Wat moet je met zoveel powerbanks?quote:Op zondag 24 mei 2015 14:55 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, at the moment :
• 3x Xiaomi PB 10400mAh silver
• 2x Xiaomi PB 10400mAh dark gray
• 2x Xiaomi PB 16000mAh silver
• 2x Xiaomi PB 5000mAh silver
• 2x Xiaomi PB 5200mAh silver
• 4x Xiaoyi smart camera
• 1x Xiaomi OTG cable
• 1x Xiaomi Pistons V3
• 9x Xiaomi LED
Coming :
• 1x Xiaomi Bluetooth gamepad
• 1x Xiaomi MiBand
• 10x Xiaomi LED
• 2x Xiaomi PB 10000mAh
• 2x Xiaomi PB 16000mAh
Conclusie : ik heb veel Xiaomi PB's
De meesten MET siliconen hoesje, ook al zijn het stofvangers, omdat er niks anders voor bestaat, maar m'n 5000's leven in een zwarte en donkergrijze microfiber case
quote:
quote:Op zondag 24 mei 2015 15:52 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Over de powerbanks :
Op locatie GoPro's en aanverwant zut van stroom voorzien.
'n GoPro aan 'n powerbank heeft way meer power dan een extra batterij ervoor wat handig is bij fixed camera's en grote geheugenkaarten (basically ophangen, aanzetten, record drukken en 8 uur later weer gaan ophalen)
Op mijn camera's en laptop na werkt mijn gear ofwel via USB-power, batterij die ik kan laden via USB of Eneloops.
2 iPads die dienst doen als wireless receiver voor Eye-Fi kaarten, voor direct upload of gewoon review, doen het ook lekker op 16000mAh XPB's.
En last but not least, 1 PB leeg? Gewoon andere pakken en de lege opladen.
Onder het motto : two is one and one is none, heb ik vrijwel al mijn powerneeds dubbel voorzien.
It might seem like madness to you, but there's a method to it.
Over de LEDS :
Gebruiken in fotografie en general light providing
Over de rest :
Omdat ik Chinashopper ben, zeker?
Ik woon langs 'n kerkhof, ik moet wel!quote:Op zondag 24 mei 2015 22:27 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ben jij soms zo'n doomsday prepper? 'Ik sla stroom op in geval van een zombie apocalypse'
ben nu aan het kijken bij gearbest.com; 29,76 euro incl (?) verzending... krijg alleen de bestelling niet voltooid. Nu live chatten met support...quote:Op zondag 24 mei 2015 21:21 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een leuke deal voor die weegschaal die geen arm en been kost qua verzending.
Op een dag raakt ie niet leeg, maar ik had wel verwacht dat ik er wat langer mee zou doen. Af en toe een halve telefoon of ander ding opladen.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:09 schreef rene90 het volgende:
[..]
Als je die van 104000 al snel leeg krijgt, weet ik niet wat je allemaal doet op een dag maar dan kan je beter die 10.000 erbij halen i.p.v. 5000.
Ik bedoel, leuk hoor, shoppen, maar dat gebedel om positieve reviews gaat me een klein beetje vervelen...quote:Dear friend,
Thank you so much again for your kind order.
Your shopping experience is very important to us and our business. We would like to invite you to leave 5 star positive feedback on our products and service. It only takes a moment. We also will give you 5 star evaluation.
If you are unsatisfied with any aspect of our service, please contact us first, then we can try to help you to resolve it.
Have a good day.
Thanks and best regards,
Craoniy
UPDATE: Krijg de verzending gratis ivm bug bij het artikelquote:Op zondag 24 mei 2015 23:07 schreef doctor.starbucks het volgende:
[..]
ben nu aan het kijken bij gearbest.com; 29,76 euro incl (?) verzending... krijg alleen de bestelling niet voltooid. Nu live chatten met support...
Op AE of eBay hoort t er gewoon bij. Daar draait het systeem op.quote:Op maandag 25 mei 2015 05:22 schreef Ridocar het volgende:
Geen idee of jullie dit ook steeds vaker meemaken maareh:
[..]
Ik bedoel, leuk hoor, shoppen, maar dat gebedel om positieve reviews gaat me een klein beetje vervelen...
Bedanktquote:Op zondag 24 mei 2015 16:53 schreef rene90 het volgende:
trouwens, $14.99 voor de Xiaomi 10.000 mAh bij Gearbest met coupon XM1000 (even inloggen eerst).
Mijn ervaring.. Niet twijfelen. Je raakt die dingen altijd wel kwijt, heb al vaak genoeg mensen gehad die hem willen overkopen en dat ik weer een nieuwe bestel.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:21 schreef FreaZ het volgende:
[..]
BedanktGelijk een besteld voor moeders. Zit zelf nog te twijfelen...
Same herequote:Op maandag 25 mei 2015 11:41 schreef rene90 het volgende:
[..]
Mijn ervaring.. Niet twijfelen. Je raakt die dingen altijd wel kwijt, heb al vaak genoeg mensen gehad die hem willen overkopen en dat ik weer een nieuwe bestel.
gebruiken jullie nou echt je powerbank of is het gewoon een gadget voor in de lade? Ik heb er een aantal jaar een gekocht, maar ik ben geen student die lang reist met het ov of een visser die 3 dagen langs de kant van een vijver zit. Ik heb dat ding dus eigenlijk nog nooit gebruikt..quote:
Ik wél. Dagelijks en wekelijks.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:58 schreef wootahH het volgende:
[..]
gebruiken jullie nou echt je powerbank of is het gewoon een gadget voor in de lade? Ik heb er een aantal jaar een gekocht, maar ik ben geen student die lang reist met het ov of een visser die 3 dagen langs de kant van een vijver zit. Ik heb dat ding dus eigenlijk nog nooit gebruikt..
Gebruik hem wel, bijvoorbeeld om de PS4 controller op te laden ook omdat die kabel niet lang genoeg is die bij de PS4 zit, of inderdaad even een telefoon die bijna leeg is en je op die manier aan de lader kan gooien. Verder vaak mee als ik op vakantie ga omdat je dan vaak met weinig stopcontacten en dergelijke zit en soms een aantal uur op een vliegveld.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:58 schreef wootahH het volgende:
[..]
gebruiken jullie nou echt je powerbank of is het gewoon een gadget voor in de lade? Ik heb er een aantal jaar een gekocht, maar ik ben geen student die lang reist met het ov of een visser die 3 dagen langs de kant van een vijver zit. Ik heb dat ding dus eigenlijk nog nooit gebruikt..
Bij mij is het een ultra hip xiaomi lampje voor naast mijn bedquote:Op maandag 25 mei 2015 11:58 schreef wootahH het volgende:
[..]
is dat geen Li ion?quote:Op maandag 25 mei 2015 12:27 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Bij mij is het een ultra hip xiaomi lampje voor naast mijn bed![]()
Dat geeft echt een perfect zacht licht als je midden in de nacht wakker wordt.
Af en toe voor de mp3 speler als ik hem vergeten ben op te laden voor de dag.
Maar ik kijk even naar de 10.000 xiaomi powerbank en daar zitten dus 3 18650 accu's in?
Ik ken geen 3333 mah 18650's, hoe zit dat? Ik kan geen foto's vinden van de binnenkant.
Nep lightningkabels zijn altijd kut. Gewoon een echte halen, heb je veel meer plezier vanquote:Op maandag 25 mei 2015 10:33 schreef Zspirit het volgende:
Heeft iemand nog een mooi adresje voor Lightning & Micro usb kabels?
Zit nu aan deze winkel te denken: http://www.aliexpress.com/store/1035473
Kabels zien er allemaal erg degelijk uit maar wel weinig reviews nog.
Hmm oke. Ik vind 15 euro alleen wel heel duur voor een kabeltje.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:44 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nep lightningkabels zijn altijd kut. Gewoon een echte halen, heb je veel meer plezier van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |