveringen ook matig worden, vrees ik dat volgend seizoen het een stuk minder populair zal zijn en misschien worden het er dan geen 10 seizoenen.
Ja met The Walking Dead ben ik ook afgehaakt. Die vond ik eerst ook echt geweldig!quote:Op maandag 25 mei 2015 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen meerdere seizoenen van deze kwaliteit.
Deel 5 vind ik vrij saai om te lezen. Ik ben er net weer mee begonnen; ik zit op 2/3e deel.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:13 schreef TC03 het volgende:
Ik lees de boeken niet, heb ook geen idee hoe de serie zich tot de boeken verhoudt, maar ik heb het idee dat dit seizoen niet op een boek gebaseerd is. Beetje filler-achtig allemaal.
Een groot deel van de spanning in boek 4/5 komt vanuit de manier waarop het is geschreven, omdat het vanuit het perspectief van mensen wordt geschreven. Boek 4/5 spelen zich tegelijk af, maar in het ene deel heb je bijv geen kings landing hoofdstukken en in de andere wel. Zo hoor je alleen uit andere bronnen over gebeurtenissen in KL, totdat je ze in het volgende boek leest vanuit het werkelijke perspectief. Dat werkt op tv natuurlijk totaal niet, daarnaast wijken de verhaallijnen nu teveel af van elkaar.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:13 schreef TC03 het volgende:
Ik lees de boeken niet, heb ook geen idee hoe de serie zich tot de boeken verhoudt, maar ik heb het idee dat dit seizoen niet op een boek gebaseerd is. Beetje filler-achtig allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |