twitter:markvanrijswijk twitterde op zondag 24-05-2015 om 14:11:23Bij Feyenoord Nelom gewoon basis, Achahbar ipv Kazim, Karsdorp ipv Wilkshire. Geen wijzigingen verder. Bij Heerenveen Duarte voor Thern. reageer retweet
Dit boeit echt niemandquote:Op zondag 24 mei 2015 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:markvanrijswijk twitterde op zondag 24-05-2015 om 14:11:23Bij Feyenoord Nelom gewoon basis, Achahbar ipv Kazim, Karsdorp ipv Wilkshire. Geen wijzigingen verder. Bij Heerenveen Duarte voor Thern. reageer retweet
Is nog waar ook.quote:
Logische wissels van Gio. Ben benieuwd hoe Karsdorp het doet.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Bedankt, ik vond dit boeiend om te weten.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Thnxquote:Op zondag 24 mei 2015 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Toornstra <-> Vilhena had misschien nog gekund. Die was echt triest slecht donderdag.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Logische wissels van Gio. Ben benieuwd hoe Karsdorp het doet.
Klopt inderdaad, maar Vilhena is ook totaal uit vorm. Beetje kiezen tussen twee kwaden.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toornstra <-> Vilhena had misschien nog gekund. Die was echt triest slecht donderdag.
Maar Vilhena, Boëtius en Achahbar voelen elkaar wel wat beter aan, hé.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, maar Vilhena is ook totaal uit vorm. Beetje kiezen tussen twee kwaden.
Lik je eigen stront van mn lul af, pastinaak!!!!quote:Op zondag 24 mei 2015 14:16 schreef Downwards het volgende:
[..]
Gewoon even je muil houden boerenkool.
Ha jongen. Alles goed ?quote:
Nu heb ik zelfs liever dat je opflikkert.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lik je eigen stront van mn lul af, pastinaak!!!!
Gewoon niet zo blij doen kippenboertje.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lik je eigen stront van mn lul af, pastinaak!!!!
quote:Op zondag 24 mei 2015 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Vilhena, Boëtius en Achahbar voelen elkaar wel wat beter aan, hé.
Relatief gezien voller dan elk ander stadion, inwoners/bezoekers ratioquote:Op zondag 24 mei 2015 14:18 schreef VMSDKR het volgende:
Wel triest dat die tent nooit een keer vol zit.
Kan je dit laten zien met statistieken?quote:Op zondag 24 mei 2015 14:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Relatief gezien voller dan elk ander stadion, inwoners/bezoekers ratio
Zo kun je alles wat krom is wel rechtpraten.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ga je dan avondeten?quote:
quote:Op zondag 24 mei 2015 14:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Simpele rekensom, maar een kleine stad, plus geen landelijke aanhang, niet zo gek toch?quote:Op zondag 24 mei 2015 14:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan je dit laten zien met statistieken?
Bedankt.quote:
Nee, helemaal niet relatief gezien voller. Er komt een relatief groot deel van de bevolking naar Vitesse kijken maar het stadion zelf is niet vol. Leegste stadion uit de Eredivisie.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wel gek.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Simpele rekensom, maar een kleine stad, plus geen landelijke aanhang, niet zo gek toch?
Arnhemquote:Op zondag 24 mei 2015 14:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Simpele rekensom, maar een kleine stad, plus geen landelijke aanhang, niet zo gek toch?
Tuurlijk....quote:Op zondag 24 mei 2015 14:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die hebben de hele provincie exclusief Leeuwarden
Klopt maar als je naar de aantallen kijkt valt het best mee. Persoonlijk vind ik het juist wel chill, dan hoef je niet tussen schouder aan schouder tussen die voetbalflikkers te zittenquote:Op zondag 24 mei 2015 14:22 schreef hottentot het volgende:
[..]
Wel gek.
Bij Vitesse zijn ze blij als 1 op de 6 komt, bij Heerenveen past het hele dorp er net niet in.
Ach lul toch niet.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Klopt maar als je naar de aantallen kijkt valt het best mee. Persoonlijk vind ik het juist wel chill, dan hoef je niet tussen schouder aan schouder tussen die voetbalflikkers te zitten
quote:Op zondag 24 mei 2015 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Thomas een prima speler, maar hij begint wel Boëtius-achtige trekjes te vertonen.
quote:Op zondag 24 mei 2015 14:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Arnhem
inwoners: 151.356
stadion gemiddelde: 17.212
Enschede
inwoners: 158.004
stadion gemiddelde: 28.518
okquote:Op zondag 24 mei 2015 14:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Arnhem
Heerenveen
inwoners: 49.528
stadion gemiddelde: 24.314
Je punt is duidelijk.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Arnhem
Heerenveen
inwoners: 49.528
stadion gemiddelde: 24.314
Twente is dan ook één van de weinige clubs, samen met Heerenveen, dat een regionaal identiteit heeft.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Arnhem
Enschede
inwoners: 158.004
stadion gemiddelde: 28.518
Je pakt de gemeente aantallen nietquote:Op zondag 24 mei 2015 14:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Arnhem
Eindhoven
inwoners: 221.402
stadion gemiddelde: 32.465
Haha het klopt al niet
Dit zegt niet, dit gaat om stadion groottequote:Op zondag 24 mei 2015 14:27 schreef hottentot het volgende:
Even deze nog, over de eerste 8 wedstrijden van dit seizoen.
[ afbeelding ]
Arnhem...
55% zielig gewoon.
Ja, je constante bewijzingsdrang is nu wel duidelijk inderdaad.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij reageert nietHet zegt wel genoeg.
Je vergeet PSVquote:Op zondag 24 mei 2015 14:27 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Twente is dan ook één van de weinige clubs, samen met Heerenveen, dat een regionaal identiteit heeft.
Wat is dan het verschil?quote:
Kom op laagste bezettingsgraad, dat lult niemand recht.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dit zegt niet, dit gaat om stadion grootte
Wij welquote:
nee, wil je het mij uitleggen?quote:
Ja, dat dit totaal niet kloptquote:
quote:Op zondag 24 mei 2015 14:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Te groot stadion voor te weinig potentieel, dat klopt. Maar beter dan als varkens op elkaar geproptquote:Op zondag 24 mei 2015 14:30 schreef hottentot het volgende:
[..]
Kom op laagste bezettingsgraad, dat lult niemand recht.
Zo, lul jij het even mooi recht nu.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Te groot stadion voor te weinig potentieel, dat klopt. Maar beter dan als varkens op elkaar gepropt
Feyenoord en Ajax hebben meer een nationale identiteit, PSV een regionale.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:29 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Los gezien van de topclubs bedoelde ik.
Inderdaad. Zo ben je ten minste lekker snel thuis als de wedstrijd kut gaat.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Te groot stadion voor te weinig potentieel, dat klopt. Maar beter dan als varkens op elkaar gepropt
En Arnhem alleen wat achlomeratie, case closedquote:Op zondag 24 mei 2015 14:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Feyenoord en Ajax hebben meer een nationale identiteit, PSV een regionale.
Precies, je kunt zelfs in de VIP loges want die zijn ook leegquote:Op zondag 24 mei 2015 14:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo ben je ten minste lekker snel thuis als de wedstrijd kut gaat.
Te weinig...quote:Op zondag 24 mei 2015 14:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je bent zelf identiteitsloos en smakeloos + kutquote:Op zondag 24 mei 2015 14:35 schreef hottentot het volgende:
[..]
Te weinig...
Realiteit is gewoon dat Vitesse een nietszeggende niet aansprekende club is, en dat terwijl het de oudste club in de eredivisie is.
Ook buiten Arnhem vinden veel Nederlanders Vitesse een identiteitsloze smakeloze kutclub die net zo goed op kan donderen.
Nou nou, niet zo boos worden omdat je voor lul staat.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je bent zelf identiteitsloos en smakeloos + kut
Ben niet boos op jou hoor, wel op die anderequote:Op zondag 24 mei 2015 14:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo boos worden omdat je voor lul staat.
Ja sorry hoor, jij zet jezelf voor schut hier. Niet mijn schuld dat jij niet weet waar je het over hebt, dus wij dachten we leggen het even voor je uit.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je bent zelf identiteitsloos en smakeloos + kut
Jij wilt toch niet beweren dat Vitesse in de omgeving leeft? Of als club een echte identiteit heeft?quote:Op zondag 24 mei 2015 14:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ben niet boos op jou hoor, wel op die andere
Nou sorry dan, ik vind Groningen ook wel leuk hoorquote:Op zondag 24 mei 2015 14:52 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, jij zet jezelf voor schut hier. Niet mijn schuld dat jij niet weet waar je het over hebt, dus wij dachten we leggen het even voor je uit.
Tis allemaal 1 pot nat, wat is de identiteit van FC Groningen?quote:Op zondag 24 mei 2015 14:53 schreef hottentot het volgende:
[..]
Jij wilt toch niet beweren dat Vitesse in de omgeving leeft? Of als club een echte identiteit heeft?
Mag wel, maar dan ga ik je hier even keihard uit zitten lachen.
iig een stuk groter dan die van vitessequote:Op zondag 24 mei 2015 14:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tis allemaal 1 pot nat, wat is de identiteit van FC Groningen?
Groningen heeft natuurlijk veel meer uitstraling dan Vitesse. Zet jezelf nou niet zo voor paal man..quote:Op zondag 24 mei 2015 14:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Groningen heeft bergen eigen identiteit. Sowieso heeft Groningen als stad in de afgelopen paar honderd jaar een veel grotere eigen rol gespeeld dan veel anderen en dat merk je in het voetbal goed terug.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Sorry Henkquote:Op zondag 24 mei 2015 14:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Groningen heeft natuurlijk veel meer uitstraling dan Vitesse. Zet jezelf nou niet zo voor paal man..
Uitstralingquote:Op zondag 24 mei 2015 14:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Groningen heeft natuurlijk veel meer uitstraling dan Vitesse. Zet jezelf nou niet zo voor paal man..
Je kan het niet loslaten he. Je moet per se jezelf nogmaals voor paal zetten omdat je per se het laatste woord wil hebben..quote:
Ik ben niet zo'n supporter hoor, maar je bent gewoon mede voor de club waar je woont of opgegroeid bent. Gelredome vind ik ook lelijk, ik heb de pest aan heel Arnhem Zuid. Alle schandalen rondom Vitesse zijn wel leuk om te volgen.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Groningen heeft bergen eigen identiteit. Sowieso heeft Groningen als stad in de afgelopen paar honderd jaar een veel grotere eigen rol gespeeld dan veel anderen en dat merk je in het voetbal goed terug.
Dat is het spel, jij hebt er wat meer ervaring mee.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan het niet loslaten he. Je moet per se jezelf nogmaals voor paal zetten omdat je per se het laatste woord wil hebben..
Zielig wel.
quote:Op zondag 24 mei 2015 15:25 schreef Tchock het volgende:
Ik heb net ontdekt dat ik zometeen voor Feyenoord juich.
Oh wat boeiendquote:Op zondag 24 mei 2015 15:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als Heerenveen wint zakt PEC een plek op de officiële eindstand.
Ik snap dat voor jou als Ajacied één plek hoger of lager niet zo veel verschil maakt, maar voor mij wel.quote:
Omdat je het Gelredome lelijk vind is je alles weer vergeven.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n supporter hoor, maar je bent gewoon mede voor de club waar je woont of opgegroeid bent. Gelredome vind ik ook lelijk, ik heb de pest aan heel Arnhem Zuid. Alle schandalen rondom Vitesse zijn wel leuk om te volgen.
Ajax moet toch ieder seizoen kampioen worden? Dus deze opmerking kan ik niet echt plaatsenquote:Op zondag 24 mei 2015 15:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap dat voor jou als Ajacied één plek hoger of lager niet zo veel verschil maakt, maar voor mij wel.
Bedankt voor het uitleggen van de grap, echt topwerk Tom.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ajax moet toch ieder seizoen kampioen worden? Dus deze opmerking kan ik niet echt plaatsen
Oh, was het humor om te lachen.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bedankt voor het uitleggen van de grap, echt topwerk Tom.
Beetje gênant dat je dat niet zelf kon achterhalen, zeker met die PI er bij, maar vooruit.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oh, was het humor om te lachen.
Hahahahahaha
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet doorhad.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beetje gênant dat je dat niet zelf kon achterhalen, zeker met die PI er bij, maar vooruit.
Dat kwam vooral omdat het gewoon totaal niet grappig was.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beetje gênant dat je dat niet zelf kon achterhalen, zeker met die PI er bij, maar vooruit.
Ik zal volgende keer een sarcastische post aanheffen met: "PAS OP TOMPSV EN GGMM, WAT NU VOLGT IS SARCASME!!"quote:Op zondag 24 mei 2015 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet doorhad.
quote:Op zondag 24 mei 2015 15:28 schreef hottentot het volgende:
[..]
Omdat je het Gelredome lelijk vind is je alles weer vergeven.
En met het nieuwe station is het Gelredome niet meer het lelijkste gebouw van de stad. En laatst heb ik nog gezellig wat biertjes gedronken op de korenmarkt niets mis mee en ook Burger's zoo was prima te doen.
Zijn we nu weer vriendjes
Ik woon nu buiten de stad, maar heb bijna 35 jaar in de binnenstad gewoond (ook geboren en opgegroeid) Blauwe Engel was vooral ideaal om een dronken studente op te pikkenquote:Op zondag 24 mei 2015 15:31 schreef Joezi het volgende:
[..]Ik heb een half jaar in Groningen "gestudeerd", de Blauwe Engel was geweldig
Of je maakt gewoon een grap die WEL leuk is. Zoals deze:quote:
Huhquote:Op zondag 24 mei 2015 15:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als Heerenveen wint zakt PEC een plek op de officiële eindstand.
uh oke.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:33 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Of je maakt gewoon een grap die WEL leuk is. Zoals deze:
Het is geel en als het in je oog komt ga je dood.
Een trein.
Jij hebt betere humor dan Tchock.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:33 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Een trein.
De plekken 4-7, van de clubs die play-offs spelen, worden aan de hand van de uitslag van de play-offs verdeeld voor de officiële eindstand. Winnaar po's wordt vierde, verliezer finale vijfde en de twee clubs die in de halve finale uitgeschakeld worden, worden zesde en zevende. Onderlinge volgorde wordt bepaald door aantal punten na 34 wedstrijden.quote:
Moest lachen.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:33 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Een trein.
Groningen was vorig jaar 7e, maar door de play-offs werden we 5equote:
Echt waarquote:Op zondag 24 mei 2015 15:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
De plekken 4-7, van de clubs die play-offs spelen, worden aan de hand van de uitslag van de play-offs verdeeld voor de officiële eindstand. Winnaar po's wordt vierde, verliezer finale vijfde en de twee clubs die in de halve finale uitgeschakeld worden, worden zesde en zevende. Onderlinge volgorde wordt bepaald door aantal punten na 34 wedstrijden.
Lang verhaal kort: als Heerenveen nu wint wordt Feyenoord zesde en PEC zevende, als Feyenoord wint wordt PEC zesde en Heerenveen zevende. Plek 4 en 5 gaan dus naar Vitesse en Heerenveen/Feyenoord.
quote:Op zondag 24 mei 2015 15:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
De plekken 4-7, van de clubs die play-offs spelen, worden aan de hand van de uitslag van de play-offs verdeeld voor de officiële eindstand. Winnaar po's wordt vierde, verliezer finale vijfde en de twee clubs die in de halve finale uitgeschakeld worden, worden zesde en zevende. Onderlinge volgorde wordt bepaald door aantal punten na 34 wedstrijden.
Lang verhaal kort: als Heerenveen nu wint wordt Feyenoord zesde en PEC zevende, als Feyenoord wint wordt PEC zesde en Heerenveen zevende. Plek 4 en 5 gaan dus naar Vitesse en Heerenveen/Feyenoord.
quote:
PAS OP TOMPSV EN GGMM, WAT NU VOLGT IS SARCASME!!quote:Op zondag 24 mei 2015 15:36 schreef hottentot het volgende:
[..]
Domme onzin dat herschikken aan de hand van de play-offs.
Het zit diep merk ik.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
PAS OP TOMPSV EN GGMM, WAT NU VOLGT IS SARCASME!!
Inderdaad een prachtig systeem.
Je hoeft niet zo boos te doen. Ik vond je gewoon niet grappig. Kan toch?quote:Op zondag 24 mei 2015 15:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inderdaad een prachtig systeem.
quote:Op zondag 24 mei 2015 15:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk. Lang niet al mijn grappen zijn geslaagd, dat weet ik zelf ook wel. Ik probeer verdere verwarring te voorkomen.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo boos te doen. Ik vond je gewoon niet grappig. Kan toch?
Doe niet zo grappigquote:
Denk Vitesse, maar gun het Feyenoord/H'veen meer.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:39 schreef Tchock het volgende:
Maar, wie denken jullie dat het meeste potten kan breken in Europa? Vites, Feyenoord of Heerenveen?
Vitesse.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:39 schreef Tchock het volgende:
Maar, wie denken jullie dat het meeste potten kan breken in Europa? Vites, Feyenoord of Heerenveen?
Feyenoord. Worden volgend jaar kampioen met verlosser Kuyt in de spits.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:39 schreef Tchock het volgende:
Gemene vraag, mijn verstand gaat tegen mijn gevoel in.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:39 schreef Tchock het volgende:
Ah ja ik zie het nu idd ook bij Groningen vorig jaarquote:Op zondag 24 mei 2015 15:36 schreef hottentot het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)nd_na_34_wedstrijden
Feyenoordquote:Op zondag 24 mei 2015 15:39 schreef Tchock het volgende:
Idioot hè.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah ja ik zie het nu idd ook bij Groningen vorig jaar
Hoe lang is dat al zo, ik merkte het zelf pas vorig jaar doordat we AZ met 5-1 paktenquote:
Grappig dat de top drie + subtop aardig stabiel blijft, alleen AZ pakt de plek van Twente en Twente de plek van Zwolle vorig jaar, zodat Zwolle de subtop notering paktquote:Op zondag 24 mei 2015 15:36 schreef hottentot het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)nd_na_34_wedstrijden
Sinds 05/06 toen de play-offs werden ingevoerd (Groningen werd destijds derde op basis van de po's terwijl ze na 34 wedstrijden vijfde stonden, en Ajax werd tweede terwijl ze vierde waren).quote:Op zondag 24 mei 2015 15:43 schreef hottentot het volgende:
[..]
Hoe lang is dat al zo, ik merkte het zelf pas vorig jaar doordat we AZ met 5-1 pakten
Dank u, misschien ooit wel geweten daarvoor maar nooit meer aan gedacht, vind het ook ongelofelijke onzin. Kun je met 4 wedstrijden nog een verschil van 20 punten overbruggenquote:Op zondag 24 mei 2015 15:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sinds 05/06 toen de play-offs werden ingevoerd (Groningen werd destijds derde op basis van de po's terwijl ze na 34 wedstrijden vijfde stonden, en Ajax werd tweede terwijl ze vierde waren).
Doen ze dat niet standaard thuis?quote:Op zondag 24 mei 2015 15:50 schreef GGMM het volgende:
Het Feyenoordpubliek schreeuwt om een penalty.
Is het gras ook groen?quote:Op zondag 24 mei 2015 15:50 schreef GGMM het volgende:
Het Feyenoordpubliek schreeuwt om een penalty.
Dat is ook gelijk het probleem, de talenten staan teveel.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:51 schreef Kopsterk het volgende:
Wat heeft Feyenoord eigenlijk veel doelpunten tegen. Ze hadden toch zoveel talent daar staan?
Ja inderdaad dit is zo goed dat ga je de komende 5 jaar niet meer zien.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:58 schreef hottentot het volgende:
Eigenlijk heb ik de tijd niet, maar als het spel zo blijft moet ik deze toch echt uitkijken.
Nah, maar het is gewoon een leuke pot. Helaas te vaak wel anders.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja inderdaad dit is zo goed dat ga je de komende 5 jaar niet meer zien.
Dan moet je er morgen om half 1 voor gaan zitten dan zie je een leuke potquote:Op zondag 24 mei 2015 16:00 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nah, maar het is gewoon een leuke pot. Helaas te vaak wel anders.
Wat ben jij een griezelig mannetje zeg.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:04 schreef hottentot het volgende:
* hottentot snijd omdat hij hier trek van krijgt een paar plakjes Kroon leverworst voor zichzelf.
Dat hoeft helemaal niet.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Met Kuijt en Guidetti erbij wordt Feyenoord kampioen.
Dit heb je al 23423423x gezegd.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stoor me ontzettend aan die hele Fox-hype rond Slagveer.
*snijdtquote:Op zondag 24 mei 2015 16:04 schreef hottentot het volgende:
* hottentot snijd omdat hij hier trek van krijgt een paar plakjes Kroon leverworst voor zichzelf.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHquote:Op zondag 24 mei 2015 16:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja je zei ook dat je een Ajax ui zal nemen daar klopte ook niks van.
Ja daar zal het vast leuker zijn.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond het een zware kutpot worden dus ik zapte naar de Belg.
Arno Vermeulen is ook niet objectief en die bekleedt wel een iets luxere functie.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nou.
En dat is dan Redactie Sport, die hoort objectief te zijn.
