Dat staat zeg maar wel in de reglementen dat dat goed is, maar ik heb me er nog niet aan gewaagd. Ik houd het bij een paar geprakte eitjes, 2 grote glazen melk. En een hele hoop broodjes pindakaas.quote:
Nee, het prachtige Sassenheim!quote:
Ik fiets vanmiddag naar Leiden, misschien kruisen we elkaar nog wel.quote:
Ik zal zwaaien!quote:Op zondag 24 mei 2015 10:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik fiets vanmiddag naar Leiden, misschien kruisen we elkaar nog wel.
Zijn die boterhammen voor vanmiddag?quote:
Dit was van vorige week, maar het ziet er nu ongeveer hetzelfde uit. Ik ga het in ongeveer 10 minuten wegstouwen.quote:Op zondag 24 mei 2015 10:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zijn die boterhammen voor vanmiddag?
En dan toch maar 50 kilo wegen.quote:Op zondag 24 mei 2015 10:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit was van vorige week, maar het ziet er nu ongeveer hetzelfde uit. Ik ga het in ongeveer 10 minuten wegstouwen.
Je zal het niet geloven maar na die rit van 2 en een half uur is het allemaal opgebrand en kan ik zo weer een paard opeten.quote:
Lekker afstandje man, heel goed.quote:Op zondag 24 mei 2015 11:27 schreef timmmmm het volgende:
Mani, je kan trots op me zijn vandaag. Toch gewoon even 25 kilometer gefietst. Langs dé (zelfverklaarde) wielergemeente van Nedrrland
Van weissbier krijg je blijkbaar geen kater, ik voel mij kiplekker!quote:Op zondag 24 mei 2015 11:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hebben jullie ook een Eurovisie kater?
Waarom denk je dat ik altijd Schneider Weisse op het terras achterover tik?quote:Op zondag 24 mei 2015 11:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van weissbier krijg je blijkbaar geen kater, ik voel mij kiplekker!
Moeten LTVDK en ik em even in elkaar gaan tikken?quote:Op zondag 24 mei 2015 12:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zit helemaal opgefokt achter mijn laptop omdat een fransman zijn afspraak niet na is gekomen en me mijn geld niet terug wil geven.
[ afbeelding ]
*likkenquote:Op zondag 24 mei 2015 12:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moeten LTVDK en ik em even in elkaar gaan tikken?
Dat verdient hij wel ja, de FOK! knokploeg.quote:Op zondag 24 mei 2015 12:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Details graag, met pics.quote:Op zondag 24 mei 2015 12:25 schreef anonymoussie het volgende:
Zo ik heb lekker getraind vanmorgen.
Nachtsporten was ook heerlijk vannacht.
Ik ben weer lekker fit.
Lekker zonnetje, straks terrasje pakken.
Ik heb er zin in vandaag.
Houd jij hem in een sumoworstelgreep en dan trap ik hem in zijn kroonjuwelen.quote:Op zondag 24 mei 2015 12:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet zo'n lowlife Waal was?quote:Op zondag 24 mei 2015 12:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zit helemaal opgefokt achter mijn laptop omdat een fransman zijn afspraak niet na is gekomen en me mijn geld niet terug wil geven.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |