Tong is een manquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:33 schreef the-eye het volgende:
http://overgang.klachten.info/overgangsklachten/
Vrouwen praten niet graag over deze klachten, maar de symptomen zijn heel normaal. Onderstaand staan de 34 meest gehoorde overgangsklachten van vrouwen in deze lastige fase. Neem rustig de tijd om deze 34 klachten over de overgang te lezen.
1. Opvliegers
2. Gewichtstoename
3. Onregelmatige menstruatie
4. Verlies libido
5. Vaginale droogheid
6. Stemmingswisselingen
7. Vermoeidheid
8. Haaruitval
9. Slaapstoornissen
10. Moeilijk concentreren
11. Geheugenverlies
12. Duizeligheid
13. Veranderende stembanden
14. Incontinentie
15. Opgeblazen gevoel
16. Allergieën
17. Broze nagels
18. Verandering lichaamsgeur
19. Onregelmatige hartslag
20. Depressie
21. Angst
22. Prikkelbaarheid
23. Paniekstoornis
24. Pijn in de borst
25. Hoofdpijn
26. Pijnlijke gewrichten
27. Brandende tong
28. Elektrische schokken
29. Klachten spijsvertering
30. Klachten tandvlees
31. Spierspanning
32. Droge huid
33. Misselijkheid
34. Nachtelijk zweten
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:31 schreef Mr.Ping het volgende:
Blijf maar een paar dagen thuis om tot rust te komen, daar knap je van op!
Nee, wel licht beschadigd.quote:
Met drop was ik al van plan te stoppen. Nam ik af en toe en viel niet goed.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:36 schreef hugecooll het volgende:
Geen drop en pepermunt meer eten en minder koffie drinken
Tong is een mietje, en bedankt.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tong is een man
@Tong: beterschap ouwe
Mhm. Hoofdpijn + speekselvormingquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met drop was ik al van plan te stoppen. Nam ik af en toe en viel niet goed.
En de eerste negatieveling is nog wel fan van mijn favoriete Engelse club.quote:
Het vreemde is. Ik ben vorig jaar gestopt met drinken en roken, sindsdien gaat m'n gezondheid achteruit.quote:
Weer roken en drinken dus.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het vreemde is. Ik ben vorig jaar gestopt met drinken en roken, sindsdien gaat m'n gezondheid achteruit.
Laat ik ze beiden vanaf nu links liggen. Op een rotonde klinkt dat kort door de bocht, maar hier heeft het te maken met te veel vocht.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mhm. Hoofdpijn + speekselvorming
Pepermunt bevordert de speekselvorming ook
Ik woon hier vlak bij het dorp Waardenburg. Noemen we in Bommel de Bijbel Belt. Nog steeds mensen die hun kinderen niet inenten. En die HEBBEN veel kinderen. Die fokken nog meer dan ik.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:46 schreef Hallmark het volgende:
Terechte klacht. Ziek zijn sucks.
De eerste die zegt "alles gebeurt met een reden" mag je van mij keihard neerhoeken.
Maar ik moet ook afvallen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |