abonnement Unibet Coolblue
pi_152945349
Mensen met stereotiepe meningen over relatiebemiddeling mogen dit onderwerp meteen overslaan. Nee, ik kom geen vrouwen tegen in bars, cafés, dancings of zo. Nee op mijn werk kom ik geen vrouwen tegen.

Nee ik ben geen loser, en mensen die hetzij via internet of andere relatiebemiddeling iemand zoeken zijn ook niet per definitie losers, of hoe sommigen dat ook willen typeren.

Feit is dat ik een leuke vrouw zoek, en dat dit op de zogezegd normale wijze me al jaren niet lukt. Ligt dat aan mij? Misschien wel, ik ben geen los uitgaanstype die even een meid hosselt. Aan de andere kan zoek ik ook geen vrouw die elk weekend in de kroeg hangt.

Dus - omdat internetdaten ook niet alles is, te vrijblijvend m.i. - denk ik aan een relatiebemiddelingsbureau.

=> De vraag is dus: heeft iemand (goede) ervaringen hiermee? Welk bureau werkt voor dertigers die andere dertigers zoeken. Ik hoor graag serieuze reacties, voor zover mogelijk op dit forum...
.
pi_152945417
Haha loser.
  maandag 25 mei 2015 @ 14:41:12 #3
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_152945434
Waarom is internet daten geen optie?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_152945474
Gewoon een advertentie in de krant.
  maandag 25 mei 2015 @ 14:48:43 #5
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_152945598
Hoe oud ben je?
UI Made bij VanilleKwark.
pi_152945622
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 14:41 schreef Scorpie het volgende:
Waarom is internet daten geen optie?
Gedaan... paiq, lexa. parship... af en toe een date. Zou kunnen werken, maar werkt tot nu toe niet... gevoel dat vrouwen daar niet altijd even serieus zijn, en als er een scheet dwars zit zoeken ze weer verder.
.
pi_152945632
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2015 14:48 schreef RingBewoner het volgende:
Hoe oud ben je?
R&P / niet happy met m'n leven
(she/her)
pi_152945645
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2015 14:48 schreef RingBewoner het volgende:
Hoe oud ben je?
39
.
pi_152945667
kan het misschien zo zijn dat je met je aggressieve negatieve instelling (direkt al roepen dat 'mensen met stereotiepe meningen mogen ophoepelen') gewoon an sich niet snel een positief contact opbouwt?

Iedere vorm van een relatie ontwikkelen, of dat nu via internetdating is of in de kroeg, begint ermee dat je met iemand die je niet kent, eerst een leuk contact krijgt, en soms komt daaruit dan meer voort.

Dat lukt enkel met een positieve instelling
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_152945777
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 14:50 schreef RM-rf het volgende:
kan het misschien zo zijn dat je met je aggressieve negatieve instelling (direkt al roepen dat 'mensen met stereotiepe meningen mogen ophoepelen') gewoon an sich niet snel een positief contact opbouwt?

Iedere vorm van een relatie ontwikkelen, of dat nu via internetdating is of ewoon in de kroeg begint ermee dat je met iemand die je niet kent, eerst een leuk contact krijgt, en soms komt daaruit dan meer voort
Is niet agressief... is gewoon dit forum toch... zie de eerste reactie in dit topic. Ik probeer zinnige reacties te krijgen. Mijn vraag is dus of mensen ervaringen hebben met relatiebemiddelingsbureaus... dan heb ik niks aan "je bent een loser, je bent vast lelijk, ga de kroeg in"... etc.
.
  maandag 25 mei 2015 @ 14:55:20 #11
433981 ukendoorgaan
U ken doorgaan...
pi_152945780
Als je geld hebt zou je je kunnen opgeven voor dat TV programma millionaire matchmaker. Denk dat een persoonlijkheidsloze oppervlakkige golddigger een prima match voor je is gezien je instelling ten opzichte van andere mensen.
pi_152945828
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 14:49 schreef woplapopla het volgende:
Gedaan... paiq, lexa. parship... af en toe een date. Zou kunnen werken, maar werkt tot nu toe niet... gevoel dat vrouwen daar niet altijd even serieus zijn, en als er een scheet dwars zit zoeken ze weer verder.
Maar denk je dat dat bij een relatiebemiddelingsbureau anders zal zijn? Ik denk dat je via die internetwebsites gewoon pech hebt gehad en vrouwen hebt getroffen die niet bij jou passen. Ik ken best veel mensen die op die manier leuke en serieuze relaties hebben gekregen.

edit: niet dat je niet bij een relatiebemiddelingsbureau zou moeten gaan, maar ik zou de online mogelijkheden ook niet opzij schuiven. Wees gewoon heel helder in wat je zoekt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_152945942
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 14:55 schreef ukendoorgaan het volgende:
Als je geld hebt zou je je kunnen opgeven voor dat TV programma millionaire matchmaker. Denk dat een persoonlijkheidsloze oppervlakkige golddigger een prima match voor je is gezien je instelling ten opzichte van andere mensen.
Vertel me eens lieverd... wat is er fout aan mijn instelling?
.
pi_152946009
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 14:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar denk je dat dat bij een relatiebemiddelingsbureau anders zal zijn? Ik denk dat je via die internetwebsites gewoon pech hebt gehad en vrouwen hebt getroffen die niet bij jou passen. Ik ken best veel mensen die op die manier leuke en serieuze relaties hebben gekregen.

edit: niet dat je niet bij een relatiebemiddelingsbureau zou moeten gaan, maar ik zou de online mogelijkheden ook niet opzij schuiven. Wees gewoon heel helder in wat je zoekt.
Zit momenteel op paiq - vrouwen die na een paar posts afhaken of helemaal niet reageren... en op basis van wat? Op basis van een paar zinnen, waar een vrouw nog helemaal niks mee zou kunnen en die nog niks over mij zeggen. Dat is toch niks. Of na de foto zichtbaar is... sorry ik kan je smaak niet zijn (nee ik ben geen lelijkerd, maar als je een hunk zoekt, helaas)... maar als dat het is...
.
  maandag 25 mei 2015 @ 15:05:57 #15
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_152946051
Heb je hier wel eens tussen gekeken?

http://www.brancheverenig(...)ddelingsbureaus.html

Een vriendin (ja, een vriendin) heeft een jaar of tien geleden via een bureau iemand gezocht. Een medewerker stelde het profiel op en zocht daar iemand bij. Niet kosteloos, overigens.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 25 mei 2015 @ 15:08:54 #16
33189 RM-rf
1/998001
pi_152946127
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 15:04 schreef woplapopla het volgende:
en op basis van wat? Op basis van een paar zinnen
Op basis van een paar zinnen kun je al heel snel merken of je dat een aardig en leuk persoon vind , óf of dat dat niet het geval is.

Heb je ooit overwogen of je met een andere manier van reageren op anderen, je misschien meer succes zou kunnen hebben?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 25 mei 2015 @ 15:09:50 #17
433981 ukendoorgaan
U ken doorgaan...
pi_152946149
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 15:01 schreef woplapopla het volgende:

[..]

Vertel me eens lieverd... wat is er fout aan mijn instelling?
Zie de post hierboven ''lieverd'' :')
pi_152946153
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 15:05 schreef Lienekien het volgende:
Heb je hier wel eens tussen gekeken?

http://www.brancheverenig(...)ddelingsbureaus.html

Een vriendin (ja, een vriendin) heeft een jaar of tien geleden via een bureau iemand gezocht. Een medewerker stelde het profiel op en zocht daar iemand bij. Niet kosteloos, overigens.
Hoi ja ik ken het lijstje... ben alleen op zoek naar ervaringen. Ben benieuwd of een bepaald bureau iemand een goed gevoel heeft gegeven.

Ja het kost wat... maar goed, ik krijg toch geen rente...
.
pi_152946213
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 15:08 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Op basis van een paar zinnen kun je al heel snel merken of je dat een aardig en leuk persoon vind , óf of dat dat niet het geval is.

Heb je ooit overwogen of je met een andere manier van reageren op anderen, je misschien meer succes zou kunnen hebben?
Het is alleen op basis van, waar kom je vandaan, wat voor beroep heb je, wat zijn je hobby's en wat voor vakanties. Zo diepzinnig ben je dan toch niet bezig of wel?

P.S. verwar de toon van de OP niet met hoe ik op sites zit. Ik probeerde in mijn OP alleen puberale wijsneuzen te weren uit dit topic.
.
  maandag 25 mei 2015 @ 15:14:49 #20
444798 Krullenbolletje..
nothing but sarcasm
pi_152946283
Je vindt geen relatie, een relatie vindt jou :)
Last year, I asked Santa for the sexiest person ever for Christmas... I woke up in a box
  maandag 25 mei 2015 @ 15:16:04 #21
33189 RM-rf
1/998001
pi_152946322
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 15:11 schreef woplapopla het volgende:

[..]

