Pff denk t toch niet. Sowieso hebben de meeste lui op dit forum al minstens 35 cm, zelfs de wijven.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:31 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Liegenier, de grootste pielemans is 34.2 cm.![]()
Bron
wel meer dan een vinger, maar het is blijkbaar nooit goed.quote:
Op de Frontpage stond laatst een bericht van een jonge gozer die z'n leuter achterlijk had laten vergroten, maar het zag er behoorlijk fake uit.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:31 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Liegenier, de grootste pielemans is 34.2 cm.![]()
Bron
zij had jouw neus vast.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:19 schreef MrSalazar het volgende:
Ik dus op een eerste date al gelijk het bed ingedoken met een chick. Pakt ze m'n 55 centimeter vast en zegt: "wat een kleintje", en begon te lachen, waarna ze haar kleren aandeed en vertrok.Dacht ik dus een grote lul te hebben, zijn er nog wijven die zeiken.
Even een heel belangrijke vraag.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:15 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Alsof ik m'n stijve lul hier zomaar mag posten.Veel plezier met je kleine pikkie.
Niet als ie stijf is, want dan komt ie boven mn hoofd uit.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:24 schreef pinman het volgende:
[..]
Even een heel belangrijke vraag.
Kan je jezelf pijpen?
BBQSausage .. geoden user.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |