quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:55 schreef Kyara het volgende:
[..]
En was het wat? Gecombineerd met regenlaarzen?
Peuters en regenlaarsjes <3
Bij deze. Ze was het er even niet mee eensquote:
Aaah. Gemistquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:00 schreef Kyara het volgende:
Oh deze moet ik even delen. Haal hem zo weer weg dus svp niet quoten
*knip*
Wat een welopgevoede peutertjes zeg.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:21 schreef Kyara het volgende:
Ja, of er vliegt ineens een schoen door de auto
De meiden zitten in een beleefde fase. "papa, mag ik een slokje water drinken?" "mama, mag ik even buiten spelen?" (ja, inclusief het slokje en het even). Stond laatst in de rij bij de kassa met de kinderen en we moesten beetje lang wachten dus ik gaf ze zo'n alfabetkoekje. Hoor je zo in 3-voud "dank je wel mama!" en dan J en nog even achteraan "dank je wel lieve mama"
![]()
(dat was ook een gevalletje, doen ze anders noooooooooit)
Aiden is gek op z'n regenlaarsjes. En ze passen precies bij zijn jas (waar hij ook gek op is) en de laarsjes geven licht tijdens het lopen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:55 schreef Kyara het volgende:
[..]
En was het wat? Gecombineerd met regenlaarzen?
Peuters en regenlaarsjes <3
Hier ook nooit een slab. Bij geen van de kinderen. Vreselijk. Ook mensen die hun kind er de hele dag mee laten lopen, echt vreselijk.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:17 schreef As1981 het volgende:
Ik heb echt nog nooit een slab gebruikt bij het avondeten. Wat een ondingen zeg. Dan maar alles onder.
En dat beleefde heerlijk he. Gister had ik overleg op school en moesten ze daar even spelen o.a. bij de andere juf. Zegt kyan dankje voor het spelen juf kelly![]()
En dan de andere kant. Net gooit hij alles in de put. Gelukkig had ik het door voor hij er echt iets belangrijks in gooide.
Tomatensaus bleekt eruit in de zon.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:05 schreef LadyBlack het volgende:
E krijgt alleen een slab om als ze er om vraagt, of als ze pasta met tomatensaus eet en mooie kleren aan heeftMaar over het algemeen eet ze echt netjes genoeg om zonder te doen. Gelukkig maar, want ook zij kan ze zelf afkrijgen
![]()
Oh en ik moet nog even![]()
![]()
voor de meisjes van Susie, Sonnetje en Omen! Zo leuk, die plaatjes in actie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |