Slechte baas heb je.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:21 schreef Jif het volgende:
hebben jullie zin in vanavond?? ik moet gewoon werken
[ afbeelding ]
weet je zeker dat ze homo zijn?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:32 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga vanavond met twee homo's kijken die het songfestival nog nooit gezien hebben. Ik wist niet dat dat soort mensen bestonden
Wie werkt er nou op zaterdagavondquote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:21 schreef Jif het volgende:
hebben jullie zin in vanavond?? ik moet gewoon werken
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:36 schreef Jif het volgende:
Haha, afgelopen woensdag heb ik zelf aangeboden om vanavond te werken
'Zonder Trijntje is er toch niets aan'?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:36 schreef Jif het volgende:
De eindscores idd, maar 11 t/m 16 (of17) is in het verleden wel eens eerder vrijgegeven.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, alle scores, ook die van de semi's, worden pas na de grote show bekend gemaakt.
haha ja zoietsquote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:39 schreef Peter het volgende:
[..]
'Zonder Trijntje is er toch niets aan'?
Dat was vast in een vlaag van verstandsverbijstering omdat Nederland niet door was. Je baas zou moeten begrijpen dat dit niet een afspraak is waar hij je redelijkerwijs aan kan houden.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:36 schreef Jif het volgende:
Dus jij hebt er geen enkel probleem mee dat theoretisch iemand wint met een goed nummer, maar wel constant vals zingt. Op wat voor manier verdient diegene dan de winst?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:57 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Tis gewoon een goed lied.
Kan me niet schelen dat ze vals zong, tis een goed lied.
Zou me echt geen reet boeien dat ze vals zingt, Elhaida is gwn een geweldige zangeresquote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dus jij hebt er geen enkel probleem mee dat theoretisch iemand wint met een goed nummer, maar wel constant vals zingt. Op wat voor manier verdient diegene dan de winst?
Nu weet ik het zeker, ik ga meedoen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dus jij hebt er geen enkel probleem mee dat theoretisch iemand wint met een goed nummer, maar wel constant vals zingt. Op wat voor manier verdient diegene dan de winst?
Niet zo geweldig als ze geen liedje van 3 minuten kan zingen zonder vals te gaan, imoquote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:01 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Zou me echt geen reet boeien dat ze vals zingt, Elhaida is gwn een geweldige zangeres
Als Jezus Christus hier zijn Evangelie komt vertonen en de openbaringen van God even komt tonen ga je toch ook niet zeggenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet zo geweldig als ze geen liedje van 3 minuten kan zingen zonder vals te gaan, imo
Ze ging al 2x flink vals, op maandag en op dinsdag. Maar goed, misschien zingt ze vanavond beter, dat kan. Echter, gebaseerd op haar optreden op dinsdagavond had ze eigenlijk niet eens in de finale mogen staan.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:07 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Als Jezus Christus hier zijn Evangelie komt vertonen en de openbaringen van God even komt tonen ga je toch ook niet zeggen
'Ja is wel een beetje vals hoor'
ikr is slechte vergelijking, en JA het klopt dat ze zeer vals heeft gezongen maar jullie geven haar niet eens een 2e kans.
Ik durf te wedden dat als ze vanavond gewoon goed en zuiver zingt dat een paar van jullie het lied wel gewoon goed zouden vinden.
Ik ben niet zo van het geloof en zou in dat geval echt heel erg 'nitpicky' worden.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:07 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Als Jezus Christus hier zijn Evangelie komt vertonen en de openbaringen van God even komt tonen ga je toch ook niet zeggen
'Ja is wel een beetje vals hoor'
Klopt, waarom zou ik ook.quote:ikr is slechte vergelijking, en JA het klopt dat ze zeer vals heeft gezongen maar jullie geven haar niet eens een 2e kans.
Ik durf te wedden dat als ze vanavond gewoon goed en zuiver zingt dat een paar van jullie het lied wel gewoon goed zouden vinden.
Wederom "dit kan niet meer fout gaan mensen!"quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker, ik ga meedoen.
Gewoon zorgen dat ik een heel goed lied heb, vals zingen kan ik al.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wederom "dit kan niet meer fout gaan mensen!"
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:24 schreef Cyan9 het volgende:
Zullen we Trijn ook nog even een tweede kans geven? Kan ze een andere outfit aandoen en een ander cameraman inhuren. Oh, en misschien zelfs een nieuw liedje uitkiezen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |