druk aan het werk enzoquote:
Heb wel weer genoeg gedaan vandaag. Nu tijd om in te storten. Oh nee. Eerst sporten zo nog.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
druk aan het werk enzo
En alsnik nou nog kon vinden wat ik zocht....
Had net ook wel even een inkakmomentje. Nog een klein uurtje te gaan.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb wel weer genoeg gedaan vandaag. Nu tijd om in te storten. Oh nee. Eerst sporten zo nog.
dat wordt stevig appeltaarten bakkenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:00 schreef Tally het volgende:
Er heeft er ééntje afgezegdmaar weer 3 nieuwe erbij! Morgen 7 bezichtigingen en er moeten er nog 3 gebeld worden voor een afspraak
Lekker op kamp!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:21 schreef stbabylon het volgende:
Had iedereen meer hoop dat Ang3l met een roze driehoek achterbleef in Oost-Duitsland?
Kolerequote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:00 schreef Tally het volgende:
Er heeft er ééntje afgezegdmaar weer 3 nieuwe erbij! Morgen 7 bezichtigingen en er moeten er nog 3 gebeld worden voor een afspraak
Beidequote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Van werken of het bezighouden van Boris?
Lekker hè zo'n heerlijk beest in huis, lekker knuffeldier en dan ook nog eens lekker overal met hem naartoe gaan (vooral bos en strand)quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beide.
Vanmorgen was ik om half zes wakker, dus ik heb de boef maar eerst even uit gelaten, daarna eten en zo. En toen nog lekker een rondje met de fiets.
Ja, ik vind het heerlijkquote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lekker hè zo'n heerlijk beest in huis, lekker knuffeldier en dan ook nog eens lekker overal met hem naartoe gaan (vooral bos en strand)
Ik herken hetquote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik vind het heerlijk.
Wel druk, maar druk op een goede manier.
Hij heeft net heerlijk bij me op schoot gezetenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik herken het![]()
En dan die trouwe hondenogen die je aankijken als je b.v. aan rustige avond hebt en doggydog aandacht wilt
Ik ben nog steeds jaloersquote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft net heerlijk bij me op schoot gezeten.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beide.
Vanmorgen was ik om half zes wakker, dus ik heb de boef maar eerst even uit gelaten, daarna eten en zo. En toen nog lekker een rondje met de fiets.
Dat is voor mij echt midden in de nacht. Ik vind 7 uur opstaan al een opgavequote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:14 schreef CherryLips het volgende:
Om half zes wakker, sodeknetter. Al heb je dan wel wat aan je dag natuurlijk
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat is voor mij echt midden in de nacht. Ik vind 7 uur opstaan al een opgave
Ik ben in de zomermaanden altijd tussen vijf en half zes wakkerquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:14 schreef CherryLips het volgende:
Om half zes wakker, sodeknetter. Al heb je dan wel wat aan je dag natuurlijk
Yep.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben in de zomermaanden altijd tussen vijf en half zes wakker. Ik kan dan nog wel doordommelen, maar als je een hond hebt, kun je gewoon beter opstaan
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |