Dus datquote:Op zondag 24 mei 2015 12:34 schreef hottentot het volgende:
[..]
80% groeit er overheen, de overige 20% kan met oefenen het gestotter verminderen, de oefeningen zijn vaak simpel en in een paar uur goed aan te leren, maar om ze onder stress goed te kunnen beoefenen gaat er vaak nog een lange periode overheen. bij de volwassenen heeft een meerderheid baat bij logopedie hoewel het vaak nooit helemaal verdwijnt.
Het moeilijkste is dat je het zelf moet accepteren, als je stottert even een glimlach, rust nemen ontspannen en rustig verder gaan. Maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Vaak is het de angst om te stotteren die het stotteren veroorzaakt.
Oh en TS, dit ben jij gewoon aanspreken die meiden. Houd jezelf voor dat jij bent gezegend met een mogelijkheid om de grootste bitches er gelijk uit te halen en aan de kant te zetten.
Dat zinsdeel had je net zo goed weg kunnen laten. Met de rest van je opmerking beledig je de stotterde populatie door ze af te schilderen als abnormaal en door te stellen dat ze door hun beperking als de facto onaantrekkelijk voor 'normale' mensen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:10 schreef zomer86 het volgende:
Niet om lullig te doen, maar als je zelf 'normaal' bent dan heb je toch niet veel interesse in iemand diediedieie overoveroveorer ellllllkeeee zinnnnn heeeel lllllllaaaannnngg dooettttt. Hoe erg stotter je als ik vragen mag?
Wat je net hebt weg geëdit hebt slaat helemaal nergens op, dus daar ga ik niet eens op in. Hoe erg ik stotter is ook niet zo makkelijk te zeggen omdat het de ene keer meer is dan de andere keer, maar ik hoor af en toe van mensen die ik net ontmoet dat ze me niet vinden stotteren maar eerder hakkelen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |