abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 november 2000 @ 12:18:17 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_437125
Ik het Interview met Els (vriendin van Koos) staat het volgende:
'Frank verzamelt alles wat op het internet verschijnt. Frank heeft
ook op de computer een plaatje gemaakt van een bodybuilder
met het hoofd van Koos erop geplakt!'

De grote vraag is nu: Is Laurens Frank, of is hier sprake van Plagiaat?
Want Laurens schijft in het Fake-picture topic bij het bodybuilder plaatje het volgende: 'Voor alle duidelijkheid: Deze facepic staat op www.bad-brother.com maar is oorspronkelijk door mij gemaakt'.

Mysterie!
Wie weet het antwoord?

[Dit bericht is gewijzigd door Brighteyes op 02-11-2000 12:19]

pi_437149
Vermoed dat Frank het plaatje van internet heeft gehaald en dit trots aan Els heeft laten zien.

Schat in dat Els niet weet hoe een p.c. werkt, en dat ze denkt dat Frank dit plaatje zelf heeft gemaakt.

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_437173
Dat vroeg Koos Voos al in de topic over het intervieuw, waarom hier dus speciaal een nieuwe topic voor is gemaakt is mij niet helemaal duidelijk.
  donderdag 2 november 2000 @ 13:00:18 #4
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_437284
*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
  donderdag 2 november 2000 @ 13:38:15 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_437403
Sorry,

Mijn diepste excuses, heb in mijn enthousiasme niet gekeken of er al een topic over bestond. Ik dacht: 'Wereldnieuws! Posteeeeen!'

Admins: Slotje s.vp.
En kunnen jullie het in de goedheid van jullie harten vinden mij te vergeven voor deze, ik weet het, bijna onvergeeflijke, fout?

[Dit bericht is gewijzigd door Brighteyes op 02-11-2000 13:38]

pi_437463
Nou vooruit dan maar Brighteyes. Zonder dollen, ik dacht dat je het interview in die topic had gelezen en daarom begreep ik het juist niet, enfin ook weer opgelost.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 november 2000 @ 15:26:20 #7
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_437718
taadaa, het gevraagde slotje
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')