abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153030172
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 06:48 schreef .Sparkling. het volgende:
Beterschap Shandaly! Is ze nog gaan spugen?

Eva vond vanochtend 5.15 een mooie tijd wakker te worden. Verdomde kiezen :( ze zitten haar al een paar weken te irriteren en er zitten grote bulten maar doorkomen, ho maar..
Tijd voor koffie :Y)
Gelukkig niet. Had ook echt niet geweten wat ik dan had moeten doen zonder water uit de kraan. Had alleen nog 2 flessen spa rood in de kelder staan als mogelijke vervanging. En gelukkig was het na een uurtje ofzo ook weer opgelost, ipv dat het tot 5:00u vanochtend zou duren zoals BrabantWater eerst voorspelde...
Wat is dat toch een bijzonder iets eigenlijk he... water uit de kraan. Stroomstoringen zijn ook vervelend, maar volgens mij stiekum toch beter te hebben dan watergebrek...

Ze heeft vannacht op zich prima geslapen trouwens. Zal haar zo eens wakker maken om te kijken hoe het er mee gaat...
Update-edit: 37,2 en dwarse peutermaniertjes, niets aan de hand dus! *O*

[ Bericht 5% gewijzigd door Shandaly op 28-05-2015 07:53:53 ]
pi_153030326
Fijn dat ze opgeknapt is!

Hier gebruiken we ook al heel lang geen slab meer. Ze trok ze iedere keer zelf af dus het had helemaal geen zin meer. Gelukkig eet ze redelijk netjes, al is het eind van de dag wel nodig dat haar kleren in de was gaan. :')
E.
  donderdag 28 mei 2015 @ 08:25:32 #203
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_153030596
Hier dus wel een slab, die gaat pas om bij het toetje want ze gaan er echt mee knoeien. En met slab kan kleding soms nog een dagje langer aan :)

Hier hebben ze er geen hekel aan en ik ook niet.

Shandaly, hopelijk snel weer water.
pi_153030987
Bij de oudste heel lang een slab gebruikt. Bij de jongste nooit. Die vond het maar niets.
En netjes eten dat lukt dr nog steeds niet. Als ze klaar is gaat alles in dr haar (en romper).
Nou ja daar is de douche en wasmachine goed voor :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_153032090
Hier dus ook een hekel aan de slab. En ook geen nette eter. Bij toetjes of pasta doe ik haar truitje of jurkje uit. Ik vind het zo zonde als een jurkje of truitje niet meer schoon te krijgen zou zijn. Rompers boeien mij niet zo :@

Spark, dat is erg vroeg :*

Shandaly, fijn dat ze weer haarzelf is. En dat de waterstoring opgelost is *O*
pi_153032177
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 09:47 schreef Omentielvo het volgende:
Hier dus ook een hekel aan de slab. En ook geen nette eter. Bij toetjes of pasta doe ik haar truitje of jurkje uit. Ik vind het zo zonde als een jurkje of truitje niet meer schoon te krijgen zou zijn. Rompers boeien mij niet zo :@
Dat is ook nog wel een idee eigenlijk... wat slim!
pi_153032732
Hier wel een slab, het vangt wel de ernstigste vlekken op. En als het echt chaos gaat worden, dan idd gewoon de bovenkleding uit. Zelfs mijn man doet zijn mooie overhemd uit als het etenstijd is :')
  donderdag 28 mei 2015 @ 16:37:01 #208
171422 LadyBlack
paint it black
pi_153043957
E werd gisteravond om 23:00 gíllend wakker, dus ik vloog naar boven, zat ze helemaal in een hoekje van haar bed, en toen ik haar had opgepakt bleef ze maar zeggen dat ze was geschrokken van de leeuw ;(

Heb haar -als een aapje aan me vastgeklemd- maar meegenomen naar mijn bed.

Vind t zo sneu, ze wordt steeds vaker wakker met iets van een nachtmerrie... En daarnaast had ze ook een enorme opvlamming van dr eczeem dit weekend dus bleuh -O- zieltje...
pi_153049848
Aw E'tje :* nachtmerries zijn waardeloos en jeuk is nog erger.
pi_153050250
Het is hier nog nooit gelukt om kinderen 2 dagen lang hetzelfde aan te doen...en dan heeft de kleinste nog wel eens een slab.
  donderdag 28 mei 2015 @ 21:02:36 #211
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_153051018
Aaah wat sneu LB -O-
pi_153051680
Lb, wat sneu :*

XM, alvast welkom met je mooie peuter O+ *O*
  donderdag 28 mei 2015 @ 21:47:39 #213
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_153052682
Dankjewel! En hallo :W

We hebben vandaag een fijne verjaardag gehad. Mup is flink verwend en kan zowat een eigen speelgoedwinkel beginnen :').

Ga proberen wat aan te haken, maar ben niet heel actief op het moment, dus zal met vlagen zijn :).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 28 mei 2015 @ 21:55:51 #214
171422 LadyBlack
paint it black
pi_153053009
Oooooooh kiek nou dat blije snoetje en die mooie jurk!! O+!
  donderdag 28 mei 2015 @ 22:00:30 #215
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_153053196
Aah, kijk ze eens blij zijn O+ Mooi meisje, mooie feestjurk! En een echte peuter!

Welkom!
  vrijdag 29 mei 2015 @ 08:27:45 #216
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_153062361
Gefeliciteerd met je peuter XM. Wat een leuke peuter ook! O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_153062528
Welkom XM! Volgens mij viel haar feestje in de smaak, ze kijkt zo blij :D

LB, wat sneu zeg..

Gisteren deed ik Eva in bad en toen ik het bad leeg liet lopen en zij opstond om uit bad te gaan zegt ze ineens heel verschrikt en met benauwd gezichtje: 'poep!'
Om heel iets later heel blij te kijken en te zeggen: 'neeeee, heetje!' (Scheetje :'))

En we zijn bezig overdag de speen af te bouwen dus ik vraag haar de speen en zeg: 'een speen is voor een baby en Eva is al een peuter'.
Haar antwoord: 'neeeeee, Ava is jomme!' :(
E.
pi_153062817
Gefeliciteerd met je peuter XM!

Weten jullie nog dat ik informeerde naar buggy's in de Efteling? :'). Peuter houdt niks binnen, dus ik heb zo'n vermoeden dat we morgen niet naar het uitje kunnen ;(. Balen.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  vrijdag 29 mei 2015 @ 09:26:23 #219
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_153063308
Gefeliciteerd XM

Lol sparkling, dat zegt de mijne ook (maar dan als ze een staartje in moet of dr gezicht wassen )

Ah gos, wat zielig LB

Wij hebben hier al heel lang geen slabbers meer, want ze trok ze elke keer af.... ik laat haar meestal gewoon dr kleren aanhouden. Of het moet echt iets duurs of supernieuw zijn ..dan niet . Maar verder jammer dan als er een vlek in zit hoor. Ik heb een wasmachine en als ik het er niet meer uitkrijg en het is echt te erg pleur ik t wel weg....
pi_153064132
XM, mooie spam O+

Hihi Spark O+

Kuukse,,hopelijkmkan het hitje morgen doorgaan. Beterschap voor je peuter :*

Hier gaan we straks naar de dierentuin. Alleen een beetje miscommunicatie met Riley. We hadden uitgelegd dat we naar de dierentuin gaan als we terug waren van de markt. Alleen vergeten uit te leggen dat we nog even broodjes moeten smeren. Dus terecht een verdrietige peuter. :+
pi_153075066
Hoe was de dierentuin? :)

Billie is alweer aan het spelen en volop praatjes. Toch vind ik het mwoah om morgen met hem de Efteling in te duiken, of ben ik nou zo voorzichtig?
pi_153075477
Ik zou het gewoon doen, Kuukske, maar als jij zelf twijfelt.. jij kent je kind het best :*
Volgens mij zijn kinderen hartstikke flexibel, ene moment hoge koorts bijvoorbeeld, volgende ochtend niets meer aan de hand. Als je morgen thuis blijft en er is heel de dag niets aan de hand, heb je spijt dat je niet gegaan bent. Als je wel gaat, en hij heeft er toch niet genoeg energie voor, dan ga je toch lekker weer naar huis? (Het was een werkuitje, toch? Niet zelf duur betaald?)

Wij hebben zondag een feestje van vrienden van ons. 12,5 jaar getrouwd, in die fase zijn we alweer aanbeland ;) We gaan een boottochtje maken over de Maas. Dit gaat de eerste keer worden voor mijn kindjes op een boot, en aangezien ik zelf nogal snel wagen-/zeeziek ben, vind ik het best spannend...
(sterker nog, ik ben vandaag al heel de dag thuis... vanochtend een uurtje op kantoor geweest, maar knallende koppijn en misselijkheid hebben me toch maar naar huis gestuurd. Blegh)

Welkom XM! Wat een prachtig jarig peutermeisje heb je daar O+

Sparks O+ Wat een heerlijke praatjes, zo schattig!

Ik zag op fb alweer prachtige foto's van Omen voorbij komen O+ Je gebruikt je nieuwe camera goed!
pi_153085782
Kuise, dierentuin was erg leuk. We hebben veel gezien. En het is zo leuk om te zien hoe Riley die beesten ook echt zie en daarvan geniet. Oceanium en olifanten zijn favoriet bij haar.

Ik zou naar de Efteling gaan. Zelfde reden als Shandaly al zei :*

Shandaly, beterschap :*
En spannend zeg voor zondag.
  vrijdag 29 mei 2015 @ 21:25:45 #224
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_153086004
aaah, daar is Omen's autocorrect weer *;
pi_153086807
Haha. Ik,had het hem nog niet eens gezien. Vervloek de t9 op mijn iPad :o
pi_153086973
:D!!

Ja, we kijken het morgenochtend aan. Ik moet bekennen dat ik ook altijd een beetje bang ben dat we na Billie ook zelf nog een rondje wc pot mogen knuffelen. :@. Maar dat is mijn issue :+.

Fijn dat Riley zo geniet van de dierentuin! O+
  vrijdag 29 mei 2015 @ 21:47:30 #227
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_153087024
Ik zou even afwachten hoe hij morgen wakker wordt en als hij enigszins zichzelf lijkt zou ik ook gewoon gaan. En verder ook met de (financiële) overwegingen van Shandaly en het feit dat je ook niet heel Nederland door hoeft mocht het toch niet gaan (toch?).

Beterschap Shandaly :* Hopelijk valt het mee op de boot. For whats worth it, ik heb best wel last van wagenziekte maar niet echt veel last op een boot (nou ja, alleen een keer op echt ruwe zee).

Heerlijke praatjes Spark O+ Ook al zo'n kletskous O+

Fijn dat het leuk was Omen!
  vrijdag 29 mei 2015 @ 21:48:57 #228
378192 -mandy-
I am who I am
pi_153087098
Welkom XM met je blije peuter!

Slabbetjes gebruiken we hier ook niet zo veel meer, we leggen nog wel altijd een hydrofiellap over zijn benen.

Leuk om de updates van iedereen ook weer te lezen hier.

Dinsdag hebben we de 2 jaar-afspraak bij het CB, toch een beetje spannend aangezien D nog niet echt duidelijk praat.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_153094726
Jullie hebben gelijk. Billie heeft zitten bunkeren vanmorgen :+. Effe aankijken, het uitje is inderdaad gratis!

Gebeurt het bij jullie vaak dat de kinderen ziek zijn en jullie dan ook?
pi_153095356
Veel plezier vandaag, Kuukske! Zonnetje schijnt al!

We zijn eigenlijk alleen altijd allemaal enigszins tegelijk verkouden, en dan ook weken, maandenlang omdat we elkaar blijven aansteken.
Zeeziekte is bij mij toch meestal wel erg aanwezig... kan me nog boottochtjes op vakantie (Curaçao en Turkije enzo) herinneren, waar ik eigenlijk alleen lijkbleek en doodstil op een bankje in de schaduw gehangen heb, wachtend tot het over was en we weer aan land waren...
pi_153095576
Veel plezier Kuukse! Fijn dat hij is opgeknapt.

Hier zijn we qua verkoudheid wel eigenlijk altijd allemaal tegelijk. Doorlopend inderdaad, heel irritant.
Bij buikgriep ook, al ben ik de laatste keer overgeslagen. Eva en mijn man waren flink ziek.

Ik geef je niet echt moed he? :@

Wat fijn dat Riley zo genoten heeft in de dierentuin.

Vanochtend ben ik vroeg opgestaan met Eva terwijl mijn man nog uit lag te slapen. Heb ik liedjes opgezet en hebben we samen door de kamer gedanst O+ Eva zei erna: 'dansen leuk mama' met een heel blij gezichtje O+
E.
pi_153098664
Mandy, kreeg je automatisch die oproep voor 2 jaar controle? Wij hebben helemaal niks ontvangen, nu ik erover nadenk.

Hier ook meestal wel tegelijkertijd ziek, hoewel de laatste keer echt alweer een maanden geleden is, gelukkig!

Oh jongens, Isa ligt te slapen, in haar grote bed O+ Ik heb het bedje vanochtend toen ze onder de douche stond met ml in elkaar gezet en zodra het zag, moest ze erin. Afgelopen week bij de ikea kroop ze ook al steeds in alle bedjes. Ze is zo trots op haar grote bed. De slaapzak wilde ze ook meteen niet meer aan. En nu ligt ze dus in haar grote bed, maar wel nog als mijn kleine baby met haar speentje en werkelijk ALLE knuffels die ze kon vinden om haar heen O+
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 30 mei 2015 @ 19:18:58 #233
378192 -mandy-
I am who I am
pi_153108371
Die oproep kreeg ik idd automatisch een paar weken geleden.

Isa in het grote bed! Spannend! Wat worden ze dan groot he.

D is wil ook wel graag een groot bed, gaat niets liever dan in grote broer zijn bed liggen. Maar dat doen we nog maar even niet. Hij slaapt nog prima in zijn ledikantje en klimt er nog niet uit. Eind dit jaar gaan we wel overstappen ivm lengte.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_153109836
Bij ons zeiden ze ook dat ze de uitnodiging gewoon zouden sturen, maar aangezien het CB hier in hetzelfde spilcentrum zit als de basisschool en Femke's opvang, kom ik de assistente regelmatig tegen. Laatst bij een praatje maar gewoon een afspraak gemaakt, we mogen ergens in juni....

De overgang naar een groter bed stel ik hier nog lekker even uit. Ze past nog prima, ze klimt er nog niet uit, en als ze 's ochtends wakker wordt, blijft ze lekker in haar ledikantje spelen. Bij een groter bed vrees ik dat dat spelen wat uitgebreider wordt en ik weer een stuk vroeger mijn bed uit moet ;)

Sparks en Eva aan het dansen O+ Heerlijk he?
Ik ben vanochtend met Femke boodschappen wezen doen, en vanmiddag met Lars naar de bieb geweest. Gezellig met beide even alleen.

Kuukske, hoe was het in de Efteling?
pi_153111615
Leuk he zon kleintje in een groot bed O+. Dan zijn ze weer zo klein :D

De Efteling was leuk! Lekker weer gehad. Hij vond het wel spannend soms.. Carnaval Festival was aftasten in het begin maar daarna wou hij er nog een keer in. Hetzelfde bij de traptreintjes en de Oude Tuffer.
pi_153111629
En de buggy stond er telkens nog. :P
pi_153111893
quote:
17s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 21:15 schreef Kuukske het volgende:
Lekker weer gehad.
Ik vond de eerste helft van de dag knap nat/ wisselvallig :D Wij besloten 's morgens dat we zin hadden in wat leuks en geen zin in de Beekse Bergen dus wij waren er ook.
Tof dat hij een leuke dag heeft gehad. ^O^ Otje is helemaal weg van de draaimolens en Droomvlucht.
pi_153112585
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 12:56 schreef Spirit82 het volgende:
Mandy, kreeg je automatisch die oproep voor 2 jaar controle? Wij hebben helemaal niks ontvangen, nu ik erover nadenk.

Hier ook meestal wel tegelijkertijd ziek, hoewel de laatste keer echt alweer een maanden geleden is, gelukkig!

Oh jongens, Isa ligt te slapen, in haar grote bed O+ Ik heb het bedje vanochtend toen ze onder de douche stond met ml in elkaar gezet en zodra het zag, moest ze erin. Afgelopen week bij de ikea kroop ze ook al steeds in alle bedjes. Ze is zo trots op haar grote bed. De slaapzak wilde ze ook meteen niet meer aan. En nu ligt ze dus in haar grote bed, maar wel nog als mijn kleine baby met haar speentje en werkelijk ALLE knuffels die ze kon vinden om haar heen O+
Isa O+

Hier kreeg ik cb uitnodiging afgelopen vrijdag. Ze was 16 april jarig.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zaterdag 30 mei 2015 @ 22:02:49 #239
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_153112810
Groot bed O+

Denk dat wij eind van de zomer over gaan. Tegen die tijd hebben ze wel onder de knie hoe ze er uit moeten klimmen vrees ik en dan hoef ik voor J ook niet te klooien met toch een slaapzak aan als het kouder wordt (die slaapt nu zonder). Maar vrees wel een beetje het uit bed komen. Hopelijk gaan ze dan maar gewoon elkaar lastig vallen :')
pi_153112864
Kyara, Sticker is motorisch niet heel snel, zoals we allemaal weten :P maar hij klimt al een half jaar zelf in en uit bed hoor, komt vast goed :)
pi_153112924
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 22:04 schreef L-E het volgende:
Kyara, Sticker is motorisch niet heel snel, zoals we allemaal weten :P maar hij klimt al een half jaar zelf in en uit bed hoor, komt vast goed :)
Ik vrees dat ze niet bang is voor het niet eruit kúnnen klimmen, maar vooral het keten buiten bed tijdens slaaptijden ;)
  zaterdag 30 mei 2015 @ 22:06:44 #242
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_153112947
In dit geval was het niet echt hopen hoor ;)

Grote peuter is motorisch niet zo handig. Die kan alleen in ledikant klimmen maar er niet uit. Maar die slaapt in een groot bed en daar kan hij prima uit. En dat doet hij dan ook veelvuldig.
  zaterdag 30 mei 2015 @ 22:16:01 #243
171422 LadyBlack
paint it black
pi_153113217
Zo, goeienavond! Ik had vanmiddag / vanavond 3 peuters in huis! * zweet van voorhoofd wist en buiging voor Kyara maakt :D

Zoontjes van een vriendin logeren hier. 3,5 en 2 jaar oud, en wát een verschil tussen die kinderen zeg! Twee denderende jongens vs mijn behoedzame meisje, mijn bootwerkertje tegenover 2 jochies die argwanend in een bordje met -naar het schijnt- hun lievelingseten zitten te roeren, en 2 jongetjes die helemaal hyper bij elkaar op de kamer zijn gelegd en toch binnen een halfuur slapen vs mijn nachtuiltje dat rustig 2 uur later pas sliep :')
pi_153113341
mooi he die verschillen.
pi_153113605
Riley klimt nog niet uit de ledikant :D

Shandaly, leuk even me-time voor je beide kids O+

Kuukse, fijn dat de Efteling zo leuk was.

LB, drie peuters in huis. O+
Leuk die verschillen tussen de kinderen O+
Vandaag waren we met Riley naar de speeltuin en waren er ook twee andere kindjes. Eentje net peuter en de andere echt nog een dreumes. en daar vielen de verschillen tussen mijn peuter en die andere peuter ook zo op.
Ook zo'n smeltmomentje. Die peuter gaf knuffels aan de dreumes en was een beetje erg ruw. Ook toen ze Riley een knuffel gaf ging dat wat ruw. Riley keek het even aan. Pakte het meisje haar hand en vroeg: "gijbaan?" Om vervolgens hand in hand naar de glijbaan te lopen O+
pi_153113725
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 22:02 schreef Kyara het volgende:
Groot bed O+

Denk dat wij eind van de zomer over gaan. Tegen die tijd hebben ze wel onder de knie hoe ze er uit moeten klimmen vrees ik en dan hoef ik voor J ook niet te klooien met toch een slaapzak aan als het kouder wordt (die slaapt nu zonder). Maar vrees wel een beetje het uit bed komen. Hopelijk gaan ze dan maar gewoon elkaar lastig vallen :')
Wij hebben een slaaptrainer wekker werkt redelijk smorgens boeit hem die wekker op het moment niet.. Maja hij is 2 1/2 dus is nu meer leren omgaan met de wekker
  zaterdag 30 mei 2015 @ 22:40:56 #247
171422 LadyBlack
paint it black
pi_153113827
Och Omen dat klinkt wel superlief zeg. Wat kun je dan trots zijn op je eigen kind he O+
  zaterdag 30 mei 2015 @ 22:43:29 #248
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_153113903
Ja, hier zijn ze dan dus ook 2,5 en ik verwacht niet dat ze dan braaf blijven liggen tot het van de wekker mag :D

Misschien gaan ze wel bij elkaar in bed kruipen *;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 30 mei 2015 @ 22:44:48 #249
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_153113941
Wat lief Omen!

En LB, 3 kinderen waarvan 2 logees lijkt me ook best heftig eigenlijk. Is toch heel anders en aftasten en zo. Heb hier nog nooit een kind te logeren gehad eigenlijk.
pi_153113968
Vanmiddag slapen ging echt supergoed en vanavond is ze ook heel makkelijk in slaap gevallen. Vanmiddag lag ze, net als in het ledikant, te roepen toen ze wakker was O+ Ben benieuwd wanneer ze door krijgt dat ze er zelf uit kan (in en uit klimmen doet ze prima) en midden in de nacht bij me aan het bed staat :+
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')