Moet je eerst je katalysator slopen.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:50 schreef Geerd het volgende:
Gewoon slang in de uitlaat en in de auto leggen toch? Ben je zo weg
Je hebt mensen die aandacht zoeken en je hebt mensen die het gewoon doen. Op Fok! zie je vooral het eerste soort.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:47 schreef Geerd het volgende:
Dan is half fok morgen al dood als ik r&p soms lees
Dat is vooral voor mensen die geen gevoel voor timing hebben.quote:
Zelfmoord traumatiseert altijd anderen, zelfs als je zo'n pilletje neemt. Bijvoorbeeld je familie en vrienden die je dan moeten missen.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:08 schreef sinadOH het volgende:
Serieus topic. Mensen worden geboren zonder dat ze dat zelf gewild hebben. Dan leef je, misschien vind je dat wel superkut. Echter er is geen makkelijke en humane manier om eruit te stappen. Je kunt vanalles doen maar veel is pijnlijk, geeft veel troep, traumatiseert anderen... De pil van Drion zou gewoon beschikbaar moeten zijn zodat wie dat wil er vredig een eind aan kan maken.
Toch?
HAHAHA jij heet bas! Je ouders hebben je bas genoemd!quote:Op maandag 25 mei 2015 13:51 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Maakt mij geen fuck uit maar het komt nogal vreemd over dat je denkt dat je met die informatie iets teweeg denkt te kunnen brengen. Beetje kinderachtig zelfs.. gihihhi ik weet je echte naam ghihih wat vind je daar van? NOU NOU! AHAHAHA
Geniet er van jongen.
Boeien. Zwakke zielen zijn t.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:21 schreef ThePartyPooper het volgende:
[..]
Wat een kill en koud berichtje.
Ik weet ook z'n achternaam.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:54 schreef CyberCow het volgende:
Wat maakt het nou weer uit dat mensen weten hoe dat je heet in het echte leven. Er zijn zoveel mensen die de voornaam hebben.
gr Danny
ontopic: er zijn altijd methodes om er een eind aan te mogen maken.
En ik woon in Amsterdam en Bangkok en ik ben een atheist en mijn pincode eindigt met een 7. En nou snel lekker afberen, jong.quote:
Ik schaam me KAPOT HIERquote:Op maandag 25 mei 2015 17:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
HAHAHA jij heet bas! Je ouders hebben je bas genoemd!
Niet genoeg hebben aan een tenor
Als je daar een fout mee maakt krijg je net zo'n rotkop als Javier Bardemquote:Op maandag 25 mei 2015 18:08 schreef Villas__Rubin het volgende:
Maar goed, regel ergens op the deep internet een grammetje cyanide, en klaar is kees.
Nee, zibro kacheltje aanzetten in een kleine tent (desnoods ergens diep in een bos) of gewoon thuis in de schuurtje ofzo, en lekker in slaap vallenquote:Op maandag 25 mei 2015 13:08 schreef sinadOH het volgende:
Serieus topic. Mensen worden geboren zonder dat ze dat zelf gewild hebben. Dan leef je, misschien vind je dat wel superkut. Echter er is geen makkelijke en humane manier om eruit te stappen. Je kunt vanalles doen maar veel is pijnlijk, geeft veel troep, traumatiseert anderen... De pil van Drion zou gewoon beschikbaar moeten zijn zodat wie dat wil er vredig een eind aan kan maken.
Toch?
De tering...quote:Op maandag 25 mei 2015 18:33 schreef SpecialK het volgende:
[..]
En ik woon in Amsterdam en Bangkok en ik ben een atheist en mijn pincode eindigt met een 7. En nou snel lekker afberen, jong.
Kindje.
Tweet geprobeerd te vinden maar lijkt niet te bestaan. Wel grappig bedacht.quote:
lol... zo'n rotkop heeft die toch niet?quote:Op maandag 25 mei 2015 18:46 schreef SpecialK het volgende:
Als je daar een fout mee maakt krijg je net zo'n rotkop als Javier Bardem
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |