Ik vind hem/haar ook verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:20 schreef Mani89 het volgende:
Het is toch niet onverdraagzaam van mij dat ik Conchita een walgelijk schepsel vind?
Een matige 'grap'quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Huh was hij echt een achtergrondzanger of is dat een matige grap?
Kijk even welk nummer na de pauze komt en probeer dan nog eens te bedenken over wie het gaatquote:
Het is een man. Hij heet Thomas Neuwirthquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vind hem/haar ook verschrikkelijk.
10/10 zou gevenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Deze krijgt alleen punten vanwege haar matige decolleté.
Snavelaar en ik zijn broodnuchter en toch genieten wequote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:24 schreef LTVDK het volgende:
Waarom gaat het hier eigenlijk over het ESF (waar zelfs niet Europese landen aan meedoen), dat boeit toch niemand die nuchter is?
Ja maar Njos is vegetariër en jij bent ... jij.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Snavelaar en ik zijn broodnuchter en toch genieten we
Mag ze zich eerst omkleden.quote:
Ik eet al een week lang salades ipv lunchquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar Njos is vegetariër en jij bent ... jij.
Ik heb al wat wijn achter de kiezen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Snavelaar en ik zijn broodnuchter en toch genieten we
Overigens bespreken we hier tussendoor ook gewoon belangrijke wereldzaken als de wens om de toppers onder de bus te werpen dus niet zo zeurenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:24 schreef LTVDK het volgende:
Waarom gaat het hier eigenlijk over het ESF (waar zelfs niet Europese landen aan meedoen), dat boeit toch niemand die nuchter is?
Nee, daarom.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:24 schreef LTVDK het volgende:
Dat dacht ik al wel weer.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb al wat wijn achter de kiezen.
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik eet al een week lang salades ipv lunch#dieet
Dat niet snappenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:24 schreef LTVDK het volgende:
Niet iedereen houdt zo van strakke broeken, glitter en hete mannenliefde als wij Fylaxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |