abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 mei 2015 @ 08:14:00 #176
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_152998646
Sonnetje wat wordt ze alweer groot! O+

Hier ook een die niet goed luistert, of hoort eigenlijk, want 18 juni worden er buisjes geplaatst. Hopelijk luistert ze daarna dus beter ;)

En 15 juni heb ik al een kennismakingsgesprek met de directrice van de basisschool :X Alleen omdat ik had gemaild of ze in de berengroep geplaatst kom worden en hoe het straks gaat met de wendagen. Ze pakt lekker door in ieder geval :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  woensdag 27 mei 2015 @ 09:41:50 #177
171422 LadyBlack
paint it black
pi_152999807
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 22:55 schreef Kyara het volgende:

[..]

O+

En was het wat? Gecombineerd met regenlaarzen?

Peuters en regenlaarsjes <3
_O-

Nee ze had een uiterst charmante jurk voor me uitgezocht. Met een zwarte maillot, en dat wou ze dan zelf ook aan graag oO<
pi_153000620
Susie, wat een leuke dame O+

quote:
2s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 21:47 schreef Kyara het volgende:

[..]

Prachtig stuk. Nu wil ik de foto zien :D
Bij deze. Ze was het er even niet mee eens :D

Spark, beterschap :*
Fijn dat de movicolon zijn wek goed doet.
Grappig dat jouw E en LB haar E zo gelijk opgaan qua lengte en gewicht O+

Eres, niet een nette manier om het alleen in het schriftje te zetten en het niet te overleggen met jou. Maar wel fijn dat ze zo letten op de taalontwikkeling van de kinderen

LB, haai :W
En heel herkenbaar dat wiebelige. Ik heb haar sinds haar tweede al vaker een nachtje in mijn bed gehad dan de eerste twee jaar opgeteld.
Leuk dat ze zo goed praat O+
En kleding helpen uitzoeken. Hoe lief O+ . Riley helpt me niet met uitzoeken, maar als ik dan een jurkje aantrek krijg ik wel haar volle goedkeuring: "Mooi, mama"

Kyara, :* voor het zware leven van een mod

quote:
2s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 23:00 schreef Kyara het volgende:
Oh deze moet ik even delen. Haal hem zo weer weg dus svp niet quoten

*knip*
Aaah. Gemist -O-

Peuters met regenlaarzen O+
Ze doet ze zelf aan hier. Vaak wel aan de verkeerde voet. Zelf schoenen aandoen gaat hier steeds beter. Maar dus wel 9 van de 10 keer verkeerde voet

NTS, :W
Hopelijk komen jullie gauw in rustiger vaarwater. Lief dat je moeder wel meehelpt. :*

Sonnetje, wat is jouw meisje al groot. O+
  woensdag 27 mei 2015 @ 12:38:29 #179
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_153004079
Dacht inderdaad al dat je die bedoelde. Geweldige foto O+

Regenlaarsjes doen ze hier ook zelf aan. Soms ook verkeerde voet inderdaad. Gewone schoenen gaan wat lastiger maar willen ze ook perse zelf doen }:| Uit gaat dan weer iets te makkelijk. (in een winkelwagentje schoen uittrekken en weggooien. En dat je daar dan pas bij de auto achterkomt en vervolgens weer alle winkels langs kan om die schoen te zoeken }:| Volgende keer duct tape.
pi_153005039
Oh schoen uittrekken. Hier dus ook. Zodra we ergens stil staan, gaan die dingen uit :D
Of in de auto. Staan we bij de afslag naar de winkel en doet zij ze uit. Uitleg dat we er bijna zijn, wordt gewoon genegeerd :D
  woensdag 27 mei 2015 @ 13:21:42 #181
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_153005323
Ja, of er vliegt ineens een schoen door de auto :X

De meiden zitten in een beleefde fase. "papa, mag ik een slokje water drinken?" "mama, mag ik even buiten spelen?" (ja, inclusief het slokje en het even :') ). Stond laatst in de rij bij de kassa met de kinderen en we moesten beetje lang wachten dus ik gaf ze zo'n alfabetkoekje. Hoor je zo in 3-voud "dank je wel mama!" en dan J en nog even achteraan "dank je wel lieve mama" O+

(dat was ook een gevalletje, doen ze anders noooooooooit :') )
pi_153005794
Sommige fases mogen best lang duren he?

Femke kan in haar autostoel niet bij haar voetjes, en zo te horen is dat maar goed ook ;) Ze heeft ook iets tegen haar slabbertje trouwens. En ze heeft zelf ontdekt hoe ze dat strikje daarvan loskrijgt, dus tijdnes het eten moeten we regelmatig opnieuwe het slabbertje strikken. Al vraag ik me soms ook wel eens af waarom, want ze veegt haar handjes sowieso regelmatig af onder haar slab... of in haar haren :X
Afgelopen weekend had ik wentelteefjes gebakken, lekker met een beetje suiker erover... Na de lunch zag ze er zelf ook uit als een wentelteefje ;) met suikerkorreltjes óveral!

Prachtige foto Omen, O+
en Sonnetje ook, jee wat wordt ze al groot! :o

NTS :*
pi_153006014
Beleefde peuters O+
Op de camping moest mijn zus laatst niesen 's avonds. Hoorden we uit de de slaapkamer: "Sondheid" :D

Shandaly, hier eet ze ook zonder slabbetje. Slabbetjes zijn voor baby's :{w
En een wentelteefje Femke. Hoe lief klinkt dat O+
pi_153006278
quote:
2s.gif Op woensdag 27 mei 2015 13:21 schreef Kyara het volgende:
Ja, of er vliegt ineens een schoen door de auto :X

De meiden zitten in een beleefde fase. "papa, mag ik een slokje water drinken?" "mama, mag ik even buiten spelen?" (ja, inclusief het slokje en het even :') ). Stond laatst in de rij bij de kassa met de kinderen en we moesten beetje lang wachten dus ik gaf ze zo'n alfabetkoekje. Hoor je zo in 3-voud "dank je wel mama!" en dan J en nog even achteraan "dank je wel lieve mama" O+

(dat was ook een gevalletje, doen ze anders noooooooooit :') )
Wat een welopgevoede peutertjes zeg. :+
  woensdag 27 mei 2015 @ 13:54:32 #185
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_153006345
Zonder slab eten :o
Avondeten gaat misschien nog wel. Maar yoghurt zonder slab? :N :N :N
pi_153006358
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 22:55 schreef Kyara het volgende:

[..]

O+

En was het wat? Gecombineerd met regenlaarzen?

Peuters en regenlaarsjes <3
Aiden is gek op z'n regenlaarsjes. En ze passen precies bij zijn jas (waar hij ook gek op is) en de laarsjes geven licht tijdens het lopen. 8-)
pi_153007098
Ik heb echt nog nooit een slab gebruikt bij het avondeten. Wat een ondingen zeg. Dan maar alles onder.

En dat beleefde heerlijk he. Gister had ik overleg op school en moesten ze daar even spelen o.a. bij de andere juf. Zegt kyan dankje voor het spelen juf kelly O+

En dan de andere kant. Net gooit hij alles in de put. Gelukkig had ik het door voor hij er echt iets belangrijks in gooide.
pi_153007110
Oh en Riley en Elise ♡
pi_153020353
Liever toch een slab dan 3 keer per dag omkleden... zo leuk vind ik de wasmachine nou ook weer niet ;)
En momenteel hebben we sowieso een probleem... Schijnbaar zit heel Eindhoven en een deel van de omgeving zonder water. Er komt geen druppel meer uit de kraan... :'( Ik hoop maar dat het snel is opgelost.

Femmetje is een beetje ziekjes vandaag... dacht eerst dat ze zo hangerig was omdat ze geen middagdutje had gedaan, maar toen ons bouwvakkertje ook niet wilde eten merkten we toch dat er meer aan de hand was. 39+ koorts :(
Hopelijk wordt ze niet misselijk... als ze gaat spugen hebben we een groot probleem zo zonder water
  woensdag 27 mei 2015 @ 21:22:56 #190
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_153021072
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 14:17 schreef As1981 het volgende:
Ik heb echt nog nooit een slab gebruikt bij het avondeten. Wat een ondingen zeg. Dan maar alles onder.

En dat beleefde heerlijk he. Gister had ik overleg op school en moesten ze daar even spelen o.a. bij de andere juf. Zegt kyan dankje voor het spelen juf kelly O+

En dan de andere kant. Net gooit hij alles in de put. Gelukkig had ik het door voor hij er echt iets belangrijks in gooide.
Hier ook nooit een slab. Bij geen van de kinderen. Vreselijk. Ook mensen die hun kind er de hele dag mee laten lopen, echt vreselijk.
Bram zegt bij alles wat hij krijgt dankoewel. Een kassameisje moest er laatst heel erg om lachen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_153021450
Luc kwijlt (nog steeds ;( ) zo erg dat hij wel zo'n kwijlslabbetje om moet anders is zijn shirt de hele dag zeiknat :(
Life is what happens while you are busy making other plans...
  woensdag 27 mei 2015 @ 22:05:25 #192
171422 LadyBlack
paint it black
pi_153023191
E krijgt alleen een slab om als ze er om vraagt, of als ze pasta met tomatensaus eet en mooie kleren aan heeft oO< Maar over het algemeen eet ze echt netjes genoeg om zonder te doen. Gelukkig maar, want ook zij kan ze zelf afkrijgen :')

Oh en ik moet nog even O+ O+ O+ voor de meisjes van Susie, Sonnetje en Omen! Zo leuk, die plaatjes in actie O+
  woensdag 27 mei 2015 @ 22:07:34 #193
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_153023275
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 22:05 schreef LadyBlack het volgende:
E krijgt alleen een slab om als ze er om vraagt, of als ze pasta met tomatensaus eet en mooie kleren aan heeft oO< Maar over het algemeen eet ze echt netjes genoeg om zonder te doen. Gelukkig maar, want ook zij kan ze zelf afkrijgen :')

Oh en ik moet nog even O+ O+ O+ voor de meisjes van Susie, Sonnetje en Omen! Zo leuk, die plaatjes in actie O+
Tomatensaus bleekt eruit in de zon.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 27 mei 2015 @ 22:12:32 #194
171422 LadyBlack
paint it black
pi_153023487
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2015 22:07 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Tomatensaus bleekt eruit in de zon.
Goeie tip ^O^

Maar toch vind ik voorkomen nog beter dan genezen oO<
pi_153025280
Hier ook geen slabben meer. Ze blieven geen saus, dus dat probleem hebben we niet. En appelmoes gaat er wel uit in de was :+
pi_153025643
Ik heb geen slab meer gebruikt sinds ze 1 is :D. Het is wel veel wassen, maar ik heb een hekel aan slabs wassen!

Maar ik ga weer... Nog 3 maanden, als hoort ze al meer hier dan in het dreumestopic.
Home is where the O+ is...
pi_153027378
Ik haat wassen en ben daarom fan van de Ikea verfschorten als slab. Werkt perfect en simpel schoon te maken met een doekje.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_153027423
Wij hebben maar 1 slab: zo'n neopreen ding. Wordt dagelijks gebruikt en gaat gewoon de vaatwasser mee in. Ideaal. :)
Make my day!
pi_153030000
Sonnetje, wat een grote dame al!

NTS, het klinkt behoorlijk pittig :*

Omen, ze kijkt inderdaad alsof ze het ergens Heel Erg niet mee eens is :D

Kyara :o wat praten jouw dames al goed joh! En nog beleefd ook, keurig :D

Beterschap Shandaly! Is ze nog gaan spugen?

Eva vond vanochtend 5.15 een mooie tijd wakker te worden. Verdomde kiezen :( ze zitten haar al een paar weken te irriteren en er zitten grote bulten maar doorkomen, ho maar..
Tijd voor koffie :Y)
E.
pi_153030079
Hier ook al heel lang geen slab meer. Shirts zijn na een dag toch wel vies. Alleen voor tomatensaus op een licht shirt nog een enkele keer het ikeaschort. Maar dat laat hij wel gewoon zitten gelukkig :).
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')