abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152949526
quote:
2s.gif Op maandag 25 mei 2015 17:11 schreef ToT het volgende:

Eens op beide punten. Ik heb wel het gevoel dat Sansa een BEETJE aan het groeien is qua karakter; de naïviteit is al wel wat aan het verminderen, maar ze heeft echt de pech dat degenen die haar bespelen, veel geslepener zijn. Wat voor keuzes moet ze maken? Wie moet ze vertrouwen? Gebaseerd op welke informatie?
Hopelijk dat Brienne op een gegeven moment haar toch kan bevrijden als Stannis aanvalt of zo.
Ik heb het gevoel dat al deze ervaringen haar heel erg gaan vormen en een bijzonder geslepen volwassen vrouw van haar gaan maken. Aan de zijde van Littlefinger, hopelijk >:)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_152949637
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 17:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat al deze ervaringen haar heel erg gaan vormen en een bijzonder geslepen volwassen vrouw van haar gaan maken. Aan de zijde van Littlefinger, hopelijk >:)
Littlefinger, die aan Cersei verteld heeft dat hij Sansa gevonden heeft?
pi_152949713
quote:
2s.gif Op maandag 25 mei 2015 17:27 schreef ToT het volgende:

Littlefinger, die aan Cersei verteld heeft dat hij Sansa gevonden heeft?
Daar zal absoluut weer een strategie achter zitten. Zo wint hij het vertrouwen van Cersei.
Ik geloof namelijk echt niet dat hij zou willen dat haar (de dochter van zijn grote liefde) iets zou overkomen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_152949730
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 17:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar zal absoluut weer een strategie achter zitten. Zo wint hij het vertrouwen van Cersei.
Ik geloof namelijk echt niet dat hij zou willen dat haar (de dochter van zijn grote liefde) iets zou overkomen.
:P Er zijn gekkere dingen gebeurd.
pi_152949742
quote:

[..]

Stannis-Bolton vechten, eentje is dan dus uit de weg geruimd, de ander kan door Lannisters of Tyrell's worden verslagen -> Littlefinger wordt warden of the North en de Eyrie

[ Bericht 0% gewijzigd door Romanus op 25-05-2015 17:45:36 ]
pi_152949759
quote:

[..]

En toch laat hij haar bij de Boltons achter... -O-
Ik heb serieus echt geen idee wat zijn drijfveren zijn en wat hij allemaal daadwerkelijk van plan is en wat slechts een deel van zijn spel is.
pi_152949787
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 17:30 schreef Romanus het volgende:

[..]

Stannis-Bolton vechten, eentje is dan dus uit de weg geruimt, de ander kan door Lannisters of Tyrell's worden verslagen -> Littlefinger wordt warden of the North en de Eyrie
Klinkt aannemelijk! :Y

Ja hij wil sowieso de iron throne hebben, maar volgens mij beseft hij ook wel dat dat net iets te hoog gegrepen is.
pi_152949790
quote:
2s.gif Op maandag 25 mei 2015 17:30 schreef ToT het volgende:

En toch laat hij haar bij de Boltons achter... -O-
Ik heb serieus echt geen idee wat zijn drijfveren zijn en wat hij allemaal daadwerkelijk van plan is en wat slechts een deel van zijn spel is.
Ik heb ook geen flauw idee wat hij nou wil (chaos is a ladder...), maar ik blief te geloven dat hij Sansa geen kwaad wil doen. En ik besef dat haar alleen laten en laten trouwen met Ramsay dan misschien niet zo'n briljant plan was.
pi_152949836
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 17:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb ook geen flauw idee wat hij nou wil (chaos is a ladder...), maar ik blief te geloven dat hij Sansa geen kwaad wil doen. En ik besef dat haar alleen laten en laten trouwen met Ramsay dan misschien niet zo'n briljant plan was.
Ja misschien had hij niet verwacht dat Ramsay echt zo'n monster is, en misschien had hij gehoopt dat Ramsay niet ZO snel met haar zou trouwen of zo.

Maar toch; Cersei vertellen waar Sansa zit? Daarmee brengt hij haar ECHT in gevaar.
pi_152949855
quote:
2s.gif Op maandag 25 mei 2015 17:33 schreef ToT het volgende:

Ja misschien had hij niet verwacht dat Ramsay echt zo'n monster is, en misschien had hij gehoopt dat Ramsay niet ZO snel met haar zou trouwen of zo.
Het zou kunnen dat hij oprecht niet had verwacht dat ze zo behandeld zou worden en dat Ramsay zo'n afschuwelijk onmens is.
pi_152949873
quote:
2s.gif Op maandag 25 mei 2015 17:33 schreef ToT het volgende:

[..]

Maar toch; Cersei vertellen waar Sansa zit? Daarmee brengt hij haar ECHT in gevaar.
Sansa interesseert hem toch geen ene hol joh... Voor littlefinger geldt alleen littlefinger.. de rest dient zo goed mogelijk bespeeld/uitgespeeld te worden.
  maandag 25 mei 2015 @ 17:36:08 #72
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_152949898
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 17:34 schreef muzas het volgende:

[..]

Sansa interesseert hem toch geen ene hol joh... Voor littlefinger geldt alleen littlefinger.. de rest dient zo goed mogelijk bespeeld/uitgespeeld te worden.
Volgens mij ook. Als hij Sansa kan helpen / voor zich kan winnen zal hij dat ongetwijfeld doen, maar zelfs Sansa zal worden opgeofferd voor zijn master plan als het niet anders kan.
Ok stelletje hokboeren
pi_152949909
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 17:34 schreef muzas het volgende:

[..]

Klopt idd ook weer! :Y
pi_152949951
quote:

[..]

Dit. Hij gaf in Winterfell al aan Ramsay niet te kennen noch hem te kunnen peilen. The fatal flaw in his plan dus. Always know your enemy. Hij heeft onderschat wat de ware aard van het beestje is
mag het weten
pi_152949955
Wel weer genoten van die kop van sir friendzone _O-
pi_152949985
quote:
dat hij zou willen dat haar (de dochter van zijn grote liefde) iets zou overkomen.
Hij had er anders geen moeite mee de zus van die grote liefde van 'm in een gat te flikkeren.
pi_152950022
quote:
14s.gif Op maandag 25 mei 2015 17:38 schreef muzas het volgende:
Wel weer genoten van die kop van sir friendzone _O-
pi_152950040
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 17:39 schreef muzas het volgende:

[..]

Hij had er anders geen moeite mee de zus van die grote liefde van 'm in een gat te flikkeren.
Maar die was zo lijp als een bos uien! :')
pi_152950086
quote:

Maar dat was de clingy fucked up sister.
pi_152950181
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 17:38 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Dit. Hij gaf in Winterfell al aan Ramsay niet te kennen noch hem te kunnen peilen. The fatal flaw in his plan dus. Always know your enemy. Hij heeft onderschat wat de ware aard van het beestje is
Geloven dat hij Ramsay niet zou kennen :')
De dingen die Ramsay uitspookt zingen echt wel rond daar in het noorden hoor.
Gezien Littlefinger informatie over iedereen die enigszins belangrijk is koopt wist hij ook echt wel wie Ramsay was. Hij had alleen wel Sansa in het Noorden nodig om Cersei over te halen dat hij daar orde moet stichten.
pi_152950272
Even tijd voor voorspellingen

Wat zal er gebeuren met Sansa

Optie 1
Sansa weet zichzelf te bevrijden en ontsnapt uit Winterfell.

Optie 2
Sansa wordt geholpen bij het ontsnappen uit Winterfell door Theon....,uhm REEK!

Optie 3
De kaars wordt aangestokken door Sansa of een ander en Brienne of Tarth bevrijdt haar

Optie 4
Brienne of Tarth merkt dat het niet goed gaat binnen Winterfell en besluit om Sansa te redden.

Optie 5
Stannis Baratheon verslaat de Boltons en neemt Winterfell over.

Optie 6
Er zullen nog vele nachten volgen voor Sansa met Ramsey, in het volgende seizoen zien we wel weer verder.

Optie 7
Geen van allen, maar mijn voorspelling is...?

Poll: Voorspelling ''Sansa''
Optie 1
Optie 2
Optie 3
Optie 4
Optie 5
Optie 6
Optie 7
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_152950310
quote:

[..]

House Arryn komt dan ook voort uit leipies Andals met dat Faith of the seven geneuzel. Dus dan snap ik wel dat je met zo'n leip moederfiguur een gestoord kind krijgt en Petyr zoiets had als ik moet kiezen tussen Sansa die mij doet denken aan Cat of een gestoord wijf, through the moondoor ermee!
mag het weten
pi_152950359
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 17:50 schreef Odaiba het volgende:
Even tijd voor voorspellingen

Wat zal er gebeuren met Sansa

Optie 1
Sansa weet zichzelf te bevrijden en ontsnapt uit Winterfell.

Optie 2
Sansa wordt geholpen bij het ontsnappen uit Winterfell door Theon....,uhm REEK!

Optie 3
De kaars wordt aangestokken door Sansa of een ander en Brienne of Tarth bevrijdt haar

Optie 4
Brienne of Tarth merkt dat het niet goed gaat binnen Winterfell en besluit om Sansa te redden.

Optie 5
Stannis Baratheon verslaat de Boltons en neemt Winterfell over.

Optie 6
Er zullen nog vele nachten volgen voor Sansa met Ramsey, in het volgende seizoen zien we wel weer verder.

Optie 7
Geen van allen, maar mijn voorspelling is...?

Poll: Voorspelling ''Sansa''
Optie 1
Optie 2
Optie 3
Optie 4
Optie 5
Optie 6
Optie 7
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
6, en dan 3. :)
pi_152950382
quote:
Welke kaars bedoel je?
Die kaars die Sansa kreeg en aan Reek gaf die daarna door Ramsay werd aangestoken. Die vervolgens de vrouw die eropaf kwam gevild heeft.
pi_152950398
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 17:52 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

House Arryn komt dan ook voort uit leipies Andals met dat Faith of the seven geneuzel. Dus dan snap ik wel dat je met zo'n leip moederfiguur een gestoord kind krijgt en Petyr zoiets had als ik moet kiezen tussen Sansa die mij doet denken aan Cat of een gestoord wijf, through the moondoor ermee!
Sansa heeft ook een iets knapper smoeltje dan Lysa! O-) Ietsjes maar...
pi_152950423
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 17:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Welke kaars bedoel je?
Die kaars die Sansa kreeg en aan Reek gaf die vervolgens door Ramsay werd gegeven. Die vervolgens de vrouw die eropaf kwam gevild heeft.
Gewoon EEN kaars. :P Brienne kijkt regelmatig naar die toren; zij zal uiteindelijk wel een kaars te zien krijgen daar, denk ik. :)
pi_152950494
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 17:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Welke kaars bedoel je?
Die kaars die Sansa kreeg en aan Reek gaf die daarna door Ramsay werd aangestoken. Die vervolgens de vrouw die eropaf kwam gevild heeft.
Dat is me waarschijnlijk wat ontgaan, XD

Hoe zat het ook alweer
Kreeg die ouwe nou die kaars van Brienne? die vervolgens Brienne moest tippen als ze hulp nodig had, of...?
pi_152950513
quote:
2s.gif Op maandag 25 mei 2015 17:57 schreef ToT het volgende:

[..]

Gewoon EEN kaars. :P Brienne kijkt regelmatig naar die toren; zij zal uiteindelijk wel een kaars te zien krijgen daar, denk ik. :)
Precies, zoiets dacht ik ook. Vast nog wel genoeg kaarsen te vinden daar.
pi_152950551
1 heeft Sansa geen lef voor, 2 Reek niet :') 3 is een happy end ala Disney dit is GoT hè. 4 zal Brienne wel doen, maar niet in slagen want wordt opgemerkt en gedood. 5 Stannis verslaat de Boltons niet met doodgevroren legermanschappen of iig uitgehongerde manschappen. Bovendien komt Littlefinger met zijn leger om Warden of the North by royal decree te worden. 6 zit er sowieso in dus ik zeg 7.
mag het weten
pi_152950600
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 18:01 schreef Joosie200 het volgende:
1 heeft Sansa geen lef voor, 2 Reek niet :') 3 is een happy end ala Disney dit is GoT hè. 4 zal Brienne wel doen, maar niet in slagen want wordt opgemerkt en gedood. 5 Stannis verslaat de Boltons niet met doodgevroren legermanschappen of iig uitgehongerde manschappen. Bovendien komt Littlefinger met zijn leger om Warden of the North by royal decree te worden. 6 zit er sowieso in dus ik zeg 7.
3 hoeft geen happy end te zijn: misschien bevrijdt Brienne haar, maar worden ze vervolgens door Stannis gevangen genomen die Sansa wil gebruiken voor onderhandelingen of zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')