Tering ga gewoonquote:Op zondag 24 mei 2015 16:13 schreef GGMM het volgende:
Ik moet echt nodig naar het toilet, maar ik wacht even op de rust. Hopelijk komt er niet al te veel blessuretijd bij.
ooit van janlul gehoord?quote:
Ja kom op beetje zeiken over gratis streams en dan niet eens in het juiste topic vragen om een stream.quote:
Mensen die streams zijn best losers idd. Maar dat kan je ook normaal zeggen.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja kom op beetje zeiken over gratis streams en dan niet eens in het juiste topic vragen om een stream.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie zin.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mensen die streams zijn best losers idd.
Ik moest idd echt nodig naar het toilet en ik wachtte echt tot de rust.quote:
We hebben pics nodig als bewijs.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moest idd echt nodig naar het toilet en ik wachtte echt tot de rust.
Raar dat mensen denken dat dit een act is. :S
Kijk deze man bang zijn dat Feyenoord wint. Z'n hele zondag verpest.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:24 schreef Bronson_ het volgende:
Alles is weer hosanna bij de feyenoorders. Mooi man, straks de deksel op de neus.
Als Heerenveen er ook maar eentje maakt dan is het gebeurd. Ik zie dit Feyenoord er geen 3 maken in 1 wedstrijd.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk deze man bang zijn dat Feyenoord wint. Z'n hele zondag verpest.
De Kuip onderschatten :Squote:Op zondag 24 mei 2015 16:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als Heerenveen er ook maar eentje maakt dan is het gebeurd. Ik zie dit Feyenoord er geen 3 maken in 1 wedstrijd.
Dit Feyenoord maakt ongeveer drie doelpunten per maand, laat staan per wedstrijd.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als Heerenveen er ook maar eentje maakt dan is het gebeurd. Ik zie dit Feyenoord er geen 3 maken in 1 wedstrijd.
Zo is dat Rene!quote:Op zondag 24 mei 2015 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk deze man bang zijn dat Feyenoord wint. Z'n hele zondag verpest.
Go Ahead zelfs 3 per 3 maandenquote:Op zondag 24 mei 2015 16:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit Feyenoord maakt ongeveer drie doelpunten per maand, laat staan per wedstrijd.
Oké maar GAE is ook echt verschrikkelijk slecht. Wordt nog wat in de Europa League, zeker als ze degraderen en de paar fatsoenlijke spelers die ze hebben ook nog vertrekkenquote:
Echt belachelijk ja van Achilles naar Luxemburg leuk.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké maar GAE is ook echt verschrikkelijk slecht. Wordt nog wat in de Europa League, zeker als ze degraderen en de paar fatsoenlijke spelers die ze hebben ook nog vertrekken
Het mooiste is nog dat GAE al op 2 juli of zo moet spelen, dus voor die twee potjes om niks verneuk je ook nog je hele reguliere seizoensvoorbereiding.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Echt belachelijk ja van Achilles naar Luxemburg leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 mei 2015 16:47 schreef hafcfan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
the fuck vanavond even MOTD kijken dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
Gerrards laatste wedstrijdquote:Op zondag 24 mei 2015 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
the fuck vanavond even MOTD kijken dus
quote:Op zondag 24 mei 2015 16:50 schreef hottentot het volgende:
[..]Ik weet nog dat er een aantal jaar geleden in de Eredivisie ook een 10-0 was. Welke wedstrijd was dat ook alweer? :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmmmm, even denken....quote:Op zondag 24 mei 2015 16:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik weet nog dat er een aantal jaar geleden in de Eredivisie ook een 10-0 was. Welke wedstrijd was dat ook alweer? :S
PSV - FC Volendam in 1998. Graag gedaan.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik weet nog dat er een aantal jaar geleden in de Eredivisie ook een 10-0 was. Welke wedstrijd was dat ook alweer? :S
quote:Op zondag 24 mei 2015 16:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
PSV - FC Volendam in 1998. Graag gedaan.
Nee man was niet zo lang geleden. 5 jaar ofzo.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 mei 2015 16:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uhh... De enige die ik nog kan verzinnen zijn PSV - Go Ahead in in 1973 en Ajax - Vitesse in '72. Misschien is er een video te vinden van de wedstrijd die jij bedoelt?quote:Op zondag 24 mei 2015 16:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee man was niet zo lang geleden. 5 jaar ofzo.
Was het niet in de Bundesliga?quote:Op zondag 24 mei 2015 16:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uhh... De enige die ik nog kan verzinnen zijn PSV - Go Ahead in in 1973 en Ajax - Vitesse in '72. Misschien is er een video te vinden van de wedstrijd die jij bedoelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |