SPOILER: profielenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2015 19:51:52 ]
Dus ze geven gewoon op? Want Gerrans was er ook al mee gekapt en Chaves maakt ook geen bijster goede indruk de laatste weekquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Was van tevoren al bekend dat hij zeer waarschijnlijk de Giro niet zou uitrijden met het oog op de Tour.
Hij heeft de fiets van een ploegmaat gebruikt en zodoende kwam zijn fiets (en dus zijn transponder) nog later over de finishquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:34 schreef Wombcat het volgende:
Waarom heeft Porte eigenlijk 5'28 verloren? Ja, door die valpartij natuurlijk, maar waarom finisht 'ie dan zowat als laatste?
Omdat ie nog NIETS geleerd heeft van de vorige valpartij. Gewoon lekker op je ploegmaat wachten die je fiets staat te repareren terwijl er naast je inmiddels een fiets ligt waar je prima op door kanquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:34 schreef Wombcat het volgende:
Waarom heeft Porte eigenlijk 5'28 verloren? Ja, door die valpartij natuurlijk, maar waarom finisht 'ie dan zowat als laatste?
Staat in de uitslag al goed trouwensquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:34 schreef Wombcat het volgende:
Uiteindelijk dus wel op een andere fiets vertrokken. Dan snap ik dat gesleutel aan zijn eigen fiets eerst dus nóg minder.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:40 schreef Marcoss het volgende:
Porte kwam op de fiets van Kiryienka binnen, die iets te groot voor hem was.... hij kwam uiteindelijk op 2.08 binnen
[ afbeelding ]
Foto's kunnen vrij misleidend zijnquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Uiteindelijk dus wel op een andere fiets vertrokken. Dan snap ik dat gesleutel aan zijn eigen fiets eerst dus nóg minder.
Van Contador kon je vandaag denk ik niet zo'n foto maken. Wel eentje als 'ie naast zijn fiets staat, maar zodra er een ploegmaat bij was, zat 'ie weer op de fiets.quote:
Maar het is me veel te onduidelijk wat hij aan zijn fiets wil doen en waarom hij niet meteen de fiets van Kiryienka pakt om nu meteen weer te gaan schreeuwen hoe dom ze zijnquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Van Contador kon je vandaag denk ik niet zo'n foto maken. Wel eentje als 'ie naast zijn fiets staat, maar zodra er een ploegmaat bij was, zat 'ie weer op de fiets.
Het is geen hogere wiskunde of zo. Bij pech op een paar km voor de finish moet je zo snel mogelijk weer op de fiets zitten. De snelste manier om weer op de fiets te zitten is door een andere fiets te pakken.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar het is me veel te onduidelijk wat hij aan zijn fiets wil doen en waarom hij niet meteen de fiets van Kiryienka pakt om nu meteen weer te gaan schreeuwen hoe dom ze zijn
Froome breekt twee armen op de kasseien, hopen dat het baggerweer is tijdens die rit.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:45 schreef Wombcat het volgende:
Wat een stelletje druiven bij Sky.
Froome gaat dus 5 minuten verliezen in de kasseienrit in de Tour (hij kan niet sturen, heeft geen koersinzicht en zijn ploeg dus ook niet).
Dat weet je helemaal niet, omdat de fiets van Kiryienka hartstikke ongemakkelijk is voor Porte en het probleem aan de fiets van Porte misschien wel heel klein was.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is geen hogere wiskunde of zo. Bij pech op een paar km voor de finish moet je zo snel mogelijk weer op de fiets zitten. De snelste manier om weer op de fiets te zitten is door een andere fiets te pakken.
Elke minuut starten, dat wordt een groot inhaalfeestquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:52 schreef Marcoss het volgende:
http://www.biciciclismo.c(...)de-la-cri-22-05-2015
Starttijden morgen
Ik hoop het ook. Nibali zal er iig niet bang voor zijn, Froome wel, denk ik zo. En als je bang op de fiets zit, gaat het vaak fout.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:54 schreef Ericr het volgende:
[..]
Froome breekt twee armen op de kasseien, hopen dat het baggerweer is tijdens die rit.
twitter:SimoClarke twitterde op vrijdag 22-05-2015 om 18:23:51Went past @richie_porte again today when he needed a spare bike from his crash and thought if only I could have offered him mine... reageer retweet
een wiel is tot daaraan toe. Maar een fiets is dan wel erg overdreven. Zal de sponsor ook leuk vindenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:59 schreef Marcoss het volgende:
twitter:SimoClarke twitterde op vrijdag 22-05-2015 om 18:23:51Went past @richie_porte again today when he needed a spare bike from his crash and thought if only I could have offered him mine... reageer retweet
Clarke zou zijn broekje nog aan Porte geven als die kapot isquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:59 schreef Marcoss het volgende:
De rest van de week gaan ze op kop sleuren in de bergen 'voor Chaves'quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:15 schreef TargaFlorio het volgende:
Clarke![]()
Het is topsport geen toertocht.
Idd. Er lagen er vast nog wel meer op de weg toen hij langs Porte kwam.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:22 schreef Mani89 het volgende:
Al die bullshit over sportsmanship ookhij geeft die fiets alleen maar aan Porte omdat hij een mede Ozzie is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |