abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154495123
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 18:46 schreef Mystikvm het volgende:
Ik denk dat hij gewoon bang is voor kritiek. Die gaat hij zeker krijgen als iemand met hem op stap gaat.

Zwelgen en hier om aandacht vragen is veel effectiever, natuurlijk.
Dat heeft een paar users anders geen windeieren gelegd...
pi_154495296
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 19:25 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat heeft een paar users anders geen windeieren gelegd...
Heb je er veel succes mee?
pi_154495347
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 19:30 schreef artelligence het volgende:

[..]

Heb je er veel succes mee?
Dat had ik toch al niet. Maar vraag het die andere users maar eens :)
pi_154495403
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 19:32 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat had ik toch al niet. Maar vraag het die andere users maar eens :)
Ik zou niet weten welke, maar ik geloof je.
pi_154495435
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 19:33 schreef artelligence het volgende:

[..]

Ik zou niet weten welke, maar ik geloof je.
Ik ga ook geen namen noemen. Die zijn wel algemeen bekend.
pi_154500825
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 18:12 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik denk dat je dan eerst maar eens met een mannelijk iemand op stap moet :+
Haha, doe ik 3 dagen per week. Lees hier vooral mee omdat ik vroeger beetje in hetzelfde schuitje zat als de TT. Tegenwoordig gaat het mij stukken beter af gelukkig. Schrijnende verhalen blijven hier toch voorbijkomen.
pi_154503155
Ik moet denk ik maar ophouden om Deezertje telkens op zijn problemen aan te spreken aangezien ik zelf geen haar beter als het om vrouwen gaat. Toch wel ik het wel lullig vinden dat hij niet eens de moeite neemt om op mijn PM te reageren.
pi_154508389
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 18:07 schreef Deezertje het volgende:
Hmmm niet echt slim om op zondagmiddag uitgaanfoto's te bekijken op Facebook... Aan de ene kant denk ik dan van: fuck, ik zit altijd maar thuis en heb niemand om mee te gaan en aan de andere kant: en wat als ik gewoon ga? Sta ik daar dan tussen al die happy sociale mensen, ik ben ook niet zo van die geforceerde gezelligheid...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was daar zondag. Man man man, wat een sletjesparadijs! O+ En zo lekker jong ook. Niet dat ik ze heb aangesproken ofzo, had ook nog ghb gedaan maar helaas merkte ik er niet veel van. ;(

Na festival waren we zo een kroeg/danscafe ingegaan en het was zó ontzettend druk, je had altijd wel lichaamscontact met iemand anders. Ik deed daar zo stapje links stapje rechts en achter mij was er een meid aan het dansen haar bil schuurde heletijd tegen de mijne. Pal voor mij was ook een meisje aan het dansen met haar rug naar me toe, ik zat een beetje vast tussen 2 meisjes en kreeg hier gewoon een stijve van. Ben toen even iets verderop gaan staan want was bang dat het meisje voor me naar achter zou stappen of meisje achter me perongeluk naar voren zou duwen oid en dat ik dan met mn erectus maximus in de bips van het meisje voor me zou komen.

Bij de wc's heb je zo'n fotomachine. Ik liep de wc uit en zo'n leuk meisje tikte mij aan op mijn arm en wees naar de fotomachine en toen drukte een ander meisje op zo'n knop om een foto te maken. Enige wat in mijn hoofd omging was: "wow op deze foto zie ik er 35% buffer uit" :') ;( en toen liep ik verder. Had dat meisje dat me aantikte moeten pakken en samen op de foto moeten gaan. ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2015 10:57:35 ]
  dinsdag 21 juli 2015 @ 13:02:29 #284
416020 K44S
The bearded man
pi_154511205
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 23:40 schreef syndroom het volgende:
Ik moet denk ik maar ophouden om Deezertje telkens op zijn problemen aan te spreken aangezien ik zelf geen haar beter als het om vrouwen gaat. Toch wel ik het wel lullig vinden dat hij niet eens de moeite neemt om op mijn PM te reageren.
Je bent niet de eerste die het geprobeerd heeft.
Meneer heeft geen spiegel om in te kijken en daar gaat het fout.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_154512186
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 10:55 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ik was daar zondag. Man man man, wat een sletjesparadijs! O+ En zo lekker jong ook. Niet dat ik ze heb aangesproken ofzo, had ook nog ghb gedaan maar helaas merkte ik er niet veel van. ;(

Na festival waren we zo een kroeg/danscafe ingegaan en het was zó ontzettend druk, je had altijd wel lichaamscontact met iemand anders. Ik deed daar zo stapje links stapje rechts en achter mij was er een meid aan het dansen haar bil schuurde heletijd tegen de mijne. Pal voor mij was ook een meisje aan het dansen met haar rug naar me toe, ik zat een beetje vast tussen 2 meisjes en kreeg hier gewoon een stijve van. Ben toen even iets verderop gaan staan want was bang dat het meisje voor me naar achter zou stappen of meisje achter me perongeluk naar voren zou duwen oid en dat ik dan met mn erectus maximus in de bips van het meisje voor me zou komen.

Bij de wc's heb je zo'n fotomachine. Ik liep de wc uit en zo'n leuk meisje tikte mij aan op mijn arm en wees naar de fotomachine en toen drukte een ander meisje op zo'n knop om een foto te maken. Enige wat in mijn hoofd omging was: "wow op deze foto zie ik er 35% buffer uit" :') ;( en toen liep ik verder. Had dat meisje dat me aantikte moeten pakken en samen op de foto moeten gaan. ;(
Creep.
pi_154514597
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 13:38 schreef Gray het volgende:

[..]

Creep.
want
pi_154515046
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 15:20 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

want
quote:

[..]

Maar vooral:
quote:

[..]

Man man man, wat een sletjesparadijs! O+ En zo lekker jong ook.
:N
  dinsdag 21 juli 2015 @ 15:40:26 #288
319979 Fok-it
All is well
pi_154515124
quote:
13s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 15:37 schreef Gray het volgende:

[..]

[..]

Maar vooral:

[..]

Is een troll. Laat gaan :P
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_154515136
quote:

[..]

[..]

Maar vooral:

[..]

Ik zie niet in wat er mis is met het geilen op 17-18 jarigen?

Ik ben juist ergens anders gestaan.

Ik zie ook niet wat er mis is om met een ander meisje op de foto te gaan nadat ze mij aantikte? Beter dan passief weglopen.
pi_154515141
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 15:40 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Okay, thanks.
pi_154515144
quote:

[..]

[..]

Maar vooral:

[..]

Ik geloof daar niet veel van haha. Natuurlijk komt er bepaald volk op af en gaat het bij dat soort meiden wel vlotter met een slok op, maar is dat nou serieus het type meid wat je zoekt? Na die 'gezellige' avond willen ze niks meer van je. En het is echt niet dat ze zomaar uit het niets ineens aan je hangen ofzo, daar moet je wel wat voor uitstralen. En als ik zo de verhalen mag geloven om me heen zijn die groepjes dames die gezellig samen op stap zijn, er vooral om een leuke tijd te hebben zonder hun vriend.

Heb zelf ook wat goed nieuws. Oude klasgenoot lastiggevallen en daar ga ik morgen dus mee op stap! Nou ja, eerst zien dan geloven, maar als hij niet afzegt, doe ik dat ook niet ;)
pi_154515386
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 15:40 schreef Fok-it het volgende:

[..]

...
pi_154532206
quote:

[..]

Geen last gehad van ouders of mannelijke kennissen of concurrenten?

[ Bericht 0% gewijzigd door syndroom op 22-07-2015 03:07:09 ]
pi_154532313
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 15:41 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik geloof daar niet veel van haha. Natuurlijk komt er bepaald volk op af en gaat het bij dat soort meiden wel vlotter met een slok op, maar is dat nou serieus het type meid wat je zoekt? Na die 'gezellige' avond willen ze niks meer van je. En het is echt niet dat ze zomaar uit het niets ineens aan je hangen ofzo, daar moet je wel wat voor uitstralen. En als ik zo de verhalen mag geloven om me heen zijn die groepjes dames die gezellig samen op stap zijn, er vooral om een leuke tijd te hebben zonder hun vriend.

Heb zelf ook wat goed nieuws. Oude klasgenoot lastiggevallen en daar ga ik morgen dus mee op stap! Nou ja, eerst zien dan geloven, maar als hij niet afzegt, doe ik dat ook niet ;)
Een café of club bezoeken is ook geen garantie op succes, zeker als je zelf niet echt handig bent in contact leggen met vrouwen kom je toch weer teleurgesteld thuis als je ziet dat ze met je concurrent staat te tongen.

Dus ja, je moet wel sterk in je schoenen staan, sociaal zijn en vooral lef tonen. Maar ik zie Deezertje niet gauw losgaan op de dansvloer, eerder aan de bar staan toezien hoe anderen staan te zoenen.

[ Bericht 13% gewijzigd door syndroom op 22-07-2015 03:06:21 ]
pi_154532996
quote:

[..]

Nee, dat is niet het type waar je een relatie mee gaat beginnen, maar dat is wel het type waarmee je de noodzakelijke ervaring op kunt doen.
pi_154533319
quote:

[..]

Ach, als je die nacht goed je best doet heb je goede kans dat ze nog wel wat van je willen hoor. _O- Maar blijf vooral lekker alles overanalyseren en in je vooroordelen hangen, dan komt het allemaal goed. :O
pi_154534527
Het valt wel weer op dat Deezertje niet op het aanbod in gaat om te gaan stappen. De troll was even grappig, maar nu te voorspelbaar.

Over een tijdje komt er weer een post over een leuk meisje, maar op Facebook is te zien dat ze met een niet zo'n knappe jongen gaat. Dus er is nog hoop blablablabla.... Beetje saaie troll begint het te worden. Ik wacht op een nieuwe fantast die zich aanmeldt.
pi_154557820
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 09:57 schreef artelligence het volgende:
Het valt wel weer op dat Deezertje niet op het aanbod in gaat om te gaan stappen. De troll was even grappig, maar nu te voorspelbaar.

Over een tijdje komt er weer een post over een leuk meisje, maar op Facebook is te zien dat ze met een niet zo'n knappe jongen gaat. Dus er is nog hoop blablablabla.... Beetje saaie troll begint het te worden. Ik wacht op een nieuwe fantast die zich aanmeldt.
Ik ben veel, maar geen troll! ;)
Net de stad ingeweest (alleen, klasgenoot kon ineens niet meer) drukkkkkk! Maar was erg leuk! Gewoon beetje rondgekeken, wat gedronken en mensen bekeken haha. Met versieren 0,0 bezig geweest maar daar was het ook veel te druk voor. Zag nog best veel leeftijdgenoten maar merendeel waren idd die 15-jarige meiden die zonder remmen aan het zuipen waren... niet wat ik zoek dus ;) Matrixx @ Park was ook goed druk en als ik daar wat langer was gebleven had ik er misschien nog wat uit kunnen slepen, makkelijke meiden idd :) Nog wel een kritisch puntje dan : 50% van de bezoekers waren vriend/vriendin en 40% vriendengroepen (op zich logisch en leuk om samen naar toe te gaan) en zo zonder gezelschap voelde het toch wat eenzaam aan, maar aan de andere kant: ook lekker vrijheid in gaan en staan. Ik zal nu vaker naar festivals gaan denk ik, kroegen nog steeds niet want daar voel ik me helemaal akward in mijn uppie.
  donderdag 23 juli 2015 @ 00:51:54 #299
406871 pluff
albino-negerkat
pi_154557945
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 00:43 schreef Deezertje het volgende:
Matrixx @ Park
Wat is dat voor uitgaansgebouw? Is dat een discotheek?,
quote:
kroegen nog steeds niet want daar voel ik me helemaal akward in mijn uppie.
Is een discotheek niet nog enger dan een kroeg?
Ik voel mij neger
  donderdag 23 juli 2015 @ 00:57:43 #300
319979 Fok-it
All is well
pi_154558015
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 00:51 schreef pluff het volgende:

[..]

Wat is dat voor uitgaansgebouw? Is dat een discotheek?,

[..]

Is een discotheek niet nog enger dan een kroeg?
In m`n eentje zou ik me wat ongemakkelijker in een club voelen dan in een kroeg inderdaad.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')