lezen is kennelijk ook moeilijk want dat is toch precies wat ts heeft gedaan?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:32 schreef DrMarten het volgende:
Wat je dus wil zeggen is dat je geen ruggegraat hebt. Want gewoon zeggen, nee sorry, geen interesse en dan weglopen is heel moeilijk
"Na meerdere malen gezegd te hebben dat we echt geen interesse hebben konden we eindelijk vluchten."quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
lezen is kennelijk ook moeilijk want dat is toch precies wat ts heeft gedaan?
Ik heb uiteindelijk alleen de kabel meegenomen want die had ik echt nodig en de films laten liggenquote:
Door hem heen lopen was geen optie. Hij was nogal Uhm.. Massief.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
"Na meerdere malen gezegd te hebben dat we echt geen interesse hebben konden we eindelijk vluchten."
Als je daar meerdere keren voor nodig hebt doe je echt iets niet goed
"Sorry, geen interesse", en weglopen?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Door hem heen lopen was geen optie. Hij was nogal Uhm.. Massief.
Er is ook een Mediamarkt in mijn woonplaatsquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik was vandaag ook even in de Mediamarkt. Komt wel erg dichtbij zo.
Had wel kleding aan van mediamarkt.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:46 schreef Roces18 het volgende:
Die verkopers zijn niet van de mediamarkt
dat zijn gewoon instore verkopers van essent,oxio enz...
Ze staan er ook wel eens van t-mobile, kpn enzo
Ja ik kan ook kleding aan doen van de mediamarktquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Had wel kleding aan van mediamarkt.
kutmediamarktquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:49 schreef Fushia2 het volgende:
Zo'n baan kreeg ik jaren geleden aangeboden, maar dan voor mobiele abonnementen![]()
Niks mis met de Mediamarkt. Maar goed, snap dat Hipsters lekker alternatief zijn en hun aankopen liever via een online kabelboertje doen met hun smartphone (want laptopsquote:
Of ze heeft een betere lichaamsgeur dan jij, waardoor mensen niet zo snel afhaken?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
"Na meerdere malen gezegd te hebben dat we echt geen interesse hebben konden we eindelijk vluchten."
Als je daar meerdere keren voor nodig hebt doe je echt iets niet goed
Huh, vaag. Ik heb er geen linkje voor gemaakt..quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
Waarom staan er allemaal linkjes naar de site van de mediamarkt in dit topic?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |