Owja klopt. KutTheon. Dus twee dood (Sansa en Robb), een vrij (Arya) en drie nog bij hun baasje.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:03 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Nee. Theon wilde ze doodmaken toen het nog welpjes waren.
Theon houdt wel van kindermoord geloof ik.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:03 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Nee. Theon wilde ze doodmaken toen het nog welpjes waren.
Had Joffrey gebeten.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Owja klopt. KutTheon. Dus twee dood (Sansa en Robb), een vrij (Arya) en drie nog bij hun baasje.
Waarom heeft arya die van haar vrijgelaten? Angst om herkend te worden?
Weggestuurd omdat hij er anders van zou worden beschuldigd dat hij Joffrey haast dodelijk had verwond. Toen die direwolf hem beet omdat hij Arya aanviel met die toestand met de butchtersboy.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Owja klopt. KutTheon. Dus twee dood (Sansa en Robb), een vrij (Arya) en drie nog bij hun baasje.
Nee, omdat Cersei Nymeria wilde laten afmaken.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat zou dan weer out of character zijn.quote:Op maandag 25 mei 2015 22:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Eerst samenwerken om hem vervolgens alsnog af te slachten.
Nee, omdat Arya met die Butcher Boy aan het oefenen was met houten zwaarden. Joffrey en Sansa liepen romantisch in de buurt, tot Nymeria Joffrey aanviel omdat Joffrey die Butcher Boy aan het plagen was. Hap, lelijke wond in zijn hand/arm en Joffrey druipt af. Joffrey maakt er een scène van dat hij was aangevallen, Sandor Clegane zorgt ervoor dat die Butcher Boy gekilld wordt en om te voorkomen dat Nymeria afgemaakt wordt liet Arya die vrij in de bossen. Ned moest toch wat, dus die heeft Lady van Sansa gevangen genomen en afgeslachtquote:Op maandag 25 mei 2015 23:05 schreef Nielsch het volgende:
Als je het personage van Theon goed heb gevolgd dan zou je juist het tegenovergestelde moeten concluderen.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:05 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Theon houdt wel van kindermoord geloof ik.
Zou het?quote:Op maandag 25 mei 2015 23:08 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Als je het personage van Theon goed heb gevolgd dan zou je juist het tegenovergestelde moeten concluderen.
Of hij het had gedaan of niet is een tweede, maar wat juist relevant is is wat Balon direct over hem zei toen hij terugkwam op Pyke, dat hij soft was geworden bij de Starks en dat is ook zo. Hij wilde ze niet vermoorden.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zou het?
Vraag me af of hij de Stark boys had vermoord, als hij ze te pakken had kunnen krijgen...
Ah thanksquote:Op maandag 25 mei 2015 23:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nee, omdat Arya met die Butcher Boy aan het oefenen was met houten zwaarden. Joffrey en Sansa liepen romantisch in de buurt, tot Nymeria Joffrey aanviel omdat Joffrey die Butcher Boy aan het plagen was. Hap, lelijke wond in zijn hand/arm en Joffrey druipt af. Joffrey maakt er een scène van dat hij was aangevallen, Sandor Clegane zorgt ervoor dat die Butcher Boy gekilld wordt en om te voorkomen dat Nymeria afgemaakt wordt liet Arya die vrij in de bossen. Ned moest toch wat, dus die heeft Lady van Sansa gevangen genomen en afgeslacht
Theon had Brand en Rickon al voordat ze ontsnapten. De hele reden dat hij die willekeurige jongens ombracht en zwaar verminkte was om niet uit te laten komen dat Bran en Rickon onsnapt waren.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zou het?
Vraag me af of hij de Stark boys had vermoord, als hij ze te pakken had kunnen krijgen...
Het is niet eens dat Theon soft is. Hij is cultureel gewoon een Noordenaar, weet niet wat het is om een Ironborn te zijn en hangt de lokale religie niet eens aan. Zelfs als Balon Theon alle steun van de wereld zou geven denk ik niet dat Theon het zou halen als Lord of the Iron Islands. Balon ziet dat zelf ook wel. Theon is misschien een goeie boogschutter en een redelijke commandant van landtroepen, maar de Lord of the Iron Islands moet een Admiraal zijn en een piraat, Theon is geen van beiden.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:11 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Of hij het had gedaan of niet is een tweede, maar wat juist relevant is is wat Balon direct over hem zei toen hij terugkwam op Pyke, dat hij soft was geworden bij de Starks en dat is ook zo. Hij wilde ze niet vermoorden.
"Egg, I dreamed that I was old"quote:Op maandag 25 mei 2015 23:26 schreef Slayage het volgende:
TT vond ik ook wel jammer. I dreamed i was young. rip aemonsam van bil though! sam the slayer! dit seizoen is niet meer te redden trouwens zo verdomd voorspelbaar de meeste dingen
Vond toch een paar leuke plottwists inzitten hoor. Dacht met Sam: yer loosing all yer friends, daar gaat ie dan zonder hulp. Totdat Ghost out of the blue opdook. Dat ie van bil ging was niet iets wat ik aan zag komen, sinds wanneer is een bebloede bek sexy?quote:Op maandag 25 mei 2015 23:26 schreef Slayage het volgende:
TT vond ik ook wel jammer. I dreamed i was young. rip aemonsam van bil though! sam the slayer! dit seizoen is niet meer te redden trouwens zo verdomd voorspelbaar de meeste dingen
old iddquote:Op maandag 25 mei 2015 23:28 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
"Egg, I dreamed that I was old"
Moet de volgende TT echt worden. Bazenacteur. Deze aflevering vond ik juist voor het eerst dit seizoen weer echt op niveau.
dit seizoen zijn de meningen echt verdomd verdeeld. ik vond deze echt meh. alleen aemon en oolena vond ik goed eigquote:Op maandag 25 mei 2015 23:28 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Deze aflevering vond ik juist voor het eerst dit seizoen weer echt op niveau.
Dit, kreeg nu pas eindelijk weer het oude niveau terug.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:28 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Deze aflevering vond ik juist voor het eerst dit seizoen weer echt op niveau.
Denk dat ze een trade doen: de intel van die lover Lancel van Cersei versus vrijheid voor Marg en broertjequote:Op maandag 25 mei 2015 23:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
vraag me af wie little finger bedoelde met "a handsome young man"
Lancel motherauntfucking Lannisterquote:Op maandag 25 mei 2015 23:33 schreef Slayage het volgende:
quote:Op maandag 25 mei 2015 23:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
dit seizoen zijn de meningen echt verdomd verdeeld. ik vond deze echt meh. alleen aemon en oolena vond ik goed eig
Hoe kan Littlefinger daar achter zitten? Dat is toch gewoon die religekke Lancel en de Sparrow samen? Ik dacht misschien gewoon dezelfde jongen, getuige die dan verdwijnt.quote:
had het ook niet nu zien aankomen dat ie van bil zou gaan, maar hing al een tijdje in de luchtquote:Op maandag 25 mei 2015 23:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vond toch een paar leuke plottwists inzitten hoor. Dacht met Sam: yer loosing all yer friends, daar gaat ie dan zonder hulp. Totdat Ghost out of the blue opdook. Dat ie van bil ging was niet iets wat ik aan zag komen, sinds wanneer is een bebloede bek sexy?Bij Reek had ik voor het eerst eens de hoop dat ie wel het lef had, maar die is te stevig gehersenspoeld helaas. Verder had ik ook niet gedacht dat Tyene Bronn aan een antidote zou helpen. Of dat die bewaker bij de fighting pits Tyrion zou vrijmaken...
of die knakker die getuigde tegen marge en haar broer. hij heeft hem ook aan cersei aangeboden.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:35 schreef Joosie200 het volgende:
Denk dat ze een trade doen: de intel van die lover Lancel van Cersei versus vrijheid voor Marg en broertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |