Tenzij zijn vader een rijke oliesjeik is. Misschien kan hij dan ook meteen even de geldkraan voor de users op fok openzettenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, gewoon omdat ze jou niet wil. Maar je kunt je best blijven doen door haar geld te geven. Tot het geld opraakt.
Je doet jezelf toch te kort danquote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:45 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik wil gewoon samen met haar een toekomst proberen op te bouwen, en er is al veel geld heen. Volgensmij zou ik prima met haar kunnen samenwonen e.d. Ik hoop dat ik het niet bij haar verkloot.
Hoe heb je met haar afgesproken?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:46 schreef -Deluzion- het volgende:
On topic ja
Een van de hele weinige versierspogingen die ik heb geprobeerd was met een Duitse chick. Dat durfde ik alleen maar omdat ze zei dat ik er goed uitzag en ik haar ook echt geloofde en alcohol hielp ook wel (meestal heeft het geen effect op mij tho). Sowieso is zij de enige chick in mijn leven geweest die mij complimenten heeft gegeven.
We hadden wat gedronken en zij deed haar zwarte nerd bril op en dat zag er zo sexy uit.
Toen vroeg ik " which eye is your dominant eye?" zij: "what do you mean? my good eye?"
No I mean like we're either right handed or left handed we're also right or left eyed.
And she said" Yea right haha"
Well let me show you.
I guided her to stand up and had a excuse to touch herGrabbed her arm gently and pointed her finger in a direction to an object on a wall. I blindfolded her left eye with my hand and asked" do you see your finger still pointing to the wall. and she said" eh no it's pointing slightly next to the object..
Oh ok Lets do the same thing with your other eye then. (yay another excuse to touch her)Blindfolded her other eye and this time she could see her finger still pointing to the object.So that means you're left eyed)
And she "said wow I never knew"
Daarna wist ik niet meer wat ik moest doen maar het was een spontane poging met als excuus om haar te mogen aanraken.
En ja ik ben een faler maar ik probeerde maar wat en het werkte wel.
Ik heb niets aan mijn ouders. Ik heb mijn eigen wajong, en ze willen een huis voor me kopen dmv een familie bank lening ofzo, nieteens geven.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:14 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Tenzij zijn vader een rijke oliesjeik is. Misschien kan hij dan ook meteen even de geldkraan voor de users op fok openzetten
Niet eens? Wat een krankzinnige ouders.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:20 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik heb niets aan mijn ouders. Ik heb mijn eigen wajong, en ze willen een huis voor me kopen dmv een familie bank lening ofzo, nieteens geven.
Ga je mond spoelen, idioot. Meen je dat nou echt?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:20 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik heb niets aan mijn ouders. Ik heb mijn eigen wajong, en ze willen een huis voor me kopen dmv een familie bank lening ofzo, nieteens geven.
Heb haar ontmoet in Warcraft. Wow dating is realquote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:20 schreef pluff het volgende:
[..]
Hoe heb je met haar afgesproken?
Ik heb nog nooit een gratis date met een meisje sinds mijn 17de zelf kunnen regelen, momenteel heb ik iets lopen wat veel kans lijkt te hebben, maar ik ben doodsbang en ik heb geen flauw idee hoe afspreken precies moet. Wat mijn 'taak' is van een plek voorstellen e.d.
Mijn ouders zijn saai. Ze kunnen niet goed met veel uitstraling verhalen vertellen. Ik heb geen goed voorbeeld aan ze gehad en dat heeft mijn uitstraling nog erger gemaakt.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen, idioot. Meen je dat nou echt?
Oh die boot zal ik helaas compleet moeten missen want ik speel geen wow. Misschien ook al iets wat me niet geholpen heeft socialer te worden.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:29 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Heb haar ontmoet in Warcraft. Wow dating is real
Het was een meisje waar ik bang voor was en dat heb ik haar ook gezegd. Omdat ze er zo cute uitziet en zo maar ze bleek super chill te zijn.
Tja wij hadden gezamenlijke interesses in games en films en zo dus dat was niet zo moeilijk om af te spreken. En ze zei telkens dat ik er leuk uitzag hoe vaak ik ook foto's stuurde kreeg altijd hetzelfde antwoord.
WoW is hét middel om socialer te worden. Zonde dit.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:30 schreef pluff het volgende:
[..]
Oh die boot zal ik helaas compleet moeten missen want ik speel geen wow. Misschien ook al iets wat me niet geholpen heeft socialer te worden.
Heeft ze nog steeds een vriend?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:29 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Heb haar ontmoet in Warcraft. Wow dating is real
Het was een meisje waar ik bang voor was en dat heb ik haar ook gezegd. Omdat ze er zo cute uitziet en zo maar ze bleek super chill te zijn.
Tja wij hadden gezamenlijke interesses in games en films en zo dus dat was niet zo moeilijk om af te spreken. En ze zei telkens dat ik er leuk uitzag hoe vaak ik ook foto's stuurde kreeg altijd hetzelfde antwoord.
Het is een uitzondering. Normaal gesproken word je meteen afgerekend als je in het begin te onzeker overkomt.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:30 schreef pluff het volgende:
[..]
Oh die boot zal ik helaas compleet moeten missen want ik speel geen wow. Misschien ook al iets wat me niet geholpen heeft socialer te worden.
Wel nice hoor. En tof dat ze niet gemeen deed.
Het heeft je ouders niet belemmerd om wat van hun leven te maken. Ze steunen je genoeg op andere manieren.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:29 schreef pluff het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn saai. Ze kunnen niet goed met veel uitstraling verhalen vertellen. Ik heb geen goed voorbeeld aan ze gehad en dat heeft mijn uitstraling nog erger gemaakt.
Van wow sociale interactie kan je zeker weten heel veel leren. Normaal gesproken zitten we met 10 mensen op teamspeak. En hetgene dat ik geleerd heb is om zelfverzekerd over te komen, humoristisch, en vooral voor je eigen mening uitkomen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
WoW is hét middel om socialer te worden. Zonde dit.
Omdat je ouders niet met veel uitstraling verhalen kunnen vertellen zijn ze waardeloos?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:29 schreef pluff het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn saai. Ze kunnen niet goed met veel uitstraling verhalen vertellen. Ik heb geen goed voorbeeld aan ze gehad en dat heeft mijn uitstraling nog erger gemaakt.
Dat zijn materiële zaken minstens zo belangrijk natuurlijk. Maar mensen als pluff en ik hechten alle waarden aan de emotionele ontwikkeling omdat het daar goed mis is gegaan en ouders die je niet begrijpen wekt frustratie en onmacht op. En ouders kunnen een deel zijn van het probleem. Het is een samenloop van factoren.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat je ouders niet met veel uitstraling verhalen kunnen vertellen zijn ze waardeloos?
Is dat voor jou echt criteria nummer 1?
Je ouders willen een huis voor je kopen, zie je dat niet als iets waardevols?
Oh ik bedoel ook zeker niet dat materiële dingen belangrijker zijn hoor, begrijp me niet verkeerdquote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:53 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Dat zijn materiële zaken minstens zo belangrijk natuurlijk. Maar mensen als pluff en ik hechten alle waarden aan de emotionele ontwikkeling omdat het daar goed mis is gegaan en ouders die je niet begrijpen wekt frustratie en onmacht op. En ouders kunnen een deel zijn van het probleem. Het is een samenloop van factoren.
Hoeveel geld of dure aankopen ze je ook geven het is nooit genoeg. De frustratie blijft.
Materiële zaken gaan eventuele pijn of frustraties nooit teniet doen maar je zou het ook kunnen zien als een soort poging om toenadering of verzoening te zoeken zeg maar. En daarmee kan het ook erkenning opleveren.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:53 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Dat zijn materiële zaken minstens zo belangrijk natuurlijk. Maar mensen als pluff en ik hechten alle waarden aan de emotionele ontwikkeling omdat het daar goed mis is gegaan en ouders die je niet begrijpen wekt frustratie en onmacht op. En ouders kunnen een deel zijn van het probleem. Het is een samenloop van factoren.
Hoeveel geld of dure aankopen ze je ook geven het is nooit genoeg. De frustratie blijft.
Wat een hufter ben jij.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:20 schreef pluff het volgende:
[..]
Verplaats jezelf eens in hem Fas.quote:
voor t slapen gaan? Wat dacht je tijdens t eten! Niets zo erg als die ongemakkelijke stiltes die alleen door wat gesmak onderbroken worden.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verplaats jezelf eens in hem Fas.
Kut ouders die geen huis willen schenken en die niet elke avond een leuk verhaal vertellen voor het slapen gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |