LIefdevollemoment is alweer voorbij zie ik.quote:Op zondag 24 mei 2015 13:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We hadden nou eenmaal een liefdevol moment gisteren. Speculazerus voegde me van de week al toe en gisteren werd de groepsvreugde nog aangevuld voor Yoki en LTVDK. Dus toen dachten we, lekker Jasmijn ook toevoegen.
Niet meteen zo mopperen, ouwe zeur
De liefde is er nog. Ik heb net zelfs vriendelijk gedaan tegen Mani en gedeeld in zijn wielrenvreugdequote:Op zondag 24 mei 2015 13:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
LIefdevollemoment is alweer voorbij zie ik.
Wat zit je nou te haten op dierenfoto's?quote:Op zondag 24 mei 2015 13:26 schreef timmmmm het volgende:
Al die dierenfoto's waren dan weer wel minder
Maar ik weet nu wel dat die stoere act hier op fb totaal niet bij je hoofd pastquote:Op zondag 24 mei 2015 13:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De liefde is er nog. Ik heb net zelfs vriendelijk gedaan tegen Mani en gedeeld in zijn wielrenvreugde
Ik vond ze alleen minder. Niet meteen zo negatief hèquote:Op zondag 24 mei 2015 13:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat zit je nou te haten op dierenfoto's?
Ik heb hier toch ook geregeld wel eens een selfie geplaatst?quote:Op zondag 24 mei 2015 13:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar ik weet nu wel dat die stoere act hier op fb totaal niet bij je hoofd past
Wij zijn ook gewoon hele lieve jongens.quote:Op zondag 24 mei 2015 13:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We hadden nou eenmaal een liefdevol moment gisteren. Speculazerus voegde me van de week al toe en gisteren werd de groepsvreugde nog aangevuld voor Yoki en LTVDK. Dus toen dachten we, lekker Jasmijn ook toevoegen.
Niet meteen zo mopperen, ouwe zeur
Ja ik ken alleen die badselfie.quote:Op zondag 24 mei 2015 13:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb hier toch ook geregeld wel eens een selfie geplaatst?
GAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAH :pquote:Op zondag 24 mei 2015 13:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wij zijn ook gewoon hele lieve jongens.
Nja had je niet zon onschuldig hoofd als op die andere foto's ja.quote:Op zondag 24 mei 2015 13:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En daar vond je dus wel dat ik een boeventronie had?
Tuigh zijt gij!quote:Op zondag 24 mei 2015 13:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En daar vond je dus wel dat ik een boeventronie had?
Dat is niet wat je zei, maar goed.quote:
Ik ben stiekem een hele lieve jongen hoor. Maar dat is wel vooral voor mensen die ik aardig vind, voor de rest van de wereld heb ik vrij veel haatquote:Op zondag 24 mei 2015 13:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja had je niet zon onschuldig hoofd als op die andere foto's ja.
Komt omdat ik eigenlijk nooit op fb zit, ik zal eens inloggenquote:
Maar dat bedoelde ik toch wel joh, ga anders even lekker moeilijk doen.quote:
Je hoofd zegt iets anders. Specu's hoofd komt eigenlijk wel overeen met zijn fok personage.quote:Op zondag 24 mei 2015 13:33 schreef timmmmm het volgende:
Mijn tolerantiegrens is vrij laag, dat is het probleem
Wel uitgebreid onze hoofden keuren maar nog niet accepteren hè, doerakquote:Op zondag 24 mei 2015 13:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je hoofd zegt iets anders. Specu's hoofd komt eigenlijk wel overeen met zijn fok personage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |