Ik zie het misschien niet, maar wat is er mis met 1 minuut te laat?quote:Op zondag 14 juni 2015 17:28 schreef eleusis het volgende:
hallofresch
ze zeide dat ze om 15.15 zoude kome, hoe laat kome ze ja hoor 15.16
Maar je hebt ons wel allemaal een dienst bewezen door hem te proberen, dan weten wij dat wij hem niet moeten proberenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 22:16 schreef Yupgup het volgende:
Nou, Marley Spoon is wel echt een tegenvaller. Qua smaak OK, wel heel compleet qua ingredienten (zelfs een bouillonblokje erbij), en de gebruiksaanwijzing vind ik duidelijker dan de HF box, maar de hoeveelheid groenten waar ik al m'n twijfels over had, viel inderdaad tegen. Ik dacht dat er bij de paella 200 g peultjes, 1 ui, 2 bosuitjes en 1 paprika zat, wat ik al aan de krappe kant vond. De peultjes bleken echter erwtjes in de dop te zijn dus daar bleef niks van over. De rijst was trouwens ook maar 100 g totaal. 'T was ruim genoeg voor 1 persoon - maar we waren met 2,5![]()
Bij HF hebben we zat aan de 2-pers box.
Klaagklaag, volgende week dus weer HF proberen...
Een schandaaaaaaal!quote:Op zondag 14 juni 2015 17:28 schreef eleusis het volgende:
hallofresch
ze zeide dat ze om 15.15 zoude kome, hoe laat kome ze ja hoor 15.16
Graag ge..... - oh nee, toch niet. Maar fijn dat je er wat aan hebt.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Maar je hebt ons wel allemaal een dienst bewezen door hem te proberen, dan weten wij dat wij hem niet moeten proberen![]()
dus een bedankje van ons
ben wel benieuwd naar die foto nuquote:Op maandag 15 juni 2015 19:48 schreef AnneX het volgende:
Haha...een foto van twee zielige wijtingfilets in de pan is volgens mij verwijderd van de fb site met het bericht dat er "...oops duidelijk iets was misgegaan en mijn adres wilde doorgeven..."
Dit inderdaad. We hadden de asperges in de grillpan gedaan, heerlijk!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:39 schreef Unites het volgende:
Net de wijtingfilet op met groene asperges. Was weer lekker :-)
Vooral met die tomaat erbijYuuummmie!!
Die hebben wij morgen! Lijkt me ook erg lekkerquote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:03 schreef Trusten het volgende:
De salade met aubergine, kippendij en kaasdressing is erg geslaagd (begreep alleen de ei toevoeging niet helemaal, was desalniettemin prima erbij)
Ik zag net staan dat mensen hem flauw vonden, maar vonden wij absoluut niet. Heb wel de gegrilde aubergine rijk bestrooid met zout en peper omdat dat van zichzelf niet heel veel smaak heeftquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:13 schreef Unites het volgende:
[..]
Die hebben wij morgen! Lijkt me ook erg lekker
Ondanks ook wat negatieve berichten over deze salade.
Maar je bent toch al lidquote:Op woensdag 17 juni 2015 17:17 schreef Unites het volgende:
Oeeh ze belde net...
Of we weer lid willen wordenmet een 'aantrekkelijk' aanbod...
Ik ga nu de salade maken trouwensHeb er weer zin in
Ja iddquote:
zalm met courgette??quote:Op woensdag 17 juni 2015 19:42 schreef AnneX het volgende:
Ow ow ow wat was de spaghetti vol van smaakjes.
Wie combineert nou aubergine met prei! plus de rest.
Opmerking ( voor wie nog "moet") : de hoeveelheid kaas heb ik vast bij de roux gedaan.
En de spaghetti solo op het bord en daarover de groente/kaassaus .
Smakelijk eten hoor![]()
Morgen de zalm met courgette. Nog tips?
Wij vonden de salade echt helemaal top.quote:Op woensdag 17 juni 2015 20:44 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
zalm met courgette??
ik vond de salade met aubergine, kippendijenfilet etc niet zo denderend eigenlijk
de smaak was goed maar de combinatie van structuren niet ofzo?
5 dagen is 2x vlees, 1x vis en 2x vega.quote:Op donderdag 18 juni 2015 08:32 schreef Burdie het volgende:
Vraagje, als je een box hebt voor 5 dagen, zit er dan voor 5x vlees/vis in of ook vega?
OK dank jequote:Op donderdag 18 juni 2015 08:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
5 dagen is 2x vlees, 1x vis en 2x vega.
3 dagen is 1x vlees, 1x vis en 1x vega.
5 dagen is 1x vlees, 1x kip, 1x vis, 1x kaas, 1x vegaquote:Op donderdag 18 juni 2015 08:46 schreef megamandy het volgende:
5 dagen is 2x vlees, 1x vis en 2x vega.
3 dagen is 1x vlees, 1x vis en 1x vega.
[rant]Op Facebook zie je ook mensen altijd klagen het is te duur, ik kan zelf meer kopen voor dat geld. Maar daar neem je geen HF voor. Je neemt HF omdat het makkelijk is, je geen zorgen hoeft te maken wanneer je boodschappen moet gaan doen. Niet omdat het zo spot goedkoop is en wij Nederlanders gierig zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2015 09:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
OK dank je.
Ik probeer een beetje in te schatten of ik het het geld waard vind, ¤5 pp per maaltijd. Ik zie hier recepten voorbij komen, vooral de Vega varianten, waarvan ik zelf voor een paar euro een grote pan kan maken. En dan eten we er met drie personen van en belandt er nog wat in de vriezer. Of schat ik het verkeerd in?
yup!quote:Op donderdag 18 juni 2015 09:48 schreef pl4kkie het volgende:
De reden dat wij HF hebben is omdat we anders super ongezond eten, veelste veel troep in huis halen en aan het eind van de week alsnog de helft weg moeten gooien. Goedkoop is het niet maar voor ons is het uiteindelijk wel goedkoper dan zelf boodschappen doen.
Ja, na mijn werk boodschappen gaan doen terwijl ik hongerig en moe was had ook geen jofel effectquote:Op donderdag 18 juni 2015 11:49 schreef megamandy het volgende:
Jep ik kan ook echt niet goedkoper dan ¤10,- voor twee man koken. Ten eerste ben ik meestal hongerig en moe als mijn lesdag voorbij is, mijn vriend werkt tot ongeveer dezelfde tijd. Dan werd het al vaak hetzelfde gerecht, als het maar snel klaar was. En dan kocht ik iedere dag chips en chocola
Nu hoef ik maar eens in de week naar de supermarkt (waar ik dan nog steeds met teveel troep van teug kom) en eet ik tenminste gevarieerd.
quote:Op donderdag 18 juni 2015 09:48 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
[rant]Op Facebook zie je ook mensen altijd klagen het is te duur, ik kan zelf meer kopen voor dat geld. Maar daar neem je geen HF voor. Je neemt HF omdat het makkelijk is, je geen zorgen hoeft te maken wanneer je boodschappen moet gaan doen. Niet omdat het zo spot goedkoop is en wij Nederlanders gierig zijn.
Vindt je het te duur, prima. Dan ga je zelf boodschappen doen. Maar ga niet lopen zeiken dat het bedrijf ook wat wil verdienen aan je. Wat hun goed recht is overigens. [/rant]
dit is geen persoonlijke aanval op jouw Burdie
De reden dat wij HF hebben is omdat we anders super ongezond eten, veelste veel troep in huis halen en aan het eind van de week alsnog de helft weg moeten gooien. Goedkoop is het niet maar voor ons is het uiteindelijk wel goedkoper dan zelf boodschappen doen. Soms zijn de gerechten ietwat aan de kleine kant ja. Maar meer dan vaak heb je ruim voldoende voor een volgende dag portie. Kliekjes ook genoeg om een volledige 7 dagen maaltijd te maken, wat het E 3,50 pp per maaltijd maakt. Duur? Valt uiteindelijk reuze mee. Daar neem het zelf rijden, parkeerkosten en de tijd dat je weg bent wel voor lief.
ik doe s avonds boodschappen voor de volgende dag, maar ik heb dan een AH op loopafstand die tot 22 uur open is.quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, na mijn werk boodschappen gaan doen terwijl ik hongerig en moe was had ook geen jofel effect
Oh, die vraag heb ik helemaal niet gezienquote:Op donderdag 18 juni 2015 11:59 schreef Burdie het volgende:
[..]sorry voor mijn vraag
. Dat was het namelijk, een vraag. Geen klacht
.
Het is sowieso niet iets voor ons voor dagelijks, ik dacht misschien voor op vakantie. Bedankt voor je reactie though, want hij was wel behulpzaam.
Ik betaal via auto incasso. Kijk altijd wel wekelijks of het goed afgeschreven is.quote:Op donderdag 18 juni 2015 17:32 schreef megamandy het volgende:
Op welke manier betalen jullie aan HelloFresh? Zelf betaal ik via PayPall (gaat automatisch) en nu krijg ik net vandaag al voor de derde keer een bevestigingsmail dat ik hen betaald hebWel steeds met hetzelfde transactiereferentie maar ik ga het wel even in de gate houden op mijn rekening.
Weet namelijk niet of het een fout van HelloFresh of van PayPall is (betaling verloopt automatisch).
Beetje laat, maar ik kom er nnet achter dat ik dezelfde verpakking met ook 4 broden heb.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:32 schreef JaneDoe het volgende:
volgens het recept had ik voor 1 persoon 2 platbroden nodig
op de verpakking staat inhoud: 5 stuks
in de verpakking zitten er 4
iemand nog 2 platbroden nodig?
wow!quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Beetje laat, maar ik kom er nnet achter dat ik dezelfde verpakking met ook 4 broden heb.
Voor 3 pp...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |