Zit daar toevallig ook een Indonesisch jochie?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:10 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Even opnieuw lezen, goos. Jij hebt heul niet met alle heists meegedaan. Pas als je dat hebt gedaan dan unlocked alles. Voor bewijs ga je maar in m'n huis kijken.
[..]
Okay, jij je zin. Ik zal hem weer vrijlaten uit m'n kelder.
nee dat klopt omdat niemand een noob als ik invite.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:10 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Even opnieuw lezen, goos. Jij hebt heul niet met alle heists meegedaan. Pas als je dat hebt gedaan dan unlocked alles. Voor bewijs ga je maar in m'n huis kijken.
[..]
Okay, jij je zin. Ik zal hem weer vrijlaten uit m'n kelder.
Hmm, geen idee. Zal eens kijken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:13 schreef Divje het volgende:
Zit daar toevallig ook een Indonesisch jochie?
iandropdead, voor iemand rare ideeën in z'n hoofd haalt![]()
Ik en anderen hebben regelmatig hier gemeld dat ik/zij een heist willen doen. Als je daar niet op reageert dan gebeurt er niks, he!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:20 schreef redboyke het volgende:
nee dat klopt omdat niemand een noob als ik invite.
wat heb ik gemist? heistcrew?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:33 schreef lesleyyb het volgende:
zal voor degenen die zich hebben aangemeld voor de ''heistcrew'' (zo heb ik hem gedoopt ja) soort van vragenformulier maken zodat we alles strak gepland hebben wanneer we met de heists beginnen. zoek trouwens nog 1 gegadigde: iemand die alle heists minstens een keer gedaan heeft en hoog genoeg geleveld is om fatsoentlijke wapens te bezitten, iemand zoals blaadjes of kvdml. skills op het gebied van rijden, schieten en teamwork worden ook gewaardeerd. en je moet natuurlijk regelmatig online kunnen zijn
Weet je het zeker? Ik betwijfel het namelijk, gezien R* wil dat we zoveel mogelijk grinden. Als je alleen het laatste stuk van een heist kon doen dan was iedereen in een dag multimiljonair dankzij de laatste heist.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:50 schreef Blaadjes het volgende:
Jolly_Reaper je kan wel alles heists starten maar als je ze als host hebt gedaan kun je ook kiezen of je setup doet of in 1x final....dacht ik
of je joint die van Gotchaquote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:28 schreef Divje het volgende:
Wie start er zo een crew sessie? Moet eerst nog ff een auto verpatsen en 1 jatten/kopen -> tunen
of ik start er zelf 1...... binnen 5 minuten......
Trek Divje eens aan z'n jas dan.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gay, kan niet joinen omdat het een crew sessie is
???quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:57 schreef redboyke het volgende:
was te verwachten dat RB toch uit de bood ging vallen dusja doen jullie maar dan.
Gast, jij ging hosten, een heleboel mensen melden zich aan voor jouw heist. Kom op, hosten met die hap!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:57 schreef redboyke het volgende:
was te verwachten dat RB toch uit de bood ging vallen dusja doen jullie maar dan.
blaadje wou toch hosten en niemand joinde nieteens mijn crew session dus ik ging er vanuit dat ik weer niet meedeed. dusja blaadje host dan maar.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:02 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Gast, jij ging hosten, een heleboel mensen melden zich aan voor jouw heist. Kom op, hosten met die hap!
mwa meer een misverstand. ik ben niet aan het hosten en we zijn gewoon gotcha z'n crew session gejoined.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:04 schreef redboyke het volgende:
[..]
blaadje wou toch hosten en niemand joinde nieteens mijn crew session dus ik ging er vanuit dat ik weer niet meedeed. dusja blaadje host dan maar.
i know when im not wanted
Maar je geeft geen seintje of niks. Niet online en niet in het forum. Men kan toch niet ruiken dat ze je moeten joinen. En je had ook een ander kunnen joinen om in dezelfde sessie te landen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:04 schreef redboyke het volgende:
blaadje wou toch hosten en niemand joinde nieteens mijn crew session dus ik ging er vanuit dat ik weer niet meedeed. dusja blaadje host dan maar.
i know when im not wanted
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |