Dit bedoel ik. Nu gaan mensen denken dat ik conchita haat.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:43 schreef deadprez het volgende:
Ik geloof er niets van. Intolerant ventje.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dit bedoel ik. Nu gaan mensen denken dat ik conchita haat.Mijn TT was Conchita
maar een mod heeft het veranderd in Conchita
heb je het al mee naar achter genomen?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden, maar ik vind het wel heel jammer.
Goed idee!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je het al mee naar achter genomen?
Dat is het topic waar ik het over heb, ja. Die TT is aangepast.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:46 schreef Juup© het volgende:
1 topic is niet genoeg voor de aandachtsgeile Fylax
Ik schaam me er niet voor dat ik Conchita geweldig vind.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:46 schreef Loveless85 het volgende:
Dit is nog erger hè, dat snap je.
Latent hommotje
Loop ff in Limburg langs die motorclubs en herhaal dit.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik schaam me er niet voor dat ik Conchita geweldig vind.
Dat heb ik niet gedaan. Mijn TT was Conchitaquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:50 schreef timmmmm het volgende:
Echt jammer Fylax, dat je Conchita niet gewoon kan accepteren, ook al is ze anders.
Hou voortaan gewoon je mening voor je, in plaats van kinderachtig te gaan-en
Natuurlijk ken ik Conchita persoonlijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:52 schreef Peunage het volgende:
Ik snap die haat niet zo. Ken jij conchita persoonlijk?
Waar heeft ze die haat aan verdiend? Gewoon algemene haat voor transgenders zeker? Het is 2015 godverdommequote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Natuurlijk ken ik Conchita persoonlijk.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waar heeft ze die haat aan verdiend? Gewoon algemene haat voor transgenders zeker? Het is 2015 godverdomme
Idd, waarom blijft die andere 60% achter?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Inderdaad.
40% van de transgenders pleegt zelfmoord, kan niet langer dit. We zitten al in 2015....
Doe even normaal johquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Inderdaad.
40% van de transgenders pleegt zelfmoord, kan niet langer dit. We zitten al in 2015....
Ik heb juist GEEN haat.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Doe even normaal joh
Je hoeft Conchita niet leuk te vinden, maar die haat is nergens voor nodig.
Nee precies. Op naar 100% in 2016.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Inderdaad.
0%.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:57 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee precies. Op naar 100% in 2016.
Fylax for president!
Ja dat er maar 0% van dat soort overblijft zekerquote:
Wacht, WAAROM WIL JE CONCHITA DOOD?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh dus jij vindt dat transgenders maar zelfmoord moeten plegen?
weet eigenlijk niet eens wat hij/zij precies is ofzoquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:00 schreef deadprez het volgende:
maar waarom zou je als transgender wel je baard laten staan
Dit kan toch niet man!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik vind dat transgenders zelfmoord moeten plegen
een aandachtshoerquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
weet eigenlijk niet eens wat hij/zij precies is ofzo
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:01 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dit kan toch niet man!
Doe even normaal zeg
Heb je geen opvoeding gehad ofzo
ripquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh dus jij vindt dat transgenders maar zelfmoord moeten plegen?
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:58 schreef Fylax het volgende:
Ik vind dat transgenders zelfmoord moeten plegen
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:09 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ik weet dat Fylax toevallig een transgender is.
quote:Bedankt voor uw melding.
Wij zullen zo snel mogelijk een onderzoek starten naar discriminatie jegens transgenders.
Met vriendelijke groet,
Vereniging genderdiversiteit
Ja nu hang je naar pisventje.quote:
Echt wel, moet ze wel eerst z'n warme melk klaar hebben.quote:Op zondag 24 mei 2015 10:04 schreef Loveless85 het volgende:
Fylax gaat mad en jelly zijn als z'n mama hem straks wakker gemaakt heeft.
Was je melk lekker jongen?quote:
Ik kan er wel om lachen.quote:Op zondag 24 mei 2015 10:14 schreef Fylax het volgende:
Ik lig nog in bed, maar dit is echt achterlijk. Quasi-grappig van de mods hoor.
Nog nachtmerries gehad na het toch wel enge verhaal van klein duimpje gisteren?quote:Op zondag 24 mei 2015 10:14 schreef Fylax het volgende:
Ik lig nog in bed, maar dit is echt achterlijk. Quasi-grappig van de mods hoor.
Is ze te doen?quote:Op zondag 24 mei 2015 10:14 schreef Apekoek het volgende:
Ik heb gister samen met een transgender Fylax zijn moeder van achter genomen. Dik lol was dat!
De transgender kon er nog wel goed mee door, Fylax moeder was wat teleurstellend. Maar ze heeft in ieder geval haar best gedaan en alles gegeven.quote:
Gelukkigquote:Op zondag 24 mei 2015 10:36 schreef Apekoek het volgende:
[..]
De transgender kon er nog wel goed mee door, Fylax moeder was wat teleurstellend. Maar ze heeft in ieder geval haar best gedaan en alles gegeven.
Je stelt je aan als een wijf, handelt grappen als een wijf (lees: niet), jankt als een wijf, praat als een wijf, duscussieert als een wijf, post als een wijf...quote:
True thisquote:Op zondag 24 mei 2015 11:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je stelt je aan als een wijf, handelt grappen als een wijf (lees: niet), jankt als een wijf, praat als een wijf, duscussieert als een wijf, post als een wijf...
Nee, kan niet anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |