Ik stuur niks meer maar ben bang dat er van haar ook niks meer komtquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:50 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Hoeft niet aan jou te liggen:
- Vriendje
- Andere gast
- Familieproblemen
- Haar kat is dood
Off, ze heeft het gewoon druk en heeft geen tijd om direct op je berichtjes te antwoorden, wat een goed teken is dat ze dingen gaande heeft in haar leven
In ieder geval nu even niets meer sturen.
Stuur een fotootje de volgende keer dat je iets leuks meemaakt, wellicht reageert ze dan weer enthousiaster. Ondertussen aandacht van haar af en energie stoppen in meisjes die jou wel leuk vinden.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:50 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Ik stuur niks meer maar ben bang dat er van haar ook niks meer komt
maar zoals ze tegen me praatte die avond en appte de dag erna leek het alsof ze het allemaal heel leuk vond, daarom verbaasde het me dat ze er ineens mee stopte.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:10 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Stuur een fotootje de volgende keer dat je iets leuks meemaakt, wellicht reageert ze dan weer enthousiaster. Ondertussen aandacht van haar af en energie stoppen in meisjes die jou wel leuk vinden.
Want jij appt altijd met iedereen op hetzelfde tempo als je bij ze deed de dag ervoor?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:55 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
maar zoals ze tegen me praatte die avond en appte de dag erna leek het alsof ze het allemaal heel leuk vond, daarom verbaasde het me dat ze er ineens mee stopte.
Nee, de dag ervoor sprak ik haar niet. Kende haar alleen van Hoi, hoe is het. Nu kwamen we wat meer in gesprek en van het 1 kwam het ander.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want jij appt altijd met iedereen op hetzelfde tempo als je bij ze deed de dag ervoor?
Ik bedoel als je met vroenden appt dan is t toch ook de ene keer sneller/uitgebreider/langer dan de andere keer?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:06 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Nee, de dag ervoor sprak ik haar niet. Kende haar alleen van Hoi, hoe is het. Nu kwamen we wat meer in gesprek en van het 1 kwam het ander.
Maar goed ik wacht rustig af, vroeg me alleen af wat een reden zou kunnen zijn.
Ligt eraan, echt goeie vrienden antwoord ik altijd.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik bedoel als je met vroenden appt dan is t toch ook de ene keer sneller/uitgebreider/langer dan de andere keer?
Je hebt niet altijd de zin of tijd om heel uitgebreid of uberhaupt te antwoorden
Dus je maakt zelf ook onderscheid in mensen, zij wss ook. Daar heb je al 1 mogelijke reden.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:09 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Ligt eraan, echt goeie vrienden antwoord ik altijd.
Zeker, maar nog steeds snap ik niet dat je ene moment zegt dat je leuke avond hebt gehad die je met 2e graag eens over doet en vervolgens paar berichten later niks meer laat horen. Vrouwen....quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus je maakt zelf ook onderscheid in mensen, zij wss ook. Daar heb je al 1 mogelijke reden.
Alles is mogelijk
Omdat dan de euforie van de avond voorbij is en je dan net weer de zin moet maken om in zo'n gesprek te komen (als je al niet toevallig net druk bent die avond).quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:23 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Zeker, maar nog steeds snap ik niet dat je ene moment zegt dat je leuke avond hebt gehad die je met 2e graag eens over doet en vervolgens paar berichten later niks meer laat horen. Vrouwen....
Maar gaat het moment van de euforie nou juist niet helemaal weg, doordat je elkaar niet meer spreekt?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat dan de euforie van de avond voorbij is en je dan net weer de zin moet maken om in zo'n gesprek te komen (als je al niet toevallig net druk bent die avond).
Ik snap niet dat mensen dat niet snappen
Op dronken avonden stuur ik wel eens van die dingen, maar op een normale dag met mijn volle verstand erbij, nee eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:34 schreef Cue_ het volgende:
Ja dat kan en dat kan dus toeval zijn (door drukte) of iets tijdelijks of het is er wel maar heeft ze even andere prios.
Want in elke app vertel jij de ultieme waarheid?
Jij hebt nooit achteraf zoiets van "hmm misschien was ik iets te enthousiast toen ik dit of dat appte"
Hoe vaak ik al gehad heb dat ik een meisje op straat aanspreek, ze helemaal enthousiast is om af te spreken, soms zelfs mij om m'n nummer vraagt, om vervolgens over de app niet meer te reageren.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:32 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Maar gaat het moment van de euforie nou juist niet helemaal weg, doordat je elkaar niet meer spreekt?
Ik begrijp dat er een kans bestaat dat ze het dan toch niet leuk genoeg vind, en daardoor niks meer laat horen. Maar dan vind ik het raar dat ze die woorden naar me stuurt.
Zo is het ook, alleen als jij met een persoon zoent en als je dan wat aan het praten bent en ze verteld je dat ze eigenlijk al langer geïnteresseerd in je was. Dan zou je zeggen dat deze persoon er wat meer moeite in gaat steken en juist blij zou zijn dat dit gebeurd is en je met elkaar in contact bent?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:38 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Hoe vaak ik al gehad heb dat ik een meisje op straat aanspreek, ze helemaal enthousiast is om af te spreken, soms zelfs mij om m'n nummer vraagt, om vervolgens over de app niet meer te reageren.
In het moment voelt ze zich heel goed en gedraagt ze zich daar ook naar. Op het moment dat ze thuis komt (misschien heeft ze wel een kater) voelt ze zich minder en gedraagt ze zich daar naar. Vrouwen volgen hun emoties. Dat maakt ze ook zo tof. Zou me er dus niet te druk om maken, jij hebt gedaan wat je kon. Wellicht als je haar een andere keer wat stuurt is ze weer helemaal enthousiast.
Als ze je al langer leuk vind is het inderdaad vreemd. Maar dat verandert niets aan het feit wat je nu moet doen. Focus op de oplossing, niet het probleem.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:44 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Zo is het ook, alleen als jij met een persoon zoent en als je dan wat aan het praten bent en ze verteld je dat ze eigenlijk al langer geïnteresseerd in je was. Dan zou je zeggen dat deze persoon er wat meer moeite in gaat steken en juist blij zou zijn dat dit gebeurd is en je met elkaar in contact bent?
Ik ben ook aan het bedenken hoe ik haar aan de praat krijg, maar wil niet als een stalker overkomen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:50 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Als ze je al langer leuk vind is het inderdaad vreemd. Maar dat verandert niets aan het feit wat je nu moet doen. Focus op de oplossing, niet het probleem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juli 2015 16:51 schreef Deezertje het volgende:
Jullie nog tips?Wachten tot ze we weer een keer zit en dan toeslaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, maar wanneer dat is weet ik niet. En kan moeilijk aan een collega van d'r vragen: ''Wanneer werkt X weer?''quote:Op maandag 13 juli 2015 16:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wachten tot ze we weer een keer zit en dan toeslaan?
Ze zegt elke keer hallo omdat dat bij haar werk hoort.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja, maar wanneer dat is weet ik niet. En kan moeilijk aan een collega van d'r vragen: ''Wanneer werkt X weer?''En wil ook niet te lang wachten, want leven gaat door en merk om me heen dat steeds meer mensen weer een relatie krijgen... Ohja, ik heb dus geen flauw idee of ze überhaupt interesse heeft, single is of wat dan ook, maar alles begint met een eerste contact..
Met links of rechts?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:29 schreef Cue_ het volgende:
Kan je vertellen dat mensen door t hele jaar relaties krijgen
Ja daarom.. Maar de rest is niet zo enthousiast in zijn of haar werk blijkbaarquote:Op maandag 13 juli 2015 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zegt elke keer hallo omdat dat bij haar werk hoort.
Als je daar je hoop op gefocussed hebt zou ik een stapje terug doen in enthousiasme als ik jou was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |