Dit, kreeg nu pas eindelijk weer het oude niveau terug.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:28 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Deze aflevering vond ik juist voor het eerst dit seizoen weer echt op niveau.
Denk dat ze een trade doen: de intel van die lover Lancel van Cersei versus vrijheid voor Marg en broertjequote:Op maandag 25 mei 2015 23:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
vraag me af wie little finger bedoelde met "a handsome young man"
Lancel motherauntfucking Lannisterquote:Op maandag 25 mei 2015 23:33 schreef Slayage het volgende:
quote:Op maandag 25 mei 2015 23:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
dit seizoen zijn de meningen echt verdomd verdeeld. ik vond deze echt meh. alleen aemon en oolena vond ik goed eig
Hoe kan Littlefinger daar achter zitten? Dat is toch gewoon die religekke Lancel en de Sparrow samen? Ik dacht misschien gewoon dezelfde jongen, getuige die dan verdwijnt.quote:
had het ook niet nu zien aankomen dat ie van bil zou gaan, maar hing al een tijdje in de luchtquote:Op maandag 25 mei 2015 23:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vond toch een paar leuke plottwists inzitten hoor. Dacht met Sam: yer loosing all yer friends, daar gaat ie dan zonder hulp. Totdat Ghost out of the blue opdook. Dat ie van bil ging was niet iets wat ik aan zag komen, sinds wanneer is een bebloede bek sexy?Bij Reek had ik voor het eerst eens de hoop dat ie wel het lef had, maar die is te stevig gehersenspoeld helaas. Verder had ik ook niet gedacht dat Tyene Bronn aan een antidote zou helpen. Of dat die bewaker bij de fighting pits Tyrion zou vrijmaken...
of die knakker die getuigde tegen marge en haar broer. hij heeft hem ook aan cersei aangeboden.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:35 schreef Joosie200 het volgende:
Denk dat ze een trade doen: de intel van die lover Lancel van Cersei versus vrijheid voor Marg en broertje
Uhm: incest? Broer en zuslief die het met elkaar doen, zonen op de troon zetten alsof ze echte Baratheons zijn?quote:Op maandag 25 mei 2015 23:39 schreef Slayage het volgende:
[..]
fits the profile! maar met welke info zou hij marge en haar broer redden?
Zou inderdaad ook heel goed kunnen, dat hij zn getuige 'flipt' en die dan ineens alles ontkent tijdens de berechting. Al komt die knul daar dan wel door in de problemen.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:37 schreef Baszh het volgende:
[..]
[..]
Hoe kan Littlefinger daar achter zitten? Dat is toch gewoon die religekke Lancel en de Sparrow samen? Ik dacht misschien gewoon dezelfde jongen, getuige die dan verdwijnt.
mbt die gast die heeft getuigd tegen marge?quote:Op maandag 25 mei 2015 23:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Uhm: incest? Broer en zuslief die het met elkaar doen, zonen op de troon zetten alsof ze echte Baratheons zijn?
Die gast is toch de lover van Loras en stiekem van Cersei eerder geweest? Die weet toch als geen ander hoe en wat. En anders is het Lancel die snapt, als er eentje is die al die intel heeft zijn zij het wel. Getuigenis intrekken, eerlijk oversteken, Littlefinger krijgt Cersei op haar knieën, Tyrells blijven handige allies voor de Vale en dadelijk Winterfell, sounds like a Baelish plan!quote:Op maandag 25 mei 2015 23:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
mbt die gast die heeft getuigd tegen marge?
of is iemand anders the handsome young man?
ik ben door de queen onder druk gezet om te getuigen tegen loras en marge bla!quote:Op maandag 25 mei 2015 23:40 schreef padlarf het volgende:
[..]
Zou inderdaad ook heel goed kunnen, dat hij zn getuige 'flipt' en die dan ineens alles ontkent tijdens de berechting. Al komt die knul daar dan wel door in de problemen.
me tooooooquote:
heeft cersei ook gebald met die hoer van baelish?quote:Op maandag 25 mei 2015 23:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Die gast is toch de lover van Loras en stiekem van Cersei eerder geweest? Die weet toch als geen ander hoe en wat. En anders is het Lancel die snapt, als er eentje is die al die intel heeft zijn zij het wel. Getuigenis intrekken, eerlijk oversteken, Littlefinger krijgt Cersei op haar knieën, Tyrells blijven handige allies voor de Vale en dadelijk Winterfell, sounds like a Baelish plan!
quote:
quote:
Eens, maar het blijven religekkies.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:47 schreef Joosie200 het volgende:
Vind die High Sparrow sowieso wel baas in zijn doen en laten. Beetje als Paus Franscisus, gewoon inzetten voor het gewone volk, hoge functie bezetten en gewoon in lompen rondlopen
ik weet neit of de religekkie rechtspraak trial by combat toelaat?quote:Op maandag 25 mei 2015 23:47 schreef Tanin het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik dacht dat Loras en Margaery voor een trial by combat zouden gaan tegen zombie-mountain. Maar zag ook wel in dat Littlefinger + Oma Tyrell nog wat gingen proberen, ben benieuwd. Cersei die vast zit
Ja zijn discipelen zijnquote:
welke strateeg zou dit briljante plan moeten uitvoeren?quote:Op maandag 25 mei 2015 23:51 schreef Romanus het volgende:
Het is overigens wel een gigantische gemiste kans voor de monarchie. Tommen had gewoon het gewone volk duidelijk moeten maken dat hij en Margaery voor voedsel zorgen en gerechtigheid. Om vervolgens de gelovige milities van wetteloosheid en mishandeling te beschuldigen. Had Tommen meteen zijn guard rondom de Sept kunnen zetten met als smoes dat 'a queen needs a guard, even if she is in prison'. Dan de propaganda het werk laten doen (sparrow's zijn slecht) om uiteindelijk iedereen binnen de Sept te arresteren of te doden bij verzet. Margaery weer vrij, Tommen's positie verstevigd, iedereen blij. Nouja behalve wij omdat Cersei dan nog steeds rond loopt
De master of whisperers natuurlijkquote:Op maandag 25 mei 2015 23:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
welke strateeg zou dit briljante plan moeten uitvoeren?
copy paste imgur sollyyyy de tetten waren al eerder gepostquote:Op maandag 25 mei 2015 23:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wie is het mooiste v/h land? En dan knip je het mooiste weg
Doe dan dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
Kevan Lannister ofzoquote:Op maandag 25 mei 2015 23:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
welke strateeg zou dit briljante plan moeten uitvoeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |