Daar zat ik ook over na te denken, als die tegen de muur komt waar de kraan zit heb ik er ook het minste last van.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:33 schreef Makrolon het volgende:
Ik heb een muurtje gemaakt van 7 cm ytong blokken, ongeveer 50 cm.hoog oid. Tegen de wand. En daar staat alles op.
Thermostaatkraan en douchekop hebben we al, dus dit valt af en vind 'm ook niet zo mooi eerlijk gezegd.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:41 schreef emceeiteepro het volgende:
Is een thermostaatkraan met ingebouwd planchet niet handig? Hoeveel flessen heb je?
De kraan is even diep vanuit de wand als een reguliere thermostaatkraan.
....
90x90 is standaard douchecabine formaat. Op dit moment hebben we ook een douchecabine van 90x90 en samen douchen gaat prima. De afmetingen van de badkamer zijn 2.30m x 1.75m.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:04 schreef Vonkenboer het volgende:
Is een doucheruimte van 90 x 90 niet erg beperkt ?
Bevalt erg goed. Simpel, en toch een stuk netter dan als je alles op de grond hebt staan, of in zon vies plastic ophang ding oid.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:02 schreef Party_P het volgende:
[..]
Daar zat ik ook over na te denken, als die tegen de muur komt waar de kraan zit heb ik er ook het minste last van.
[..]
Thermostaatkraan en douchekop hebben we al, dus dit valt af en vind 'm ook niet zo mooi eerlijk gezegd.
[..]
90x90 is standaard douchecabine formaat. Op dit moment hebben we ook een douchecabine van 90x90 en samen douchen gaat prima. De afmetingen van de badkamer zijn 2.30m x 1.75m.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 08:47 schreef DonJames het volgende:
Of gewoon de flessen op de grond zetten. Mag vast niet van VT Wonen, maar ik woon in een huis, niet in een showroom..
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 08:47 schreef DonJames het volgende:
Of gewoon de flessen op de grond zetten. Mag vast niet van VT Wonen, maar ik woon in een huis, niet in een showroom..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |