#TeamHeadphones!!!quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:18 schreef grazz het volgende:
Wat is er nou gênant aan het dragen van een koptelefoonhind jij was genant met je kroonluchter
Valt wel mee, hij heeft het vaak bij het rechte eind, met uitzondering dan dit jaarquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Cornald wel geloven
Die gast heeft vaker gemist dan Stevie Wonder met tennis.
Je zit weer eens in m'n brein, houd daar nou eens mee op.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:21 schreef Greys het volgende:
Mijn bloeddruk trekt het bijna echt niet als de Cornalden en Hinden ineens gaan vertellen hoe het allemaal werkt. Terwijl ze zelf de plank elke keer mis sloegen.
Neuh, niet wat betreft de Nederlandse inzendingen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:21 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Valt wel mee, hij heeft het vaak bij het rechte eind, met uitzondering dan dit jaar
DOUZEPWA!!!!!quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Je zit weer eens in m'n brein, houd daar nou eens mee op.
Ja Estland, België of Australië moet winnen en niet dat stomme Zwedenquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:22 schreef Kinga het volgende:
Zwak Estland niet af jongens... Zou ook nog eens hoog kunnen eindigen...
Estlandquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:22 schreef Kinga het volgende:
Zwak Estland niet af jongens... Zou ook nog eens hoog kunnen eindigen...
Haha dat nummer had ze serieus al 4 jaar op de plank liggen geloof ikquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:22 schreef Cee het volgende:
Hind met haar oude van de plank geplukte uitgerangeerde nummer. Ging echt op z'n Trijntjes dat festival in. "Oh ik wil wel meedoen, ik heb nog iets liggen."
Dat was die baardmeneer met die stevige stem (en een stevig fietsenrek ook, dacht ik te zienquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:05 schreef Greys het volgende:
Ik weet nu al niet meer wat Tsjechië zong, dus ik denk dat het toch wel terecht was.
Samen met Anoukquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:24 schreef iBenny het volgende:
Ik wil commentaar van Carlo tijdens het Eurovisie
Nou nog 10x liever Cornald dan Carlo met z'n songfestivalclichésquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:24 schreef iBenny het volgende:
Ja, ze zei het ook letterlijk toen. Ze had het geschreven toen ze 16 of 17 was of zo.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:23 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Haha dat nummer had ze serieus al 4 jaar op de plank liggen geloof ik
Of Sloveniëquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:23 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ja Estland, België of Australië moet winnen en niet dat stomme Zweden
Ik wil Graham.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:24 schreef iBenny het volgende:
Hoeveelste werd ze danquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, ze zei het ook letterlijk toen. Ze had het geschreven toen ze 16 of 17 was of zo.
Ze is wel de hooggeplaatste niet-gekwalificeerde halve-finalist voor Nederland. Dat doet ze dan wel weer goed.
13equote:
Ja dat was wel een Trijn avant la lettre jaquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:22 schreef Cee het volgende:
Hind met haar oude van de plank geplukte uitgerangeerde nummer. Ging echt op z'n Trijntjes dat festival in. "Oh ik wil wel meedoen, ik heb nog iets liggen."
Inderdaad, die vindt alleen Disneyballads tofquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:29 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Nou nog 10x liever Cornald dan Carlo met z'n songfestivalclichés
Pearl Jozefzoon - We can overcome vond ik wel mooi hoorquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad, die vindt alleen Disneyballads tof
Die mag me zo ongelofelijk uit elkaar trekkenquote:
Als dit je campagne is om hem te laten winnen.quote:
Hij lijkt me iets te oud voor een overslaande stem door de pubertijd, dus ik ben bang van wel.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:44 schreef aarontje112 het volgende:
Moet die journalist die die vraag aan polen stelt nou bijna huilen
Maakt niet uit, een sterke inzending is niet afhankelijk van een startplekquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:35 schreef aarontje112 het volgende:
Hoop dat Zweden eerste helft loot, fingers crossed
Nee I know maar toch, het verkleint de kans een beetjequote:Op donderdag 21 mei 2015 23:45 schreef grazz het volgende:
[..]
Maakt niet uit, een sterke inzending is niet afhankelijk van een startplek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |