abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152862832
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen

Voor als je het even niet meer weet...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 32% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 22-05-2015 19:39:18 ]
S. 2014
J. 2016
pi_152863002
Zo.. wat n gekloot met de OP zeg... is dat alleen mobiel?
S. 2014
J. 2016
pi_152863451
Volgens mij wel GM.

Ik voel me echt een ontzettende sukkel, maar wat doe je eigenlijk met een baby van 9 weken? Of is samen kijken naar bewegende blaadjes genoeg?
pi_152863496
Die Saar :D

Iemand Ali B bij DWDD gezien/ gehoord met zijn emo O+ :'( lied?
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 22 mei 2015 @ 19:54:52 #5
147316 crew  DJMO
#trut
pi_152863537
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 19:52 schreef Cholula het volgende:
Volgens mij wel GM.

Ik voel me echt een ontzettende sukkel, maar wat doe je eigenlijk met een baby van 9 weken? Of is samen kijken naar bewegende blaadjes genoeg?
wandelen, knuffelen, naar de bomen boven je kijken, naar de mobiel boven z'n hoofd. naar jouw gekke bekken die je trekt, je kunt hem je handen laten volgen met z'n ogen :)

Michael is nu tien en een halve week oud en heeft de grootste pret als ik het tietenlied 2.0 of het extended poepluierlied zing voor hem :D (songteksten op verzoek)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 22 mei 2015 @ 19:56:22 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_152863583
quote:
Volgens mij wel GM.

oooh, dit probleem had ik toen ook! Maar je kunt ook niet zo veel. Wij deden dansen, ik zong liedjes, oefenen met buikliggen, en heel veel knuffelen ;)
disclaimer
pi_152863691
quote:
Volgens mij wel GM.

Knuffelen, liedjes zingen, kusjes geven... laat de kleine je gezicht rustig bekijken.
S. 2014
J. 2016
pi_152863791
Dan doe ik het wel goed denk ik. We dansen, ik zing liedjes, maak hem aan het lachen, leg hem op zijn buik, we kijken samen naar gekleurde dingen en ik lees hem voor. :)

Over fulltime werken: ik vind het stom dat ik me constant moet verdedigen (of in ieder geval dat gevoel heb) dat ik straks weer vijf dagen per week aan de slag ga. Doen mensen dat ook bij verse vaders?
pi_152864001
Nee, die krijgen zeer verbaasde opmerkingen van hun leidinggevende als ze het wagen om een dag ouderschapsverlof per week aan te vragen.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 20:11:48 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_152864054
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 20:10 schreef ingee het volgende:
Nee, die krijgen zeer verbaasde opmerkingen van hun leidinggevende als ze het wagen om een dag ouderschapsverlof per week aan te vragen.
jup :{
disclaimer
pi_152864179
Mag ik even totaal off topic opmerken dat ik net ons eigen versgelegde grasveldje gemaaid heb en dat ik me nu ineens 100x volwassener voel dan bij het krijgen van een baby?

Wtf?
pi_152864284
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 20:02 schreef Cholula het volgende:
Dan doe ik het wel goed denk ik. We dansen, ik zing liedjes, maak hem aan het lachen, leg hem op zijn buik, we kijken samen naar gekleurde dingen en ik lees hem voor. :)

Over fulltime werken: ik vind het stom dat ik me constant moet verdedigen (of in ieder geval dat gevoel heb) dat ik straks weer vijf dagen per week aan de slag ga. Doen mensen dat ook bij verse vaders?
Ik vind het af en toe ook lastig om te bedenken wat ik met Sjaak kan doen, maar het wordt wel steeds leuker. Hij lacht nu bewust enzo :)
  vrijdag 22 mei 2015 @ 20:21:38 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_152864288
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 20:16 schreef ingee het volgende:
Mag ik even totaal off topic opmerken dat ik net ons eigen versgelegde grasveldje gemaaid heb en dat ik me nu ineens 100x volwassener voel dan bij het krijgen van een baby?

Wtf?
nee, burgerlijker. Dat moet je niet verwarren.
disclaimer
pi_152864577
O ja. I O+ mijn innerlijke burgertrut.

Wat ik doe met R:
- in de box tegen de trapeze laten rammen
- op andere plekken tegen andere speeltjes laten rammen
- dingen in huis bekijken en bevoelen
- gekke bekken trekken, haar geluiden nadoen en dan samen heel hard lachen
- bewegingsliedjes en dan haar armen voor haar bewegen, want ze snapt er natuurlijk niks van
- Aaaaa koetsiekoetsiekoe! En dan heel hard knuffelen
- wandelen

Ja dat is het wel...
pi_152864905
Zo dat was me het dagje (en nachtje :O ) wel weer. Lang verhaal dus spoiler voor de geinteresseerden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kleine babietjes zijn er vooral om heeeeul veeeeeul geknuffeld te worden O+
Bij Djenna wist ik ook niet zo goed wat ik in die fase met der aan moest. Nu met Boaz was ik veel relaxter en liet het hem vooral bepalen. Hem volgen en het kwam/komt wel goed ^O^

Cholula herkenbaar. Ik ben geen mens om parttime te werken, maar toch telkens die vraag en mensen kunnen soms echt heel verwijtende opmerkingen maken waardoor jij een slechte moeder lijkt :r

Ik ben daar klaar mee voort hoor. Als mensen het vragen zeg ik gewoon dat ik geen mens ben om parttime te werken en daarmee klaar ^O^
Denk dat het een discussie is die je nooit gaat winnen. Doe gewoon waar jij je goed bij voelt :Y)
pi_152865224
Och, arme jongen. :'(

Kerels met een kleine zag ik ook. Die onderwatershoot! :o
  vrijdag 22 mei 2015 @ 20:52:10 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_152865244
buh twinkle, wat naar ;( M. heeft gisteren voor het eerst overgegeven en dat was maar een paar keer, dat vond ik al zo zielig ;( Maar als ze dan ook nog gal gaan spugen :X Gelukkig gaat het al wat beter :*

Ik heb net alvast een Yepp fietsstoeltje besteld bij Wehkampf, waren afgeprijsd en ze hebben 10 euro korting, (dat compenseert de bezorgkosten weer :')) en een enorme nieuwe vriezer. Belastingteruggaaf ftw :')
disclaimer
pi_152865789
Welke kleur stoel SQ?

Twinkle wat naar ;( hoop voor je dat ze snel opknappen en jullie het zelf niet krijgen :*
pi_152865850
Boh Twinkle, wat een nacht en dag!

Ik sta inderdaad te kijken van sommige opmerkingen. 'Dus jij laat liever een ander jullie zoon opvoeden?' Pardon? Mijn man is overdag bijna altijd vrij en werkt de avonden, dus welke ander?
Het is inderdaad een discussie waar ik niet meer aan wil beginnen, maar ik vind het wel heul stom.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 21:11:42 #20
149959 SQ
snelle trees
pi_152865942
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 21:08 schreef Crumpette het volgende:
Welke kleur stoel SQ?

Twinkle wat naar ;( hoop voor je dat ze snel opknappen en jullie het zelf niet krijgen :*
stemmig zwart.

En inderdaad cho, waar bemoeien ze zich mee :')
Ik krijg met mijn 32 uur al te horen dat ik zo ontzettend veel werk :?
disclaimer
pi_152865981
Cholula ik heb gemerkt dat als ik er tegenin ga, dat dat alleen maar 'voer' is voor anderen om er weer met argumenten tegenin te gaan. Jij geeft nu ook aan dat je man overdag bijna altijd vrij is. Dan vinden ze toch wel weer iets om je te bestoken. Let it gooooo let it goooo :{w

Jij hebt deze keuze weloverwogen samen met jouw man genomen, dat is belangrijk. En wat de rest ervan vindt ... like care :{

Men zal vast ook een mening hebben over hoe wij het geregeld hebben maar het kan me echt niet meer boeien :')
  vrijdag 22 mei 2015 @ 21:14:11 #22
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_152866050
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef geppie het volgende:

Nee, wel heb ik vanmiddag een hele heftige documentaire gezien .. ;(

Mijn dochter vond het heerlijk om tegen mijn opgetrokken benen te liggen O+

Beterschap voor de kiddies Twinkle :*

Goeie aankopen SQ.. :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_152866068
Het is ook niet alsof je die mensen om een mening vraagt he?
Gek eigenlijk dat ze zich zo overal tegenaan durven te bemoeien. -O-
pi_152866235
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef geppie het volgende:

Ja, net terug geluisterd :'(
S. 2014
J. 2016
pi_152866252
Jeetje Twinkle wat naar zeg. Met gal en al -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')