abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 mei 2015 @ 23:03:43 #251
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_152961369
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:02 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Theon had er toch ook een?
Nee. Theon wilde ze doodmaken toen het nog welpjes waren. :o
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_152961447
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:03 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Owja klopt. KutTheon. Dus twee dood (Sansa en Robb), een vrij (Arya) en drie nog bij hun baasje.

Waarom heeft arya die van haar vrijgelaten? Angst om herkend te worden?
  maandag 25 mei 2015 @ 23:05:40 #253
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_152961453
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:03 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Theon houdt wel van kindermoord geloof ik.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_152961473
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:05 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Owja klopt. KutTheon. Dus twee dood (Sansa en Robb), een vrij (Arya) en drie nog bij hun baasje.

Had Joffrey gebeten.
pi_152961492
quote:

[..]

Weggestuurd omdat hij er anders van zou worden beschuldigd dat hij Joffrey haast dodelijk had verwond. Toen die direwolf hem beet omdat hij Arya aanviel met die toestand met de butchtersboy.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 25 mei 2015 @ 23:07:21 #256
186587 Byzantynixschii
pi_152961506
quote:

[..]

Nee, omdat Cersei Nymeria wilde laten afmaken.
pi_152961519
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 22:59 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Eerst samenwerken om hem vervolgens alsnog af te slachten.
Dat zou dan weer out of character zijn. :P
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_152961527
quote:
Nee, omdat Arya met die Butcher Boy aan het oefenen was met houten zwaarden. Joffrey en Sansa liepen romantisch in de buurt, tot Nymeria Joffrey aanviel omdat Joffrey die Butcher Boy aan het plagen was. Hap, lelijke wond in zijn hand/arm en Joffrey druipt af. Joffrey maakt er een scène van dat hij was aangevallen, Sandor Clegane zorgt ervoor dat die Butcher Boy gekilld wordt en om te voorkomen dat Nymeria afgemaakt wordt liet Arya die vrij in de bossen. Ned moest toch wat, dus die heeft Lady van Sansa gevangen genomen en afgeslacht :'(
mag het weten
  maandag 25 mei 2015 @ 23:08:41 #259
186587 Byzantynixschii
pi_152961551
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:05 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Theon houdt wel van kindermoord geloof ik.
Als je het personage van Theon goed heb gevolgd dan zou je juist het tegenovergestelde moeten concluderen. :Y
pi_152961597
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:08 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Als je het personage van Theon goed heb gevolgd dan zou je juist het tegenovergestelde moeten concluderen. :Y
Zou het?

Vraag me af of hij de Stark boys had vermoord, als hij ze te pakken had kunnen krijgen...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 25 mei 2015 @ 23:11:14 #261
186587 Byzantynixschii
pi_152961661
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:09 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Zou het?

Vraag me af of hij de Stark boys had vermoord, als hij ze te pakken had kunnen krijgen...
Of hij het had gedaan of niet is een tweede, maar wat juist relevant is is wat Balon direct over hem zei toen hij terugkwam op Pyke, dat hij soft was geworden bij de Starks en dat is ook zo. Hij wilde ze niet vermoorden.
pi_152961726
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:08 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Nee, omdat Arya met die Butcher Boy aan het oefenen was met houten zwaarden. Joffrey en Sansa liepen romantisch in de buurt, tot Nymeria Joffrey aanviel omdat Joffrey die Butcher Boy aan het plagen was. Hap, lelijke wond in zijn hand/arm en Joffrey druipt af. Joffrey maakt er een scène van dat hij was aangevallen, Sandor Clegane zorgt ervoor dat die Butcher Boy gekilld wordt en om te voorkomen dat Nymeria afgemaakt wordt liet Arya die vrij in de bossen. Ned moest toch wat, dus die heeft Lady van Sansa gevangen genomen en afgeslacht :'(
Ah thanks
pi_152961736
mag het weten
  maandag 25 mei 2015 @ 23:20:50 #264
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_152962010
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:09 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Zou het?

Theon had Brand en Rickon al voordat ze ontsnapten. De hele reden dat hij die willekeurige jongens ombracht en zwaar verminkte was om niet uit te laten komen dat Bran en Rickon onsnapt waren.

quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:11 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Of hij het had gedaan of niet is een tweede, maar wat juist relevant is is wat Balon direct over hem zei toen hij terugkwam op Pyke, dat hij soft was geworden bij de Starks en dat is ook zo. Hij wilde ze niet vermoorden.
Het is niet eens dat Theon soft is. Hij is cultureel gewoon een Noordenaar, weet niet wat het is om een Ironborn te zijn en hangt de lokale religie niet eens aan. Zelfs als Balon Theon alle steun van de wereld zou geven denk ik niet dat Theon het zou halen als Lord of the Iron Islands. Balon ziet dat zelf ook wel. Theon is misschien een goeie boogschutter en een redelijke commandant van landtroepen, maar de Lord of the Iron Islands moet een Admiraal zijn en een piraat, Theon is geen van beiden.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_152962201
TT vond ik ook wel jammer. I dreamed i was young. rip aemon ;( sam van bil though! sam the slayer! dit seizoen is niet meer te redden trouwens zo verdomd voorspelbaar de meeste dingen ;(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_152962277
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:26 schreef Slayage het volgende:
TT vond ik ook wel jammer. I dreamed i was young. rip aemon ;( sam van bil though! sam the slayer! dit seizoen is niet meer te redden trouwens zo verdomd voorspelbaar de meeste dingen ;(
"Egg, I dreamed that I was old"

Moet de volgende TT echt worden. Bazenacteur. Deze aflevering vond ik juist voor het eerst dit seizoen weer echt op niveau.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_152962315
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:26 schreef Slayage het volgende:
Vond toch een paar leuke plottwists inzitten hoor. Dacht met Sam: yer loosing all yer friends, daar gaat ie dan zonder hulp. Totdat Ghost out of the blue opdook. Dat ie van bil ging was niet iets wat ik aan zag komen, sinds wanneer is een bebloede bek sexy? :') Bij Reek had ik voor het eerst eens de hoop dat ie wel het lef had, maar die is te stevig gehersenspoeld helaas. Verder had ik ook niet gedacht dat Tyene Bronn aan een antidote zou helpen. Of dat die bewaker bij de fighting pits Tyrion zou vrijmaken...
mag het weten
pi_152962332
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:28 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

"Egg, I dreamed that I was old"

Moet de volgende TT echt worden. Bazenacteur. Deze aflevering vond ik juist voor het eerst dit seizoen weer echt op niveau.
old idd :P was aandoenlijk die scene ;(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_152962383
quote:

[..]

Deze aflevering vond ik juist voor het eerst dit seizoen weer echt op niveau.
dit seizoen zijn de meningen echt verdomd verdeeld. ik vond deze echt meh. alleen aemon en oolena vond ik goed eig

vraag me af wie little finger bedoelde met "a handsome young man"
-Rabia Al-Basri
  maandag 25 mei 2015 @ 23:33:24 #270
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_152962392
Arme Aemon, Valar Morghulis ;(

Cersei in de kerkers _O_ _O_ _O_

Vond de gevechtsscène met Jorah ook wel cool, al verwacht ik dat 'ie van Dany gewoon door moet gaan vechten.

Olenna weer scherp, volgens mij voor het eerst dat iemand Littlefinger klem heeft. _O_
Flesje bier
pi_152962442
quote:

[..]
Deze aflevering vond ik juist voor het eerst dit seizoen weer echt op niveau.
Dit, kreeg nu pas eindelijk weer het oude niveau terug.

quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:33 schreef Slayage het volgende:

[..]

Denk dat ze een trade doen: de intel van die lover Lancel van Cersei versus vrijheid voor Marg en broertje
mag het weten
  maandag 25 mei 2015 @ 23:35:07 #272
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_152962444
quote:

Lancel motherauntfucking Lannister
Ok stelletje hokboeren
  maandag 25 mei 2015 @ 23:37:01 #273
202546 Baszh
The Dude abides
pi_152962509
quote:

[..]

dit seizoen zijn de meningen echt verdomd verdeeld. ik vond deze echt meh. alleen aemon en oolena vond ik goed eig

quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:35 schreef padlarf het volgende:

[..]

Lancel motherauntfucking Lannister
Hoe kan Littlefinger daar achter zitten? Dat is toch gewoon die religekke Lancel en de Sparrow samen? Ik dacht misschien gewoon dezelfde jongen, getuige die dan verdwijnt.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_152962518
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:30 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Vond toch een paar leuke plottwists inzitten hoor. Dacht met Sam: yer loosing all yer friends, daar gaat ie dan zonder hulp. Totdat Ghost out of the blue opdook. Dat ie van bil ging was niet iets wat ik aan zag komen, sinds wanneer is een bebloede bek sexy? :') Bij Reek had ik voor het eerst eens de hoop dat ie wel het lef had, maar die is te stevig gehersenspoeld helaas. Verder had ik ook niet gedacht dat Tyene Bronn aan een antidote zou helpen. Of dat die bewaker bij de fighting pits Tyrion zou vrijmaken...
had het ook niet nu zien aankomen dat ie van bil zou gaan, maar hing al een tijdje in de lucht

reek zou ik echt verrast geweest zijn als hij sansa zou helpen

die hele scene met bron vond ik ook meh, hoewel ik de sappige tetten van de sandsnake kon waarderen vond ik het een beetje armoe van hbo om weer de sex card te spelen op deze manier, dat bronn het nu gaat redden is fijn maar geen enorme plottwist eerlijk gezegd
hij maakt tyrion vrij maar get voegt niet zo heel veel toe
-Rabia Al-Basri
pi_152962576
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:35 schreef Joosie200 het volgende:

Denk dat ze een trade doen: de intel van die lover Lancel van Cersei versus vrijheid voor Marg en broertje
of die knakker die getuigde tegen marge en haar broer. hij heeft hem ook aan cersei aangeboden.

fits the profile! maar met welke info zou hij marge en haar broer redden?
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')