abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153608199
Ik ben ooit een keer mee geweest met een collega naar het lokale café in het dorp en daar zat het voornamelijk vol met oudere mannen. Wel een leuk gesprek mee gehad maar geen of weinig aantrekkelijke vrouwen te bekennen.
  woensdag 17 juni 2015 @ 13:04:20 #52
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_153608253
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 12:48 schreef syndroom het volgende:
Maagd meld zich.

Na jaren passiviteit en luisteren na standaard tips zoals 'geduld' en 'komt wel' ben ik er klaar mee. Ik wil nu dan toch een begin maken om een actievere houding op te stellen en proberen om wat meer onder de jonge mensen te komen, alleen het probleem is dat ik niet weet waar ik moet beginnen.

Ik woon en werk in een omgeving waar alleen mannen zijn, en al sinds mijn middelbare school heb ik mede door mijn technische opleiding ook geen vrouw meer gezien. Dus ik heb helemaal geen ervaring met het contact leggen met vrouwen en vooral versieren is al helemaal moeilijk.

Ondanks dat is mijn frustratie erg groot en wil ik niets anders dan seks met ze hebben maar doordat ik de benodigde sociale vaardigheden en ervaring mis zie ik het somber in.

Weten jullie misschien plekken waar veel jonge mensen, vooral vrouwen samenkomen om eens te experimenteren met eerste contacten leggen.
Uitgangspunt 1:
ga niet elk contact aan met de intentie om diezelfde dag nog seks te hebben. Dat gaat niet werken, sterker nog ... dat schrikt enorm af.

Uitgangspunt 2:
wees niet wanhopig bij het zoeken van contact, ook dat laat je onbewust merken en ook dat schrikt af.

Verder, zoek een (team)sport of wordt lid van een vereniging.
The remedy is the experience.
pi_153608488
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 11:44 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Maanden creepy aanstaren en nu bekend staan als "die engerd uit de sportschool". Maar Deezertje ziet nu eenmaal iedere scheet die zijn kant op gelaten wordt als blijk van interesse.

Of het is een verdomd goede troll. Het is bijna te ongelofelijk voor woorden je voor te stellen dat iemand daadwerkelijk zo is.
Na jaren dit topic gelezen te hebben, verbaast het mij allemaal niets meer. Vooral andermans advies negeren, en het lekker zo blijven doen zoals je het altijd al deed. Het ligt aan de rest van de wereld, nooit aan jezelf.
pi_153608568
Jullie kunnen veel over Deezertje zeggen maar hij heeft wel de ballen om daadwerkelijk contact te leggen.
pi_153608586
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 13:15 schreef syndroom het volgende:
Jullie kunnen veel over Deezertje zeggen maar hij heeft wel de ballen om daadwerkelijk contact te leggen.
Door te staren van een afstandje bedoel je?
pi_153608680
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 13:15 schreef syndroom het volgende:
Nee, dat heeft hij niet. Hij houdt het vooral bij het langdurig kijken op een afstandje. Als je daarna contact gaat leggen, dan ben je al "die creep". Ik schat zo in dat hij niet de zwoele looks van Brad Pitt heeft, dus lang staren doet je imago geen goed.

Assertiviteit is niet na maanden besluiten toch eens een kansje te wagen. Dat is gelijk je kans grijpen. Daar komt nog bij dat Deezertje nu niet echt de beste social skills heeft en niet zo goed weet waar hij over moet praten. Als je je kans pakt, zorg dan dat je wat te vertellen hebt.

Dat hij en anderen al zolang vrijgezel zijn is geen kwestie van domme pech. Dat komt door een gebrek aan initiatief, zelfkennis en doorzettingsvermogen.
pi_153608997
Als iemand doorzettingsvermogen heeft is het Deezertje wel, waar anderen niet eens de moeite nemen om achter de pc vandaan te komen neemt hij tenminste initiatief door tenminste een poging te wagen om contact te maken. Zelfs dan is het volgens jullie weer niet goed, hij doet wel zijn best en dat is het belangrijkste. Ik prijs het hem dat hij juist al zo ver is gekomen.

Kennelijk hebben vrouwen liever een jongen van het type player of macho dat al 1000+ vrouwen hebben gehad.
pi_153609374
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 13:29 schreef syndroom het volgende:
Als iemand doorzettingsvermogen heeft is het Deezertje wel, waar anderen niet eens de moeite nemen om achter de pc vandaan te komen neemt hij tenminste initiatief door tenminste een poging te wagen om contact te maken. Zelfs dan is het volgens jullie weer niet goed, hij doet wel zijn best en dat is het belangrijkste. Ik prijs het hem dat hij juist al zo ver is gekomen.

Kennelijk hebben vrouwen liever een jongen van het type player of macho dat al 1000+ vrouwen hebben gehad.
Die laatste zin, die is exemplarisch voor het gedrag wat de mensen die het maar niet lijkt te lukken om iemand te versieren kenmerkt.

De schuld wordt daarmee bij de vrouw gelegd. "Vrouwen vallen blijkbaar alleen op klootzakken". Ten eerste is het een onderwaardering van de vrouw, alsof het willoze wezens zijn die in de val van 'gemene' mannen trappen, ten tweede zeg je iets over die man wat je helemaal niet kunt weten. Iemand die regelmatig succes heeft is niet per definitie een macho, of iemand die al een behoorlijke lijst vrouwen heeft afgewerkt.

Is het zo raar dat een vrouw niet alleen iemand wil die intiatief toont, maar ook iemand die wat te melden heeft? Die ambitie heeft? Een leven? Een vlotte babbel? En die zich leuk kleedt? Dat zijn allemaal zaken die je bij jezelf moet zoeken en tien tegen één dat ze bij jou niet allemaal in orde zijn. Want de reden dat het niet wil lukken, ligt echt niet bij de vrouw. Of de vermeende klootzakkerigheid van andere mannen. Die ligt altijd bij jezelf. En het proberen is natuurlijk echt wel veel waard, maar als elke poging mislukt, ook al probeer je het wel, dan ligt de kern van die mislukking ook bij jezelf.
pi_153609554
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 13:04 schreef Klonterpot het volgende:

[..]

Uitgangspunt 1:
ga niet elk contact aan met de intentie om diezelfde dag nog seks te hebben. Dat gaat niet werken, sterker nog ... dat schrikt enorm af.

Uitgangspunt 2:
wees niet wanhopig bij het zoeken van contact, ook dat laat je onbewust merken en ook dat schrikt af.

Verder, zoek een (team)sport of wordt lid van een vereniging.
Dat contact wordt vooral gedreven door frustratie, niet zozeer door het feit dat ik nog maagd ben maar meer behoefte aan seksueel contact. Ander probleem dat ook nog meespeelt is dat mijn sociale vaardigheden sowieso al mager zijn waardoor contact leggen altijd al moeilijk is geweest.

Eigenlijk moet ik bekennen dat ik best wanhopig ben. Lichamelijk heb ik gewoon heel erg de behoefte aan seks maar zijn het mijn sociale vaardigheden die mij hierin beperken.
pi_153609787
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 13:42 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Die laatste zin, die is exemplarisch voor het gedrag wat de mensen die het maar niet lijkt te lukken om iemand te versieren kenmerkt.

De schuld wordt daarmee bij de vrouw gelegd. "Vrouwen vallen blijkbaar alleen op klootzakken". Ten eerste is het een onderwaardering van de vrouw, alsof het willoze wezens zijn die in de val van 'gemene' mannen trappen, ten tweede zeg je iets over die man wat je helemaal niet kunt weten. Iemand die regelmatig succes heeft is niet per definitie een macho, of iemand die al een behoorlijke lijst vrouwen heeft afgewerkt.

Is het zo raar dat een vrouw niet alleen iemand wil die intiatief toont, maar ook iemand die wat te melden heeft? Die ambitie heeft? Een leven? Een vlotte babbel? En die zich leuk kleedt? Dat zijn allemaal zaken die je bij jezelf moet zoeken en tien tegen één dat ze bij jou niet allemaal in orde zijn. Want de reden dat het niet wil lukken, ligt echt niet bij de vrouw. Of de vermeende klootzakkerigheid van andere mannen. Die ligt altijd bij jezelf. En het proberen is natuurlijk echt wel veel waard, maar als elke poging mislukt, ook al probeer je het wel, dan ligt de kern van die mislukking ook bij jezelf.
Je moet ook begrijpen dat niet iedereen aan dat ideaalbeeld kan voldoen. Sommige mensen hebben nou eenmaal niet het geld om dure kleding te kopen of missen door ziekte of omstandigheden de sociale vaardigheden om op de juiste wijze contact te leggen. Mensen hebben nou eenmaal seksuele behoeftes en als vrouwen dan zulke hoge eisen gaan stellen laat je hiermee een hoop mannen in de kou staan. Gevolg is dat de frustratie alleen maar toeneemt.

Dus ik kan Deezertje in dit geval heel goed begrijpen dat het best vervelend voelt als je zoveel tijd en geld in jezelf en contact investeert maar uiteindelijk afgewezen wordt en kiest voor een player met zijn gladde praatjes.
pi_153609996
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 13:54 schreef syndroom het volgende:

[..]

Je moet ook begrijpen dat niet iedereen aan dat ideaalbeeld kan voldoen. Sommige mensen hebben nou eenmaal niet het geld om dure kleding te kopen of missen door ziekte of omstandigheden de sociale vaardigheden om op de juiste wijze contact te leggen. Mensen hebben nou eenmaal seksuele behoeftes en als vrouwen dan zulke hoge eisen gaan stellen laat je hiermee een hoop mannen in de kou staan. Gevolg is dat de frustratie alleen maar toeneemt.

Dus ik kan Deezertje in dit geval heel goed begrijpen dat het best vervelend voelt als je zoveel tijd en geld in jezelf en contact investeert maar uiteindelijk afgewezen wordt in ruil voor een player met zijn gladde praatjes.
Nu zie ik je weer de boel afschuiven. Alsof Deezertje het af moet leggen tegen alleen maar gladde players? Ik kan je verzekeren dat de meeste mannen echt geen gladde players zijn, de meeste vrouwen ook niet voor die players gaan, en de vrouwen die dat wel doen zijn sowieso niet de vrouwen die jij tot je doelgroep wilt maken.

De reden dat hij het aflegt, is niet omdat hij niet de ideale schoonzoon is. Niemand hier is dat. De meeste mannen waar hij het tegen af moet leggen, die hebben vaak iets leuks te vertellen. Ze hebben leuke hobbies. Maken leuke reizen (en nee, je hoeft echt niet naar Australië om interessant te zijn). Gaan naar leuke concerten. En bovenal, ze kunnen zichzelf leuk verkopen.

Als je dan zegt het geld niet te hebben, of gewoon de skills niet, en dat het daarom niet lukt, dan geef je jezelf al gewonnen. Iemand die geen benen heeft en toch aan de 100 meter op de Olypmische Spelen mee wil doen, zal meer obstakels moeten overwinnen dan iemand die met benen geboren is. Dus als je geen geld hebt, niet sociaal bent of gewoon niet gezegend met een lekker lijf en knappe kop, dan zul je beter je best moeten doen dan mensen die dat allemaal wel hebben. Het is niet anders.

Natuurlijk kan jij het niet helpen als één van bovenstaande op jou van toepassing is. Maar het mag nooit een excuus zijn.
pi_153610556
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 14:00 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nu zie ik je weer de boel afschuiven. Alsof Deezertje het af moet leggen tegen alleen maar gladde players? Ik kan je verzekeren dat de meeste mannen echt geen gladde players zijn, de meeste vrouwen ook niet voor die players gaan, en de vrouwen die dat wel doen zijn sowieso niet de vrouwen die jij tot je doelgroep wilt maken.

De reden dat hij het aflegt, is niet omdat hij niet de ideale schoonzoon is. Niemand hier is dat. De meeste mannen waar hij het tegen af moet leggen, die hebben vaak iets leuks te vertellen. Ze hebben leuke hobbies. Maken leuke reizen (en nee, je hoeft echt niet naar Australië om interessant te zijn). Gaan naar leuke concerten. En bovenal, ze kunnen zichzelf leuk verkopen.

Als je dan zegt het geld niet te hebben, of gewoon de skills niet, en dat het daarom niet lukt, dan geef je jezelf al gewonnen. Iemand die geen benen heeft en toch aan de 100 meter op de Olypmische Spelen mee wil doen, zal meer obstakels moeten overwinnen dan iemand die met benen geboren is. Dus als je geen geld hebt, niet sociaal bent of gewoon niet gezegend met een lekker lijf en knappe kop, dan zul je beter je best moeten doen dan mensen die dat allemaal wel hebben. Het is niet anders.

Natuurlijk kan jij het niet helpen als één van bovenstaande op jou van toepassing is. Maar het mag nooit een excuus zijn.
^O^

Laatste keer dat ik hier gepost heb is volgens mij een jaar of 3 geleden en er wordt nog steeds in hetzelfde cirkeltje gepraat. Ga wat met je leven doen, beleef eens wat avontuurlijks en zorg voor leuke / interessante verhalen. Wanneer je daarmee bezig bent kom je vanzelf in contact met vrouwen en heb je tenminste iets om over te praten.
  woensdag 17 juni 2015 @ 14:22:51 #63
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_153610684
Sommige mensen kunnen nu eenmaal slecht omgaan met eenzaamheid waardoor je in die vicieuze cirkel komt en depressief raakt
Oh.
pi_153610711
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sommige mensen kunnen nu eenmaal slecht omgaan met eenzaamheid waardoor je in die vicieuze cirkel komt en depressief raakt
Dat kan ik ook nog begrijpen. Maar dan moet je je niet hier melden, dan heb je andere hulp nodig dan wat goedbedoelde adviezen.
pi_153610935
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dan gaat een date/relatie echt niet voor je oplossen.
  woensdag 17 juni 2015 @ 14:42:01 #66
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_153611292
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 14:30 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dan gaat een date/relatie echt niet voor je oplossen.
Als blijkt dat iemand jou ook wilt en iemand waar je samen mee kan zijn kan wel iets helpen
Oh.
  woensdag 17 juni 2015 @ 14:44:12 #67
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_153611360
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als blijkt dat iemand jou ook wilt en iemand waar je samen mee kan zijn kan wel iets helpen
Klopt, zo komen lelijke mensen bij elkaar... 2 mensen die in dat schuitje zitten... vaak een forse schuit btw.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_153611742
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En een ongezonde relatie is geboren. Feest. w/
  woensdag 17 juni 2015 @ 14:57:22 #69
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_153611800
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 14:55 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

En een ongezonde relatie is geboren. Feest. w/
Tja ach, wie maakt dat het ongezond is. Als mensen dan ongelukkig samen willen zijn moeten ze dat toch weten
Oh.
pi_153611828
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 14:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Tja ach, wie maakt dat het ongezond is. Als mensen dan ongelukkig samen willen zijn moeten ze dat toch weten
Nog meer kut topics in R&P. ;(
  woensdag 17 juni 2015 @ 15:11:03 #71
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_153612202
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 14:58 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Nog meer kut topics in R&P. ;(
Tja als je problemen van anderen irritant vindt moet je niet in R&P kijken :+
Oh.
pi_153614062
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 14:18 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

^O^

Laatste keer dat ik hier gepost heb is volgens mij een jaar of 3 geleden en er wordt nog steeds in hetzelfde cirkeltje gepraat. Ga wat met je leven doen, beleef eens wat avontuurlijks en zorg voor leuke / interessante verhalen. Wanneer je daarmee bezig bent kom je vanzelf in contact met vrouwen en heb je tenminste iets om over te praten.
Kom eens met concrete voorbeelden. Je kunt nog zoveel beleven en verhalen hebben maar als je nauwelijks jonge vrouwen tegenkomt heb je er alsnog weinig aan.
  woensdag 17 juni 2015 @ 16:46:39 #73
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_153614647
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 16:26 schreef syndroom het volgende:

[..]

Kom eens met concrete voorbeelden. Je kunt nog zoveel beleven en verhalen hebben maar als je nauwelijks jonge vrouwen tegenkomt heb je er alsnog weinig aan.
Doe wat je zelf wilt, ga niet iets doen omdat er vrouwen zitten... tip 1
je leert mensen kennen, mensen kennen andere mensen en zo kan het balletje vanzelf gaan rollen... dat geforceerde gedoe altijd :r
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_153615658
Oké jongens, nog één keer een eerlijke post met zelfreflectie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153615674
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 17:25 schreef Deezertje het volgende:
Oké jongens, nog één keer een eerlijke post met zelfreflectie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je nog maagd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')