Het is alleen op basis van, waar kom je vandaan, wat voor beroep heb je, wat zijn je hobby's en wat voor vakanties. Zo diepzinnig ben je dan toch niet bezig of wel?
'diepzinnigheid' is ook helemaal niet nodig, sterker nog bij initieel daten verschrikkelijk contraproductief als iemand gelijk zich in het diepste van z'n ziel laat kijken...

maar gewoon bij een paar algemene zinnen uitwisselen over je persoon, laat iedereen ook vrijwel gelijk bepaalde kleine dingetjes blijken over wat voor persoon het is, of iemand een leuke en interessante instelling heeft, domweg via de manier waarop iemand over zichzelf kan praten.

Dating baseert erop dat mensen op basis van die paar korte contactmomenten, bepalen of ze door willen of niet..
als kennelijk alijd de anderen afhaken, op basis van die paar zinnen, zou het volgens mij ook een optie zijn te kijken of je je eerste reacties kunt 'veranderen' , om een grotere kans op succes te hebben.


Overigens, je reactie hier net boven (#18) vind ik erg typisch... iemand geeft je een praktische tip, en jij reageert gelijk er negatief op, op een behoorlijk onvriendelijke wijze laat je blijken dat antwoord niet te willen zien..
Op zo'n manier reageren op anderen maakt erg snel dat mensen ook niet de behoefte voelen verder contact met je te hebben, ondanks dat het niet meer dan twee zinnen zijn, die je schrijft (en die volgens mij helemaal niet aan een 'puberaal wijsneus' gericht zijn)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_152946401
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 15:14 schreef Krullenbolletje.. het volgende:
Je vindt geen relatie, een relatie vindt jou :)
Ben 39... relatie heeft mij niet gevonden... tom-tom stuk?
.
pi_152946481
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 15:16 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Overigens, je reactie hier net boven (#18) vind ik erg typisch... iemand geeft je een praktische tip, en jij reageert gelijk er negatief op, op een behoorlijk onvriendelijke wijze laat je blijken dat antwoord niet te willen zien..
Op zo'n manier reageren op anderen maakt erg snel dat mensen ook niet de behoefte voelen verder contact met je te hebben, ondanks dat het niet meer dan twee zinnen zijn, die je schrijft (en die volgens mij helemaal niet aan een 'puberaal wijsneus' gericht zijn)
Whoa... wat is er negatief aan mijn reactie op post #18? Ik zeg nog net geen dankjewel, maar ik ken het lijstje, en komt dus terug op de eigenlijk vraag in mijn OP dat ik dus naar ervaringen zoek.

Ik ben helemaal niet onvriendelijk in mijn reactie.


Daarnaast weet jij vast ook wel dat als ik mijn OP anders had gedaan, de eerste 10 reacties zouden zijn:
- ga de kroeg in
- relatiebemiddeling is voor losers
- je bent zeker lelijk

Of ben jij nog nieuw op dit forum? Maar goed, lees wat je wil lezen...
.
pi_152946555
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 15:11 schreef woplapopla het volgende:

Het is alleen op basis van, waar kom je vandaan, wat voor beroep heb je, wat zijn je hobby's en wat voor vakanties. Zo diepzinnig ben je dan toch niet bezig of wel?

P.S. verwar de toon van de OP niet met hoe ik op sites zit. Ik probeerde in mijn OP alleen puberale wijsneuzen te weren uit dit topic.
Blijkbaar vonden de meisjes/vrouwen die je getroffen hebt jouw beroep, vakanties of hobby's niet interessant. En dan is het toch prima dat die (oppervlakkige?) meiden al zo snel afhaken? Scheelt heel wat tijd en energie. Er zijn vast vrouwen genoeg die jou wèl interessant vinden en daar moet je tijd en energie in stoppen :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_152946565
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 15:14 schreef Krullenbolletje.. het volgende:
Je vindt geen relatie, een relatie vindt jou :)
Van dat soort clichés krijg ik braakneigingen. :r
  Moderator maandag 25 mei 2015 @ 15:25:46 #26
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_152946568
quote:
12s.gif Op maandag 25 mei 2015 15:18 schreef woplapopla het volgende:

[..]

Ben 39... relatie heeft mij niet gevonden... tom-tom stuk?
Nou nee, die relatie wil wel eindigen bij een leuk doel, en schijnbaar ben jij dat niet, getuige het aantal manieren waarop je het al geprobeerd hebt, en dat was het allemaal niet, maar ik lees geen enkele kritische zelfblik.

Laten we eerlijk zijn, in alle manieren, alle vrouwen waar je kort of langer contact mee hebt gehad, is er 1 gemeenschappelijke factor, en dat ben jij. Dan kun je wel heel wild om je heen slaan als er ook maar gehint wordt in de richting van dat het wel eens aan jou zou kunnen liggen, maar feit is en blijft dat je hier net een paar posts hebt geplaatst, en direct hebben mensen een bepaald gevoel bij jou.

Dan zal dat bij (online)dating niet heel anders zijn, oftewel, misschien wordt het toch eens tijd naar jezelf te gaan kijken, in plaats van krampachtig vol te blijven houden dat het aan anderen/de manier waarop ligt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_152946596
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 15:25 schreef Jaeger85 het volgende:

Van dat soort clichés krijg ik braakneigingen. :r
Zoiets:
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_152946686
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 15:04 schreef woplapopla het volgende:

[..]

Zit momenteel op paiq - vrouwen die na een paar posts afhaken of helemaal niet reageren... en op basis van wat? Op basis van een paar zinnen, waar een vrouw nog helemaal niks mee zou kunnen en die nog niks over mij zeggen. Dat is toch niks. Of na de foto zichtbaar is... sorry ik kan je smaak niet zijn (nee ik ben geen lelijkerd, maar als je een hunk zoekt, helaas)... maar als dat het is...
Maar dat hou je toch? Als je gewoon niet interessant/knap of leuk genoeg bent om te daten gaan vrouwen dat ook niet doen als het geregeld is via een bemiddelingsbureau
Waarom niet eerst in jezelf investeren en dan pas gaan daten?

In je OP van je andere topic schrijf je ook ' en kwam erachter dat mensen om mij heen mij anders bekijken als ik dacht.'
Misschien kun je eens aan een vriend(in) vragen hoe je over komt op het andere geslacht?
Als het echt zo enorm niet wil lukken dan ben je denk ik toch niet zo leuk als je zelf denkt (sorry)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 25 mei 2015 @ 15:30:11 #29
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_152946695
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 14:50 schreef woplapopla het volgende:

[..]

39
Kan je dan niet beter voor een site kiezen waar meer gelijkgestemden zitten?
UI Made bij VanilleKwark.
pi_152946737
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 15:25 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou nee, die relatie wil wel eindigen bij een leuk doel, en schijnbaar ben jij dat niet, getuige het aantal manieren waarop je het al geprobeerd hebt, en dat was het allemaal niet, maar ik lees geen enkele kritische zelfblik.

Laten we eerlijk zijn, in alle manieren, alle vrouwen waar je kort of langer contact mee hebt gehad, is er 1 gemeenschappelijke factor, en dat ben jij. Dan kun je wel heel wild om je heen slaan als er ook maar gehint wordt in de richting van dat het wel eens aan jou zou kunnen liggen, maar feit is en blijft dat je hier net een paar posts hebt geplaatst, en direct hebben mensen een bepaald gevoel bij jou.

Dan zal dat bij (online)dating niet heel anders zijn, oftewel, misschien wordt het toch eens tijd naar jezelf te gaan kijken, in plaats van krampachtig vol te blijven houden dat het aan anderen/de manier waarop ligt.
Dat ik niet perfect ben geloof ik zelf ook wel. Niemand is perfect.

De reacties van mensen hebben alleen te maken met de OP. Blijkbaar had ik een lievere OP moeten schrijven, en me dan moeten worstelen door allerlei tips en opmerkingen (ga de kroeg in, je bent vast lelijk en zo)... en dan had dit een ander topic geweest.
Soms wil je gewoon om tips vragen, om ervaringen, en probeer je dat een beetje af te bakenen in je OP.
.
pi_152946756
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2015 15:30 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Kan je dan niet beter voor een site kiezen waar meer gelijkgestemden zitten?
Ken je zo'n site? Heb je een tip?
.
  Moderator maandag 25 mei 2015 @ 15:33:36 #32
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_152946773
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 15:31 schreef woplapopla het volgende:

[..]

Dat ik niet perfect ben geloof ik zelf ook wel. Niemand is perfect.

De reacties van mensen hebben alleen te maken met de OP. Blijkbaar had ik een lievere OP moeten schrijven, en me dan moeten worstelen door allerlei tips en opmerkingen (ga de kroeg in, je bent vast lelijk en zo)... en dan had dit een ander topic geweest.
Soms wil je gewoon om tips vragen, om ervaringen, en probeer je dat een beetje af te bakenen in je OP.
Je mist mijn punt, of je kiest er met opzet voor mijn punt te missen.

Nee, je bent niet perfect, maar dat is niemand. Mijn punt wat ik probeer te maken heeft helemaal niets te maken met de OP, maar alles met het feit dat als jij al tig manieren geprobeerd hebt, en steeds krijg je hetzelfde resultaat terug, dan moet je toch eens kritisch naar jezelf gaan kijken.

Of je dat nou leuk vindt of niet.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 25 mei 2015 @ 15:35:06 #33
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_152946805
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 15:32 schreef woplapopla het volgende:

[..]

Ken je zo'n site? Heb je een tip?
Ik val niet in de doelgroep maar met google moet je een eind komen lijkt mij.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_152946809
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 15:29 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Maar dat hou je toch? Als je gewoon niet interessant/knap of leuk genoeg bent om te daten gaan vrouwen dat ook niet doen als het geregeld is via een bemiddelingsbureau
Waarom niet eerst in jezelf investeren en dan pas gaan daten?

In je OP van je andere topic schrijf je ook ' en kwam erachter dat mensen om mij heen mij anders bekijken als ik dacht.'
Misschien kun je eens aan een vriend(in) vragen hoe je over komt op het andere geslacht?
Als het echt zo enorm niet wil lukken dan ben je denk ik toch niet zo leuk als je zelf denkt (sorry)
Vrouwen om mij heen vinden mij gewoon een leuke gozer. Alleen die vrouwen om mij heen hebben relaties of zijn familie of niet in mijn leeftijdscategorie.
Opmerkingen als "ik snap het ook niet" ken ik dan ook wel... ik kom alleen weinig tot geen single vrouwen tegen in het daag'lijks leven.
.
pi_152946863
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2015 15:30 schreef RingBewoner het volgende:

Kan je dan niet beter voor een site kiezen waar meer gelijkgestemden zitten?
Paiq is geloof ik vol jonge mensen en niet zo heel serieus (mijn idee van Paiq).
Mijn broer zei dat toen hij daar op zat er alleen getrouwde vrouwen op zoek waren naar een fuckdate. Maar geloof dat TS die ook niet heeft getroffen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_152946934
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 15:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Paiq is geloof ik vol jonge mensen en niet zo heel serieus (mijn idee van Paiq).
Mijn broer zei dat toen hij daar op zat er alleen getrouwde vrouwen op zoek waren naar een fuckdate. Maar geloof dat TS die ook niet heeft getroffen.
Haha, getrouwde vrouwen zitten niet in mijn zoekspectrum nee.
.
pi_152946943
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 15:35 schreef woplapopla het volgende:

[..]

Vrouwen om mij heen vinden mij gewoon een leuke gozer. Alleen die vrouwen om mij heen hebben relaties of zijn familie of niet in mijn leeftijdscategorie.
Opmerkingen als "ik snap het ook niet" ken ik dan ook wel... ik kom alleen weinig tot geen single vrouwen tegen in het daag'lijks leven.
Heb je wel eens iemand gevraagd om echt brutaly honest te zijn? Want ik geloof niet dat je echt zo geweldig bent als het maar steeds niet wil lukken. Sorry
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_152947036
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 15:04 schreef woplapopla het volgende:

[..]

Zit momenteel op paiq - vrouwen die na een paar posts afhaken of helemaal niet reageren... en op basis van wat? Op basis van een paar zinnen, waar een vrouw nog helemaal niks mee zou kunnen en die nog niks over mij zeggen.
Op basis van je OP (die paar zinnen ja) geven anders een goede indicatie dat je niet bepaald een vrolijk nootje bent...
pi_152947093
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 15:41 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Heb je wel eens iemand gevraagd om echt brutaly honest te zijn? Want ik geloof niet dat je echt zo geweldig bent als het maar steeds niet wil lukken. Sorry
Dus wat je hier zegt is... "Volgens mij ben jij niet leuk, want anders had je wel iemand gevonden. Doei!"

Dank je wel.
.
  maandag 25 mei 2015 @ 15:50:40 #40
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_152947144
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 15:22 schreef woplapopla het volgende:

[..]

Whoa... wat is er negatief aan mijn reactie op post #18? Ik zeg nog net geen dankjewel, maar ik ken het lijstje, en komt dus terug op de eigenlijk vraag in mijn OP dat ik dus naar ervaringen zoek.

Ik ben helemaal niet onvriendelijk in mijn reactie.


Daarnaast weet jij vast ook wel dat als ik mijn OP anders had gedaan, de eerste 10 reacties zouden zijn:
- ga de kroeg in
- relatiebemiddeling is voor losers
- je bent zeker lelijk

Of ben jij nog nieuw op dit forum? Maar goed, lees wat je wil lezen...
Nou, ik vertel je over een ervaring. Het kan prima werken. Groot verschil met datingsites waar iedereen heel makkelijk kan doorklikken naar de volgende. En als jij iemand zoekt voor een vaste relatie, dan zoekt de relatiebemiddelaar iemand voor je die hetzelfde zoekt.

Ik zou de datingsites loslaten en me richten op een of twee serieuze bureaus.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lienekien op 25-05-2015 15:59:33 ]
The love you take is equal to the love you make.
pi_152947241
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 15:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nou, ik vertel je over een ervaring. Het kan prima werken. Groot verschil met datingsites waar iedereen heel makkelijk kan doorklikken naar de volgende. En als jij iemand zoekt voor een vaste relatie, dan zoekt de relatiebemiddelaar iemand voor je die hetzelfde zoekt.

Ik zou de datingsites loslaten en me richten op en of twee serieuze bureaus.
Yepz... waar ik dus mee zit is... hoe weet ik welk bureau goed voor me is.

Misschien ben ik wat wantrouwend, maar ik kan bijvoorbeeld in zee gaan met Mens & Relatie... maar hoe weet ik of dat een goed bureau (voor mij) is? Dat het geld gaat kosten ok, maar ik wil niet opgelicht worden. Of achteraf denken "nou dit was ook weggegooid geld". Kijk als het op voorstellen aankomt ben ik er zelf bij om mijn best te doen etc. 't Gaat me meer om het vertrouwen in een bureau, dat zo'n bureau niet alleen probeert mij geld afhandig te maken, maar dat ik ook het gevoel heb dat men serieus voor mij zijn/haar best doet.
.
pi_152947252
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 15:48 schreef woplapopla het volgende:

[..]

Dus wat je hier zegt is... "Volgens mij ben jij niet leuk, want anders had je wel iemand gevonden. Doei!"

Dank je wel.
Ja wel een beetje. Maar dat is niet erg want je kunt jezelf altijd verbeteren
Maar als je fantastisch was dan was het wel anders gelopen toch
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 25 mei 2015 @ 16:00:48 #43
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_152947411
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 15:54 schreef woplapopla het volgende:

[..]

Yepz... waar ik dus mee zit is... hoe weet ik welk bureau goed voor me is.

Misschien ben ik wat wantrouwend, maar ik kan bijvoorbeeld in zee gaan met Mens & Relatie... maar hoe weet ik of dat een goed bureau (voor mij) is? Dat het geld gaat kosten ok, maar ik wil niet opgelicht worden. Of achteraf denken "nou dit was ook weggegooid geld". Kijk als het op voorstellen aankomt ben ik er zelf bij om mijn best te doen etc. 't Gaat me meer om het vertrouwen in een bureau, dat zo'n bureau niet alleen probeert mij geld afhandig te maken, maar dat ik ook het gevoel heb dat men serieus voor mij zijn/haar best doet.
Misschien moet je het gewoon proberen. Die aangesloten zijn bij een keurmerk zou ik wel vertrouwen.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator maandag 25 mei 2015 @ 16:01:26 #44
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_152947428
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 15:48 schreef woplapopla het volgende:

[..]

Dus wat je hier zegt is... "Volgens mij ben jij niet leuk, want anders had je wel iemand gevonden. Doei!"

Dank je wel.
Ja, dat is exact wat ze zegt. Dat is ook gewoon waar. Als jij zo'n geweldenaar was geweest dan was dit topic er ook niet geweest. Dat lijkt me vrij voor de hand liggend.

Dat, in combinatie met hoe je hier over komt, lijkt mij het perfecte recept om niet aan de vrouw te komen.

Overigens denk ik nu ook dat je vooral niet wil horen wat mensen in jouw omgeving je zeggen over jou, of ze durven het niet te zeggen, want anders hadden zij je dit exact zelfde ook wel gezegd.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 25 mei 2015 @ 16:03:56 #45
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_152947491
Nou, daar schiet TS iets mee op!
The love you take is equal to the love you make.
pi_152947501
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 16:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Misschien moet je het gewoon proberen. Die aangesloten zijn bij een keurmerk zou ik wel vertrouwen.
Ja denk dat ik maar moet gokken... bedankt voor je zinnige input.
.
pi_152947554
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 16:03 schreef Lienekien het volgende:
Nou, daar schiet TS iets mee op!
Ja dat lijkt me wel. Als je gewoon niet leuk bent dan word je ook niet leuker op een date die georganiseerd is door een bureau. En degene met wie je op date gaat is je niks verplicht omdat het via een bureau is
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 25 mei 2015 @ 16:06:35 #48
444798 Krullenbolletje..
nothing but sarcasm
pi_152947560
quote:
12s.gif Op maandag 25 mei 2015 15:18 schreef woplapopla het volgende:

[..]

Ben 39... relatie heeft mij niet gevonden... tom-tom stuk?
Sorry, die zin was het eerste waar ik aan dacht :)
Last year, I asked Santa for the sexiest person ever for Christmas... I woke up in a box
  Moderator maandag 25 mei 2015 @ 16:07:28 #49
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_152947578
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 16:03 schreef Lienekien het volgende:
Nou, daar schiet TS iets mee op!
Ja, zachte heelmeesters...blabla. Iemand moet eerlijk zijn tegen TS, want ik vermoed zomaar dat als het via zo'n bureau ook niet lukt dat het of aan die vrouwen ligt of het bureau was kut. Wederom, geen enkele kritische zelfblik.

Ik ken mensen die totaal niet aantrekkelijk zijn (al is dat subjectief) die toch een partner hebben. Dat is niet zonder reden. Uiterlijk telt mee, maar als jij je persoonlijkheid/karaktereigenschappen mee hebt, dan scoor je gewoon een vrouw hoor.

Je kunt het wel steeds bij een bureau of een website zoeken, maar volgens mij staat of valt succes met hoe je zelf bent/overkomt, en ik vermoed zomaar dat het daar mis gaat voor TS, of wou je zeggen dat in die 39 jaar dat TS op deze planeet rond loopt, hij alleen maar vrouwen tegen is gekome op welke manier dan ook, waarbij het allemaal aan die vrouwen lag?
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 25 mei 2015 @ 16:10:28 #50
432999 NothingHappened
...seriously...
pi_152947640
Is het niet beter dat hele idee betreft relatiebemiddelingsbureaus over boord te gooien en je focussen op andere dingen die zouden kunnen bijdragen aan het vinden van een partner? Lijkt me een beetje weggegooid geld.

Ben je reislustig bijvoorbeeld? Dan kun je denk ik je geld beter besteden aan bijvoorbeeld een verre singlesreis naar, ik zeg maar wat, Nepal ofzo (al is dat niet direct de meest voor de hand liggende keus; aardbevingen en toestanden) Je stapt dan even uit je comfortzone en dat kan heel positief werken.

Het is niet zeker dat je gelijk een partner vindt, maar het draagt wel bij aan wie je bent, hoe je in het leven staat. Het vergoot je wereld, je leert jezelf goed kennen en je bent gelijk een stuk interessanter op verjaardagen. Plus de kans dat je mensen leert kennen met dezelfde interesses. Mischien heb je dan wel helemaal niet meer de behoefte om zo gericht en enigszins wanhopig, op zoek te gaan naar een partner en gebeurd het uiteindelijk gewoon vanzelf.

Het is maar een idee.
  maandag 25 mei 2015 @ 16:13:08 #51
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_152947705
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 16:07 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, zachte heelmeesters...blabla. Iemand moet eerlijk zijn tegen TS, want ik vermoed zomaar dat als het via zo'n bureau ook niet lukt dat het of aan die vrouwen ligt of het bureau was kut. Wederom, geen enkele kritische zelfblik.

Ik ken mensen die totaal niet aantrekkelijk zijn (al is dat subjectief) die toch een partner hebben. Dat is niet zonder reden. Uiterlijk telt mee, maar als jij je persoonlijkheid/karaktereigenschappen mee hebt, dan scoor je gewoon een vrouw hoor.

Je kunt het wel steeds bij een bureau of een website zoeken, maar volgens mij staat of valt succes met hoe je zelf bent/overkomt, en ik vermoed zomaar dat het daar mis gaat voor TS, of wou je zeggen dat in die 39 jaar dat TS op deze planeet rond loopt, hij alleen maar vrouwen tegen is gekome op welke manier dan ook, waarbij het allemaal aan die vrouwen lag?
Ja, jij weet heel goed wat TS nodig heeft en wat er allemaal niet aan hem deugt. Zoals altijd.

Maar misschien vindt TS zichzelf wel prima zoals hij is, maar ontbreekt er alleen een vaste relatie. Als hij zijn kansen daarop vergroot door een andere zoek ethode: mijn zegen heeft hij!
The love you take is equal to the love you make.
pi_152947756
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 16:13 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, jij weet heel goed wat TS nodig heeft en wat er allemaal niet aan hem deugt. Zoals altijd.

Maar misschien vindt TS zichzelf wel prima zoals hij is, maar ontbreekt er alleen een vaste relatie. Als hij zijn kansen daarop vergroot door een andere zoek ethode: mijn zegen heeft hij!
Die van mij ook, de vraag is alleen of je daardoor je kansen vergroot
Als de traditionele zoekmethoden voor de gemiddelde mens werkt en niet voor jou dan ben jij dus niet de gemiddelde mens. Lijkt me
het ligt er dan wel een beetje aan waarom je dat niet bent. Pas als je je daarvan bewust bent kun je een optimaal plan van aanpak maken
En mij lijkt de kans het grootst dat het aan TS zelf ligt
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 25 mei 2015 @ 16:16:15 #53
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_152947785
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 16:15 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Die van mij ook, de vraag is alleen of je daardoor je kansen vergroot
Als de traditionele zoekmethoden voor de gemiddelde mens werkt en niet voor jou dan ben jij dus niet de gemiddelde mens. Lijkt me
het ligt er dan wel een beetje aan waarom je dat niet bent. Pas als je je daarvan bewust bent kun je een optimaal plan van aanpak maken
En mij lijkt de kans het grootst dat het aan TS zelf ligt
Kijk, we zijn er. TS is niet gemiddeld, dat is wat er mis is met hem!

Mijn god, zeg.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator maandag 25 mei 2015 @ 16:16:18 #54
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_152947786
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 16:13 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, jij weet heel goed wat TS nodig heeft en wat er allemaal niet aan hem deugt. Zoals altijd.

Maar misschien vindt TS zichzelf wel prima zoals hij is, maar ontbreekt er alleen een vaste relatie. Als hij zijn kansen daarop vergroot door een andere zoek ethode: mijn zegen heeft hij!
Iets met een ezel en 2x aan dezelfde steen stoten. Hij doet het zelfde geintje al jarenlang, en het levert geen succes op. Dan kun je het wel op een andere manier gaan proberen, maar dan ga je w.s. hetzelfde resultaat krijgen.

Mijn zege heeft hij ook, maar als je niks te bieden hebt, dan ga je niet ver komen.

Dat kan, dat TS zichzelf prima vindt, en daar is ook helemaal niks mis mee. Maar in die 39 jaar (Waarvan de eerste jaren niet meetellen, granted) helemaal niemand tegenkomen, dan moet je wel of heel erg naief of heel erg koppig zijn om niet eens naar jezelf te gaan kijken, als het hebben van een vaste relatie blijkbaar zo belangrijk voor je is.

En dat is het, want anders open je niet een topic, en dan 2 jaar later nog een, met eigenlijk hetzelfde onderwerp.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 25 mei 2015 @ 16:16:57 #55
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_152947801
Ik ben weg hier.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator maandag 25 mei 2015 @ 16:17:22 #56
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_152947811
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 16:16 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben weg hier.
Vergeet je zand niet.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 25 mei 2015 @ 19:15:36 #57
198698 gewoonmeppen
Wie niet voelen wil...
pi_152952891
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 14:36 schreef woplapopla het volgende:
Mensen met stereotiepe meningen over relatiebemiddeling mogen dit onderwerp meteen overslaan. Nee, ik kom geen vrouwen tegen in bars, cafés, dancings of zo. Nee op mijn werk kom ik geen vrouwen tegen.

Nee ik ben geen loser, en mensen die hetzij via internet of andere relatiebemiddeling iemand zoeken zijn ook niet per definitie losers, of hoe sommigen dat ook willen typeren.

Feit is dat ik een leuke vrouw zoek, en dat dit op de zogezegd normale wijze me al jaren niet lukt. Ligt dat aan mij? Misschien wel, ik ben geen los uitgaanstype die even een meid hosselt. Aan de andere kan zoek ik ook geen vrouw die elk weekend in de kroeg hangt.

Dus - omdat internetdaten ook niet alles is, te vrijblijvend m.i. - denk ik aan een relatiebemiddelingsbureau.

=> De vraag is dus: heeft iemand (goede) ervaringen hiermee? Welk bureau werkt voor dertigers die andere dertigers zoeken. Ik hoor graag serieuze reacties, voor zover mogelijk op dit forum...
Grappig, met jou bericht bevestig je juist de cliches over relatiebemiddelingsbureau's.

Ik ben single, 46 jaar, gelukkig en niet op zoek naar een relatie en zou me zeker nooit inschrijven bij zo'n bureau. Uitgaan doe ik niet en ik kom ook nooit in een kroeg en Tinder is ook niet aan mij besteed.
Toch heb ik de vrouwen voor het uitzoeken en wordt ik iedere week wel aangesproken door leuke vrouwen. Op mijn werk, door mijn kapster, op een verjaardag, gewoon op straat, of met een woordspelltje op mijn telefoon.
Als jij dat niet hebt, dan schort er toch wat aan je uitstraling en je communicatie.

Een relatiebureau heeft een bestand met vrouwen die in het dagelijkse leven, ook geen leuke man kunnen vinden, maar wel op zoek zijn naar een relatie en zich inschrijven bij een relatiebureau, daar wordt jij dan aan gekoppeld.
Waarom denk jij dat dat wel een succes wordt?
  maandag 25 mei 2015 @ 22:24:30 #58
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_152959937
Als TS in het dagelijks leven net zo passief agressief reageert snap ik wel waarom hij single is. Man man man.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')