SPOILER: profielenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meganck weet allestwitter:andremeganck twitterde op zondag 24-05-2015 om 13:42:08#sporza #giro - in het eerste uur werden 47,9 km afgelegd - de live op Eén start om 13u 56' reageer retweet
Benat sluit aan bij Tartaar en Viscontiquote:Op zondag 24 mei 2015 13:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
LOLLERRUS IS VOORIN!!
Zakarin en Visconti rijden voorop, gevolgd door een groep van vijf en daarachter het peloton.
twitter:sporza_koers twitterde op zondag 24-05-2015 om 13:55:02Een groep van vijf volgt op 36 seconden van de koplopers. Hun namen: Chaves, Betancur, Pellizotti, Nieve en Zardini. #Giro reageer retweet
Giroquote:Op zondag 24 mei 2015 13:57 schreef franklop het volgende:
van de twitter van ons aller José
[ afbeelding ]
Na die goede tijdrit van gisteren had ik niet verwacht dat hij vandaag al zou afstappen.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer, had na z'n sterke eerste week wel wat van hem verwacht.
Zonde van die valpartij.
Denk het...maargoed nog wel 25km klimmen.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:24 schreef Wombcat het volgende:
Ze zijn wel vroeg binnen zo, nog voor 5 uur?
Ja, vandaar het vraagteken. Maar zou iid nog wel moeten kunnen. Ruim uurtje klimmen, de rest in 20-25 minuten.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk het...maargoed nog wel 25km klimmen.
Eigenlijk zoals altijd dus, 3 weken zijn gewoon te veel.quote:
Same herequote:Op zondag 24 mei 2015 15:42 schreef TargaFlorio het volgende:
Nu maar eens overschakelen van F1 naar Giro.
Ja op zich wel logisch dat De Kreuz geen ronde van 3 weken meer aankan na zijn Biopaspoort gedoe.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:45 schreef Mykonos het volgende:
Blijft toch bizar dat mannen als Uran en Kreuziger moeten lossen als er nog zo'n vrij groot peloton is.
Zijn gewoon niet goed, dat was gisteren in de tijdrit wel duidelijk.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:45 schreef Mykonos het volgende:
Blijft toch bizar dat mannen als Uran en Kreuziger moeten lossen als er nog zo'n vrij groot peloton is.
Conclusie: gewoon een hotel is toch beter dan een camper of de villa van Oleg.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zijn gewoon niet goed, dat was gisteren in de tijdrit wel duidelijk.
Ik heb hem nog niet gezien.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:47 schreef Pedroso het volgende:
Montfort nog gewoon mee peddelend in de groep Contador. What's going on ?
Je wordt niet zomaar 12equote:Op zondag 24 mei 2015 15:47 schreef Pedroso het volgende:
Montfort nog gewoon mee peddelend in de groep Contador. What's going on ?
Volgens de Belg rijden VDB2 en Montfort nog mee in de 1e groep.quote:
2 roodhemden inderdaad.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Volgens de Belg rijden VDB2 en Montfort nog mee in de 1e groep.
#derdeweekquote:Op zondag 24 mei 2015 15:48 schreef Pedroso het volgende:
Kruiswijk die even de Astana ploeg aan het fucken is.
Samen met Montfort.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kruijswijk gaat op de slotklim gewoon demarreren.
Het is dan op zich jammer dat Aru Aru en Berti nog geen ritzege hebben, die zullen er vol voor gaan.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kruijswijk gaat op de slotklim gewoon demarreren.
Die fietst ie ook gewoon uit het wiel.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is dan op zich jammer dat Aru Aru en Berti nog geen ritzege hebben, die zullen er vol voor gaan.
One Giro Flyquote:Op zondag 24 mei 2015 15:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is niet de Giro van Pirazzi.
Nou VDB2 zelf nog.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:04 schreef Pedroso het volgende:
Weer een concurrent van VDB2 die (letterlijk) wegvalt.
Als ie goed is dan is dat op dit moment geen probleem.quote:
gewoon in het wiel van Aru blijven idd. Dan is er niks aan de hand.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als ie goed is dan is dat op dit moment geen probleem.
Die hebben pech dat Astana vol doorrijdt op het valse plat.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:07 schreef Max23 het volgende:
Volgens mij is het peloton in tweeën door de val en zit Van den Broeck in het 2e gedeelte. Monfort wel nog met Kruijswijk in het 1e gedeelte
Ze rijden mooi Contador naar de ritzege.quote:
Heb je Montfort daadwerkelijk in beeld gezien? Ik dacht altijd dat die gast een hoax wasquote:Op zondag 24 mei 2015 16:07 schreef Max23 het volgende:
Volgens mij is het peloton in tweeën door de val en zit Van den Broeck in het 2e gedeelte. Monfort wel nog met Kruijswijk in het 1e gedeelte
Zit Wilfried Peeters vandaag achter het stuur bij Astana? * Wombcat denk aan Omloop Het Nieuwsblad.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze rijden mooi Contador naar de ritzege.
Is er al een BNW topic over hem?quote:Op zondag 24 mei 2015 16:10 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Heb je Montfort daadwerkelijk in beeld gezien? Ik dacht altijd dat die gast een hoax was
Bedankt Hans.quote:
20km, kopgroep 20" voor op group Maglia Rosa met Aru. Uran en Porte gelost. 5 man Astana, Bert alleenquote:
3 koplopers, worden zo bijgehaald door de groep favorietenquote:
Staat 5,5 minuut nog van top 10, maar naar de 15e plek moet vandaag wellicht al kunnenquote:Op zondag 24 mei 2015 16:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Kruijswijk kan vandaag een leuk sprongetje in het klassement maken.
De kopgroep Visconti - Siutsov - Dupont wordt zo ingerekend door een groepje met allerlei goden als Contador, Aru, Amador, Uran, VDB2, Cataldo, Landa, Caruso, Benat en co.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt Hans.
Kun je mij vertellen hoe het in de koers gaat?
Tja, dat wel. Maar zie liever dat ie voor ritwinst kan gaan. Alles buiten de top 10 is niet echt interessant.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Kruijswijk kan vandaag een leuk sprongetje in het klassement maken.
Incorrecte informatie ditquote:Op zondag 24 mei 2015 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De kopgroep Visconti - Siutsov - Dupont wordt zo ingerekend door een groepje met allerlei goden als Contador, Aru, Amador, Uran, VDB2, Cataldo, Landa, Caruso, Benat en co.
zijn er al een boel tussenuitquote:Op zondag 24 mei 2015 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De kopgroep Visconti - Siutsov - Dupont wordt zo ingerekend door een groepje met allerlei goden als Contador, Aru, Amador, Uran, VDB2, Cataldo, Landa, Caruso, Benat en co.
Hier klopt de helft niet vanquote:Op zondag 24 mei 2015 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze klopt welquote:Op zondag 24 mei 2015 16:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
3 koplopers, worden zo bijgehaald door de groep favorieten
Groep bestaat uit 6 Astana's (geen Cataldo, is gelost). Verder Contador, Kruijswijk, Amador, Trofimov, König, Monfort, Betancur, Caruso, Geniez
Van den Broeck in een groepje kort erachter, loste door een valpartij van onder andere Atapuma in de vorige afdaling
Vallen een paar renners uit de top 10 helemaal weg. Top 10 is dus nog goed mogelijk.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Staat 5,5 minuut nog van top 10, maar naar de 15e plek moet vandaag wellicht al kunnen
quote:Op zondag 24 mei 2015 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg niets meer. Ik ben verdoofd door de matige wedstrijd in De Kuip.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 mei 2015 16:15 schreef Max23 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kerel faalt ook altijd. Op die ene keer in de Tour naquote:Op zondag 24 mei 2015 16:16 schreef Tommeke het volgende:
Jurgen Vandenbroeck is best wel een prutser zeg. Hij heeft 18 maanden in de Sierra Nevada gezeten voor dit
Sked leeft alleen voor de Astana-blaarkopunie.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sked gaat zijn schoen opeten wanneer Krachtgod in top-10 eindigt
Ja, en het is niet altijd pech. Maar vaak ook niet goed genoeg.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die kerel faalt ook altijd. Op die ene keer in de Tour na
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:37 schreef Sked het volgende:
Als Krachtwijk top 10 rijdt vreet ik mijn schoenen op
Zet de peper en zout maar vast klaar voor 'm.quote:
Hij heeft er idd een handje van om op een suffe manier tijd te verliezen (of zelfs uit te vallen).quote:Op zondag 24 mei 2015 16:17 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja, en het is niet altijd pech. Maar vaak ook niet goed genoeg.
Krasloten? Hij kan elk moment vallen.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heeft Anton een keer een goede dag, krijgen we dit.
Ik ga even krassen.
Dit idd.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:20 schreef Pedroso het volgende:
VDB2 is een beetje de Gesink van Belgie met al die 'pech'. Al heeft Gesink wel een stuk meer gewonnen dan onze Belgische vriend.
quote:Op zondag 24 mei 2015 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heeft Anton een keer een goede dag, krijgen we dit.
Ik ga even krassen.
Nederlanders gebruiken geen doping.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:21 schreef marcodej het volgende:
Het herstelvermogen van Krachtwijk is onnatuurlijk opvallend.
Zo goed heb ik 'm nog nooit gezien.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:21 schreef marcodej het volgende:
Volgend jaar naar Skyquote:Op zondag 24 mei 2015 16:21 schreef Ooku het volgende:
Zo'n kruijswijk is toch een ideale meesterknecht
Als dit het meest onnatuurlijk opvallende zou zijn waardoor het echt opvalt zitten we in een schone periode.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:21 schreef marcodej het volgende:
VDB2 heeft alleen wat criteriums (noem ik geen overwinningen) en een rit in de Dauphiné gewonnen. Gesink heeft idd wel een paar mooie koersen gewonnen.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:20 schreef Pedroso het volgende:
VDB2 is een beetje de Gesink van Belgie met al die 'pech'. Al heeft Gesink wel een stuk meer gewonnen dan onze Belgische vriend.
Bij LottoNL Djumbo hebben ze geen budget voor dopingquote:Op zondag 24 mei 2015 16:21 schreef marcodej het volgende:
4 jaar geleden was hij ook al heel sterk in de slotweek. Maar wel afwachten of zijn rijden niet bedriegt natuurlijk..quote:
Ze rijden daar toch gewoon op de bananen en fruitreepjes van de Jumbo? Ik denk dat ik die ook maar ga halen.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:23 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Bij LottoNL Djumbo hebben ze geen budget voor doping![]()
Dan komt 'ie in beeld. Dat mag natuurlijk niet gebeuren.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch vreemd dat Monfort zich niet heeft laten afzakken.
Gaan voor eigen klassementquote:Op zondag 24 mei 2015 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die het gek vinden dat Krachtwijk nu zo goed is
Het is tenslotte de derde week.
Net wel ja, maar linksboven staat nu 1'00quote:Op zondag 24 mei 2015 16:25 schreef Pedroso het volgende:
Groep Hesjedal ligt minimaal 2 minuten achter de eerste groep ?
quote:Op zondag 24 mei 2015 16:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze rijden daar toch gewoon op de bananen en fruitreepjes van de Jumbo? Ik denk dat ik die ook maar ga halen.
Waarschijnlijk hebben ze er dit jaar ook fatsoenlijk op kunnen trainen..quote:Op zondag 24 mei 2015 16:24 schreef Pedroso het volgende:
Ook opvallend dat Lotto Jumbo blijkbaar nu wel met de goede fietsen rijdt. Tijdrit was collectief prima gisteren.
Lijkt me eerder meer geworden dan minder dus zal wel weer een faal GPS zijn.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Net wel ja, maar linksboven staat nu 1'00
Of Hesjedal heeft zijn motortje aangezet.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Lijkt me eerder meer geworden dan minder dus zal wel weer een faal GPS zijn.
staat zelf 11e. Ik zou een potentiele top 10 plek van hem niet opofferen voor zo'n brokkenpiloot als VDB2.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:25 schreef Mani89 het volgende:
Monfort is hier toch gewoon om te knechten voor VDB2?
Kopgroep blijft intact...zo hard zal het dus wel niet gaan.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die GPS klopt wel, het is nooit dan 2 minuten geweest volgens mij. Die eerder gegeven info klopte niet.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij mag blij zijn als hij straks bij Contador kan blijven.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Aru is gewoon niet sterk genoeg om iedereen aan gort te rijden
Montfort hangt er ook nog aan ja.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kopgroep blijft intact...zo hard zal het dus wel niet gaan.
Maar die achtervolgende groep blijft volgens mij ook intact.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kopgroep blijft intact...zo hard zal het dus wel niet gaan.
Dat denk ik ook jaquote:Op zondag 24 mei 2015 16:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij mag blij zijn als hij straks bij Contador kan blijven.
Nee, daar is Hesjedal uit weggereden.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar die achtervolgende groep blijft volgens mij ook intact.
Hesjedal heeft het daar toch aardig kapot gereden zo te zien.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar die achtervolgende groep blijft volgens mij ook intact.
Maar die leek eerst niet ver weg te rijden, nu wel een aardige voorsprong.quote:
Het is een loper ja, maargoed dat geldt voor zowat alle slotklimmen deze Giro.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:31 schreef Marcoss het volgende:
Wel de vraag of deze klim zwaar genoeg is voor Contador om iedereen te lossen, echt heel steil is het allemaal niet
Zal wel last hebben van zijn valquote:Op zondag 24 mei 2015 16:31 schreef Pedroso het volgende:
VDB2 dus gewoon niet goed genoeg als Hesjedal zo snel van hem wegrijdt.
Geniez en Caruso dingen daar ook prima voor mee.quote:
Die mag wel winnen van mij. Koning Leopoldquote:
Scoort wel WT puntjes voor Lotto als hij in de top 20 komtquote:Op zondag 24 mei 2015 16:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Nadeel is wel dat ze Kruijswijk niet meer laten rijden volgende week
zo dicht staat ie toch niet in het klassementquote:Op zondag 24 mei 2015 16:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Nadeel is wel dat ze Kruijswijk niet meer laten rijden volgende week
Ooit een keer in Parijs-Nice toch?quote:Op zondag 24 mei 2015 16:38 schreef Eppie_NL het volgende:
Contador heeft ook nooit een slechte dag he.
''Giro boeit toch niet''quote:Op zondag 24 mei 2015 16:38 schreef Tommeke het volgende:
Porte op 8 minuten al las ik op Twittor. Hoe zou het in huize Syntix gaan?
Er zijn altijd ploegen die hun 6e of 7e plaats willen verdedigen.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zo dicht staat ie toch niet in het klassement
konig zit er nog bijquote:Op zondag 24 mei 2015 16:38 schreef Tommeke het volgende:
Ik vind Aru niet heel overtuigend zitten hoor.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:38 schreef DeeBee het volgende:
Lijkt mij wel prachtig als Landa zo Aru opblaast.
De nieuwe Voecklerquote:Op zondag 24 mei 2015 16:39 schreef Wombcat het volgende:
Die fransman is nu al 5x gelost en weer teruggekomen
Ducrot zou 'm getectyleerd noemen haha.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:39 schreef Wombcat het volgende:
Die fransman is nu al 5x gelost en weer teruggekomen
SKY baas Konig zit er nog!quote:Op zondag 24 mei 2015 16:38 schreef Tommeke het volgende:
Had m nog overwogen op scorito want hij was best goedkoopquote:Op zondag 24 mei 2015 16:40 schreef Mykonos het volgende:
Amador voor mij de grootste verrassing van deze Giro.
Dan gaat de wens van Mykonos uit komenquote:Op zondag 24 mei 2015 16:40 schreef Tommeke het volgende:
Kruijswijk wipt steeds degene die voor hem op lossen staat voorbij zo te zien.
Aru heeft de betere sprint, denk dat Bertje het ook geen probleem vindt als Aru wint.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:41 schreef Momo... het volgende:
Astana deelt wat speldenprikjes uit en dan wint Contador gewoon in de sprint straks.
of Contador, of Aru, of Konig, of Trofimov, of Krachtwijkquote:
Zijn er geen boni's?quote:Op zondag 24 mei 2015 16:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Aru heeft de betere sprint, denk dat Bertje het ook geen probleem vindt als Aru wint.
of Konigquote:Op zondag 24 mei 2015 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
of Contador, of Aru, of Konig, of Trofimov, of Krachtwijk
Die paar seconden mag ie hebben denk ik.quote:
Aangezien Contador net sprintte voor 2 seconden, denk ik van niet.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die paar seconden mag ie hebben denk ik.
Idd. Dit levert 'm lekker wat tijdswinst op.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:44 schreef DeeBee het volgende:
Op 3 km van de streep loopt het pas weer op, dus wel lekker dat Kruijswijk dit stuk nog in de wielen zit.
Trofimov verbaast me ook wel een klein beetje hoor.quote:
Ik zit me gek te duimen.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. Dit levert 'm lekker wat tijdswinst op.
Gevallenquote:Op zondag 24 mei 2015 16:46 schreef buzz1291 het volgende:
Waar is die Van den Broeck nu gebleven? Is toch steeds weer halen en brengen met Belgies hoop in bange dagen. Daalde daarstraks wel als een oud wijf zag ik in de gauwegheid.
Achterop door valpartij.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:46 schreef buzz1291 het volgende:
Waar is die Van den Broeck nu gebleven? Is toch steeds weer halen en brengen met Belgies hoop in bange dagen. Daalde daarstraks wel als een oud wijf zag ik in de gauwegheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |