abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152962442
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:28 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]
Deze aflevering vond ik juist voor het eerst dit seizoen weer echt op niveau.
Dit, kreeg nu pas eindelijk weer het oude niveau terug.

quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:33 schreef Slayage het volgende:

[..]

vraag me af wie little finger bedoelde met "a handsome young man"
Denk dat ze een trade doen: de intel van die lover Lancel van Cersei versus vrijheid voor Marg en broertje
mag het weten
  maandag 25 mei 2015 @ 23:35:07 #272
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_152962444
quote:

Lancel motherauntfucking Lannister
Ok stelletje hokboeren
  maandag 25 mei 2015 @ 23:37:01 #273
202546 Baszh
The Dude abides
pi_152962509
quote:

[..]

dit seizoen zijn de meningen echt verdomd verdeeld. ik vond deze echt meh. alleen aemon en oolena vond ik goed eig

quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:35 schreef padlarf het volgende:

[..]

Lancel motherauntfucking Lannister
Hoe kan Littlefinger daar achter zitten? Dat is toch gewoon die religekke Lancel en de Sparrow samen? Ik dacht misschien gewoon dezelfde jongen, getuige die dan verdwijnt.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_152962518
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:30 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Vond toch een paar leuke plottwists inzitten hoor. Dacht met Sam: yer loosing all yer friends, daar gaat ie dan zonder hulp. Totdat Ghost out of the blue opdook. Dat ie van bil ging was niet iets wat ik aan zag komen, sinds wanneer is een bebloede bek sexy? :') Bij Reek had ik voor het eerst eens de hoop dat ie wel het lef had, maar die is te stevig gehersenspoeld helaas. Verder had ik ook niet gedacht dat Tyene Bronn aan een antidote zou helpen. Of dat die bewaker bij de fighting pits Tyrion zou vrijmaken...
had het ook niet nu zien aankomen dat ie van bil zou gaan, maar hing al een tijdje in de lucht

reek zou ik echt verrast geweest zijn als hij sansa zou helpen

die hele scene met bron vond ik ook meh, hoewel ik de sappige tetten van de sandsnake kon waarderen vond ik het een beetje armoe van hbo om weer de sex card te spelen op deze manier, dat bronn het nu gaat redden is fijn maar geen enorme plottwist eerlijk gezegd
hij maakt tyrion vrij maar get voegt niet zo heel veel toe
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_152962576
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:35 schreef Joosie200 het volgende:

Denk dat ze een trade doen: de intel van die lover Lancel van Cersei versus vrijheid voor Marg en broertje
of die knakker die getuigde tegen marge en haar broer. hij heeft hem ook aan cersei aangeboden.

fits the profile! maar met welke info zou hij marge en haar broer redden?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_152962602
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:39 schreef Slayage het volgende:

[..]
fits the profile! maar met welke info zou hij marge en haar broer redden?
Uhm: incest? Broer en zuslief die het met elkaar doen, zonen op de troon zetten alsof ze echte Baratheons zijn?
mag het weten
  maandag 25 mei 2015 @ 23:40:41 #277
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_152962605
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:37 schreef Baszh het volgende:

[..]

[..]

Hoe kan Littlefinger daar achter zitten? Dat is toch gewoon die religekke Lancel en de Sparrow samen? Ik dacht misschien gewoon dezelfde jongen, getuige die dan verdwijnt.
Zou inderdaad ook heel goed kunnen, dat hij zn getuige 'flipt' en die dan ineens alles ontkent tijdens de berechting. Al komt die knul daar dan wel door in de problemen.
Ok stelletje hokboeren
pi_152962633

*guilty
mag het weten
pi_152962641
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:40 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Uhm: incest? Broer en zuslief die het met elkaar doen, zonen op de troon zetten alsof ze echte Baratheons zijn?
mbt die gast die heeft getuigd tegen marge?

of is iemand anders the handsome young man?
-Rabia Al-Basri
pi_152962688
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:41 schreef Slayage het volgende:

[..]

mbt die gast die heeft getuigd tegen marge?

of is iemand anders the handsome young man?
Die gast is toch de lover van Loras en stiekem van Cersei eerder geweest? Die weet toch als geen ander hoe en wat. En anders is het Lancel die snapt, als er eentje is die al die intel heeft zijn zij het wel. Getuigenis intrekken, eerlijk oversteken, Littlefinger krijgt Cersei op haar knieën, Tyrells blijven handige allies voor de Vale en dadelijk Winterfell, sounds like a Baelish plan!
mag het weten
pi_152962715
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:40 schreef padlarf het volgende:

[..]

Zou inderdaad ook heel goed kunnen, dat hij zn getuige 'flipt' en die dan ineens alles ontkent tijdens de berechting. Al komt die knul daar dan wel door in de problemen.
ik ben door de queen onder druk gezet om te getuigen tegen loras en marge bla!

en aan gezien cersei nu in de kerker is voor een incestueuze relatie en die religekkie die zegt dat hij niet zon vent is van de sept of baelor! en de visioen van dany in the house of the undying! heyyyyy

te voor de hand liggend?
-Rabia Al-Basri
pi_152962727
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:41 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]

*guilty
me toooooo :Y
-Rabia Al-Basri
pi_152962731

:7 _O_
mag het weten
pi_152962771
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:43 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Die gast is toch de lover van Loras en stiekem van Cersei eerder geweest? Die weet toch als geen ander hoe en wat. En anders is het Lancel die snapt, als er eentje is die al die intel heeft zijn zij het wel. Getuigenis intrekken, eerlijk oversteken, Littlefinger krijgt Cersei op haar knieën, Tyrells blijven handige allies voor de Vale en dadelijk Winterfell, sounds like a Baelish plan!
heeft cersei ook gebald met die hoer van baelish?

klinkt als een strak plan iig!
-Rabia Al-Basri
pi_152962778
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:45 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]

(8>
-Rabia Al-Basri
  maandag 25 mei 2015 @ 23:47:01 #286
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_152962786
quote:
[ afbeelding ]

_O- _O_

Ik dacht dat Loras en Margaery voor een trial by combat zouden gaan tegen zombie-mountain. Maar zag ook wel in dat Littlefinger + Oma Tyrell nog wat gingen proberen, ben benieuwd. Cersei die vast zit *O*
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_152962803
Vind die High Sparrow sowieso wel baas in zijn doen en laten. Beetje als Paus Franscisus, gewoon inzetten voor het gewone volk, hoge functie bezetten en gewoon in lompen rondlopen :D
mag het weten
  Forum Admin maandag 25 mei 2015 @ 23:48:21 #288
35723 crew  GGMM
pi_152962829
quote:
[ afbeelding ]

:D
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 25 mei 2015 @ 23:50:36 #289
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_152962873
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:47 schreef Joosie200 het volgende:
Vind die High Sparrow sowieso wel baas in zijn doen en laten. Beetje als Paus Franscisus, gewoon inzetten voor het gewone volk, hoge functie bezetten en gewoon in lompen rondlopen :D
Eens, maar het blijven religekkies. :')
Flesje bier
pi_152962875
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:47 schreef Tanin het volgende:

[..]

_O- _O_

Ik dacht dat Loras en Margaery voor een trial by combat zouden gaan tegen zombie-mountain. Maar zag ook wel in dat Littlefinger + Oma Tyrell nog wat gingen proberen, ben benieuwd. Cersei die vast zit *O*
ik weet neit of de religekkie rechtspraak trial by combat toelaat?
-Rabia Al-Basri
pi_152962900
Het is overigens wel een gigantische gemiste kans voor de monarchie. Tommen had gewoon het gewone volk duidelijk moeten maken dat hij en Margaery voor voedsel zorgen en gerechtigheid. Om vervolgens de gelovige milities van wetteloosheid en mishandeling te beschuldigen. Had Tommen meteen zijn guard rondom de Sept kunnen zetten met als smoes dat 'a queen needs a guard, even if she is in prison'. Dan de propaganda het werk laten doen (sparrow's zijn slecht) om uiteindelijk iedereen binnen de Sept te arresteren of te doden bij verzet. Margaery weer vrij, Tommen's positie verstevigd, iedereen blij. Nouja behalve wij omdat Cersei dan nog steeds rond loopt :P
pi_152962909
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:50 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Eens, maar het blijven religekkies. :')
Ja zijn discipelen zijn :') Lancel voorop :') Baas van de religekkies, maar wat een baas. Sowieso al die oudjes. Of het nu Aemon, High Sparrow, Olenna, Tywin is _O_
mag het weten
pi_152962912
-Rabia Al-Basri
pi_152962930
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:52 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is het mooiste v/h land? En dan knip je het mooiste weg :(
mag het weten
pi_152962969
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:51 schreef Romanus het volgende:
Het is overigens wel een gigantische gemiste kans voor de monarchie. Tommen had gewoon het gewone volk duidelijk moeten maken dat hij en Margaery voor voedsel zorgen en gerechtigheid. Om vervolgens de gelovige milities van wetteloosheid en mishandeling te beschuldigen. Had Tommen meteen zijn guard rondom de Sept kunnen zetten met als smoes dat 'a queen needs a guard, even if she is in prison'. Dan de propaganda het werk laten doen (sparrow's zijn slecht) om uiteindelijk iedereen binnen de Sept te arresteren of te doden bij verzet. Margaery weer vrij, Tommen's positie verstevigd, iedereen blij. Nouja behalve wij omdat Cersei dan nog steeds rond loopt :P
welke strateeg zou dit briljante plan moeten uitvoeren?
-Rabia Al-Basri
pi_152962983
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

De master of whisperers natuurlijk :Y
mag het weten
pi_152962984
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:52 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Wie is het mooiste v/h land? En dan knip je het mooiste weg :(
copy paste imgur sollyyyy de tetten waren al eerder gepost :9~
-Rabia Al-Basri
  maandag 25 mei 2015 @ 23:55:45 #298
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_152963008
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:52 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
Doe dan deze

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flesje bier
pi_152963013
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

Kevan Lannister ofzo :P, maarja die is door de eigen schuld van Cersei nu wijselijk in Casterly Rock gaan zitten. Weet iemand trouwens hoeveel Lannister troepen er bij Cersei zijn? De overgrote meerderheid zal wel gewoon in Casterly Rock zitten?
pi_152963015
:9~
Unbowed, Unbent, Unbroken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')