Nelom had gisteren weer een paar geweldige voorzetten.............quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Uh ja, hij heeft wel een goede voorzet. Als iedere voorzet aankwam dan speelde hij nu bij Real Madrid.
Nelom en Karsdorp zijn in een 5-3-2 systeem iig een stuk minder kwetsbaar en worden op hun sterke punten benut.
Vaak kan je aan de bouw en manier van lopen van een speler al zien of het iets is of niet.. Het is misschien wat kort door de bocht, maar zowel bij Immers als bij Nelom zie je aan de manier van bewegen al dat ze geen goede voetballers zijn. Bij Nelom denk ik als ik hem zie lopen: alleen het handtasje ontbreekt nog. En de motoriek van Immers hoeven we het niet over te hebben..echt een verschrikkelijke voetballer.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:22 schreef Luni het volgende:
[..]
Nelom had gisteren weer een paar geweldige voorzetten.............
Want?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:20 schreef RijstNatie het volgende:
Locadia van psv is te huur, geef het door aan mvg
t was gratis....quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:37 schreef heiden6 het volgende:
Wtf, ik heb dinsdag een kaartje besteld maar niets ontvangen. Van de week al een keer gebeld tijdens mijn pauze maar toen moest ik lang wachten, nu bel ik net weer en krijg ik een melding dat ze gesloten zijn en alleen geopend zijn op werkdagen van 9 tot 17, verbinding wordt verbroken. Weet iemand wat ik nu kan doen om te zorgen dat ik toch binnenkom zondag? Echt heel amateuristisch dit!
Nee, alleen voor seizoenkaarthouders. Ik heb 11,75 betaald. Gewoon via de website van Feyenoord zelf, voor de duidelijkheid.quote:
Kan je geen mail sturen?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, alleen voor seizoenkaarthouders. Ik heb 11,75 betaald. Gewoon via de website van Feyenoord zelf, voor de duidelijkheid.
Edit: dit staat op de website:
SERVICE & TICKETS VRIJDAG EN MAANDAG GESLOTEN
Feyenoord Service & Tickets is vrijdag 22 mei (vandaag) tot en met maandag 25 mei (Tweede Pinkersdag) gesloten. Dat betekent dat de afdeling vanaf aankomende dinsdag 26 mei weer volgens de reguliere openingstijden bereikbaar is, via telefoonnummer 0900-1908 (¤ 0,45 p/g).
http://www.feyenoord.nl/n(...)-en-maandag-gesloten
Vanochtend om half negen geplaatst. Erg handig dit.![]()
![]()
![]()
![]()
Ga ik nu even doen, maar denk dat daar ook niet op gereageerd wordt als de afdeling dicht is.quote:
Die kans is aanwezig inderdaad. Zou wel erg knullig zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ga ik nu even doen, maar denk dat daar ook niet op gereageerd wordt als de afdeling dicht is.
Behoorlijk ja!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:48 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig inderdaad. Zou wel erg knullig zijn.
Bewijsje afdrukken en naar het stadion gaan. Ik verwacht niet dat het uitverkocht zal zijn...quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, alleen voor seizoenkaarthouders. Ik heb 11,75 betaald. Gewoon via de website van Feyenoord zelf, voor de duidelijkheid.
Edit: dit staat op de website:
SERVICE & TICKETS VRIJDAG EN MAANDAG GESLOTEN
Feyenoord Service & Tickets is vrijdag 22 mei (vandaag) tot en met maandag 25 mei (Tweede Pinkersdag) gesloten. Dat betekent dat de afdeling vanaf aankomende dinsdag 26 mei weer volgens de reguliere openingstijden bereikbaar is, via telefoonnummer 0900-1908 (¤ 0,45 p/g).
http://www.feyenoord.nl/n(...)-en-maandag-gesloten
Vanochtend om half negen geplaatst. Erg handig dit.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga dat sowieso zondag ruim voor de wedstrijd proberen maar denk niet dat het veel zin heeft. Heb in elk geval een mail gestuurd.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bewijsje afdrukken en naar het stadion gaan. Ik verwacht niet dat het uitverkocht zal zijn...
Ja, ik ben met je eens dat er spelers rondlopen die niet van het niveau zijn wat we nastreven, maar ik zie wel een stijgende lijn. Met het oog op het feit dat we 5 jaar terug bijna failliet waren, nu behoorlijk gezond en ieder jaar kunnen doorselecteren met verhuur van spelers die (nog) niet goed genoeg zijn, dan bekijken of ze stappen maken. Schaken en Verhoek weg, Bilal en Achahbar erbij is wmb gewoon prima management.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Op zich wel eens met je betoog m.b.t. de spelersgroep, maar ook hier bespeur ik weer de neiging tot te snelle tevredenheid.. het is iets te positief allemaal. Met een kritiekloze houding kom je als topclub nooit verder. Een voorbeeld: je kan zeggen dat het positief is hoe Manu zich heeft ontwikkeld. Maar als je iets kritischer kijkt dan zie je een speler die tekort komt voor het niveau dat Feyenoord wil nastreven. Of je moet als club eens eerlijk zijn en stoppen met het woord 'kampioenschap' in de mond te nemen. Als de verwachtingen lager zijn en je accepteert dat een 4e plek normaal is, zal er ook minder kritiek komen.
En ja, dat is echt weer typisch amateuristisch Feyenoordquote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:02 schreef heiden6 het volgende:
Ligt het nou aan mij of is het heel vreemd om gewoon zonder tijdige aankondiging te besluiten om op de laatste werkdag voor een thuiswedstrijd de klantenservice de hele dacht dicht te gooien?
Waarschijnlijk was deze dag al gesloten geplanned toen ze er nog van uit gingen dat we geen play offs hoefden te spelen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:02 schreef heiden6 het volgende:
Ligt het nou aan mij of is het heel vreemd om gewoon zonder tijdige aankondiging te besluiten om op de laatste werkdag voor een thuiswedstrijd de klantenservice de hele dacht dicht te gooien?
Ja, maar plaats het dan op zijn minst ruim van tevoren op de site, maar eigenlijk kun je het gewoon al niet maken gesloten te blijven, kut voor de werknemers, maar het seizoen is gewoon niet afgelopen, wij moeten toch ook tegen die playoffs aan kijkenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was deze dag al gesloten geplanned toen ze er nog van uit gingen dat we geen play offs hoefden te spelen.
Ben het me je eens hoor, maar ik weet ook hoe dit in het echt gaat. Ze hadden gewoon die lamballen die het veroorzaakt hebben bij de Ticketservice aan de telefoon moeten zetten.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:25 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, maar plaats het dan op zijn minst ruim van tevoren op de site, maar eigenlijk kun je het gewoon al niet maken gesloten te blijven, kut voor de werknemers, maar het seizoen is gewoon niet afgelopen, wij moeten toch ook tegen die playoffs aan kijken
Topsportklimaat dit datquote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:02 schreef heiden6 het volgende:
Ja, verstandige teksten inderdaad. Nu kan ik wel indenken dat die RDK plannen wellicht te weinig geld gaan opbrengen, en dat die verbouwing een kortere levensduur heeft dan een nieuw stadion, maar als het echt allemaal zo is, laat het als Feyenoord zijnde dan lekker onderzoeken, dan zou dast er toch ook uit moeten komen?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:37 schreef heiden6 het volgende:
Deel 885823420934 van de soap rond het stadion.
Verstandige teksten van deze man.![]()
De laatste stuiptrekking.. na 2 maanden iedere week dit soort positief gelul te hebben gehoord kunnen we rustig concluderen dat Feyenoord zondag de laatste wedstrijd van het seizoen zal gaan spelen.quote:Van Bronckhorst heeft er vertrouwen in dat zijn ploeg dit zondag in eigen huis nog kan goedmaken: "Ik ben ervan overtuigd dat we met de steun van ons legioen de achterstand kunnen ombuigen", zegt de opvolger van Fred Rutten op de website van Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |