quote:Uitzendschema deze week @NPO1
Dinsdag 19 mei - 20:30: Op weg naar het Songfestival
Dinsdag 19 mei - 21:00: Eerste halve finale van het Eurovisie Songfestival met Trijntje Oosterhuis
Donderdag 21 mei - 20:30: Op weg naar het Songfestival
Donderdag 21 mei - 21:00: Tweede halve finale van het Eurovisie Songfestival
Zaterdag 23 mei - 20:30: Op weg naar het Songfestival
Zaterdag 23 mei - 21:00: Finale Eurovisie Songfestival
Precies maar je kunt hier mooi zien wie de belangrijkste gegadigden zijn om de televote te winnen, Belgie is meer dan een outsider denk ikquote:
Liever rusland dan zwedenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:01 schreef Super-B het volgende:
Rusland is voor mij de winnaar. Zweden klinkt mij totaal niet uniek in mijn oren.
Ik hoor er the nights van Avicii in.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:57 schreef Super-B het volgende:
Als de visuele effecten van Zweden niet zo sterk zouden zijn, dan zou Zweden wellicht in het rechter-rijtje eindigen.
Heb het liefst dat Zweden eindigt op plek 2 of 3 en niet de winnaar wordt. Hopelijk zullen stemmers en jury zich niet blindstaren op de visuele effecten.
Het lied is dé zoveelste pop-nummer... die zo op de radio gedraaid kan worden. Die Avicii achtige liedjes liggen mij totaal niet, dus wellicht dat ik vandaar Zweden maar matigjes vind.
Ik dacht direct aan een nummer van Avicii, aangezien het zó bekend in de oren klonk, dus even verder zoeken en ja hoor.. het klinkt enorm als een nummer van David Guetta..
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:14 schreef Super-B het volgende:
[..]
Echt een heerlijk nummer vind je niet?
Ja.quote:
De coupletten zijn leuk. Maar dat refrein....Er gaan nog net geen Turken toeterend door de straat met dat soort kutmuziek. Wat een kebabsound.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:25 schreef miep63 het volgende:
Ik kan er niks aandoen maar ik vind die van Israël best wel leuk eigenlijk met zn when I leave...I show you Tel Aviv
Heerlijk toch?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De coupletten zijn leuk. Maar dat refrein....Er gaan nog net geen Turken toeterend door de straat met dat soort kutmuziek. Wat een kebabsound.
Hij klonk als Nickelback. Dat schiet bij iedereen in de irritatiezone.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik snap niet dat tsjechie niet door is, dat was een goed nummer.
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De coupletten zijn leuk. Maar dat refrein....Er gaan nog net geen Turken toeterend door de straat met dat soort kutmuziek. Wat een kebabsound.
Liever dat dan Montenegro. Wat een griezel.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik snap niet dat tsjechie niet door is, dat was een goed nummer.
Noorwegen deed net zoiets, maar dan beter, dus die hebben alle stemmen gekregen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:44 schreef livelink het volgende:
En ik begrijp ook niet waarom Tsjechie niet door is, trouwens.
Bevestigt in mijn ogen alleen maar dat de muzikale winnaar Nederland wasquote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:18 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Trouwens wel opvallend, normaal zie je dat een aantal landen een (slechte) kopie van de winnaar van vorig jaar sturen, in de hoop dat het zo lukt, maar dit jaar geen enkele vrouw met baard. toch jammer. Al blijft Servie een leuk dwarsliggende inzending.
Is toch een hele schrale troost. Hoe leuk zou het zijn geweest als we vorig jaar hadden gewonnen. En Nederland is voldoende gekopieerd nu.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bevestigt in mijn ogen alleen maar dat de muzikale winnaar Nederland was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |