SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar toen ik 3-4 uur geleden nog online was waren we al bij #295 of #296 ofzo...quote:
Iedereen zal wel aan het gamen zijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, maar toen ik 3-4 uur geleden nog online was waren we al bij #295 of #296 ofzo...
Normaal gesproken vult dit topic toch in een rapper tempo...
Mijn vriendlijst zit vol met personen die The Witcher 3 spelenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, maar toen ik 3-4 uur geleden nog online was waren we al bij #295 of #296 ofzo...
Normaal gesproken vult dit topic toch in een rapper tempo...
Counteren?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:30 schreef n8n het volgende:
Ik mis in de witcher een manier om tegenstanders met een trap/duw van hun stuk te brengen zoals in assasins creed, druk steeds op x maar dan rolt geralt weg
ik ben meer van het offensief.quote:
Gerard houdt van rollen inddquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:30 schreef n8n het volgende:
Ik mis in de witcher een manier om tegenstanders met een trap/duw van hun stuk te brengen zoals in assasins creed, druk steeds op x maar dan rolt geralt weg
als je rustig loopt en af en toe igni/axxi/whatever (dat kalmerende) doet blijft het een babymonsterquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:51 schreef Massief het volgende:
Gvd dat baby monstertje is lastig te verslaan. :| komen er ook nog spoken tussendoor..
Okequote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:38 schreef n8n het volgende:
[..]
als je rustig loopt en af en toe igni/axxi/whatever (dat kalmerende) doet blijft het een babymonster
Kan je niet dat rubbertje aan de onderkant er wat uittrekken? Dat helpt bij mij goed. Heb em sinds release en het is me 3x gebeurt die disc eject, maar iedere keer te verhelpen op die manier.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, vandaag goed voor Witcher gaan zitten, maar die is dus onspeelbaar door mijn PS4 met z'n disc ejects.
Fuck die shit, komende week maar eens terug naar Gamemania voor garantie.
Ik heb een schroef aangedraaid, het hele rubber weggehaald en de stroom er duizend keer afgehaald. Niets helpt. Klaar mee.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:01 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Kan je niet dat rubbertje aan de onderkant er wat uittrekken? Dat helpt bij mij goed. Heb em sinds release en het is me 3x gebeurt die disc eject, maar iedere keer te verhelpen op die manier.
Hopelijk krijg je die rubber er nog terug in dan en heb je met die schroef aandraaien geen garantie zegel verbroken ergens, anders vraag ik me af of je nog garantie hebt.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb een schroef aangedraaid, het hele rubber weggehaald en de stroom er duizend keer afgehaald. Niets helpt. Klaar mee.
Als je dat schattige rokje aan doet.quote:
Prima.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je dat schattige rokje aan doet.
batmanquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:40 schreef maniack28 het volgende:
Heb helemaal niks met the witcher. Wat is de volgende toffe release?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |