Prachtig stuk. Nu wil ik de foto zienquote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:58 schreef Omentielvo het volgende:
Gisteren zat ik mijn vakantiefoto's terug te kijken en kwam ik een foto tegen waar je zo goed ziet hoe temperamentvol Riley is en ik raakte daar zo ontroerd van. Het maakte me toen zo gelukkig dat ik zo'n temperamentvol kindje heb.
Op momenten dat Riley zo bezig is, kan het mij zo onzeker maken of ik het allemaal wel goed doe (er zijn trouwens ook momenten dat ik weet dat ik,het goed doe hoor).
Maar die foto liet mij beseffen dat ik haar gewoon zo geweldig vind
Op het strand was haar broek op een gegeven moment natuurlijk nat, dus die uit en vervolgens ging ze in haar onderbroek (nog met jas etc aan) in de zee zittenquote:
Een echte peuter dus.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:16 schreef Ereshkigal het volgende:
Ik had het graag toegelicht zodat ik bijvoorbeeld kon vertellen dat hij heel erg graag leest daar daag je hem mee uit en vindt hij leuk.
Moet geen " verplicht " riedeltje worden want dan gooit hij zn kont tegen de krib...
( boos is ook een groot woord baalde er vooral van dat ze mij niet even mee laten denken is misschien betere omschrijving)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |