Dat kan ik mij wel voorstellen. Daarom ben ik waarschijnlijk dinsdag niet gaan zappen toen Jan ook al zo slecht was.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 01:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Och ja, zolang Nederland er nog in zit kijk ik toch liever op NL, voelt toch een beetje verkeerd anders.![]()
Op zijn beurt valt de kwaliteit van de inzending van Noorwegen des te meer op na Servië 😃quote:Op vrijdag 22 mei 2015 01:53 schreef grazz het volgende:
De startplekken voor de final http://www.eurovision.tv/(...)grand_final_revealed
Zweden valt op tussen 2 rustige liedjes
Australie gevolgd door Belgie... 2 favorieten achterelkaar, interessant. Maar ook 4 mannelijke artiesten achterelkaar, dat wordt een slagveld
In de 2e helft: Ruslanden als laatste favoriet Italie.
Des te meer landen afhaken des te groter de kans dat NL weer de finale haaltquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:00 schreef aarontje112 het volgende:
Ik vind het dan toch wel sneu dat Tsjechië niet door is, zullen ze volgend jaar wel weer afhaken helaas
Turkije doet volgend jaar weer mee.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 02:48 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Des te meer landen afhaken des te groter de kans dat NL weer de finale haalt
Niet op de bbc kijkenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hooguit naar de Belg als Jantje zijn commentaar op het niveau van vandaag weet te houden.
Estland gaat wel een beetje wegvallen denk ik zo, komen nog zoveel goede nummers daarna.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 01:53 schreef grazz het volgende:
De startplekken voor de final http://www.eurovision.tv/(...)grand_final_revealed
Australie gevolgd door Belgie... 2 favorieten achterelkaar, interessant. Maar ook 4 mannelijke artiesten achterelkaar, dat wordt een slagveld
Dat zullen de Fransen wel met je eens zijn, in 2013 als 1e, en nu als 2e... Iemand heeft een hekel aan zequote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Doe mij volgend jaar gewoon een ouderwetse loting. Dank u
Ja ik ook, daar niet van, maar als je een computer willekeurig nummers uit laat tuffen zit je op meer logica dan hier. Alsof het door een dove bij elkaar is geprikt, echtquote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zullen de Fransen wel met je eens zijn, in 2013 als 1e, en nu als 2e... Iemand heeft een hekel aan ze
Heeft de Camorra zijn mannetje bij de EBU? Italie als laatstequote:Op vrijdag 22 mei 2015 01:53 schreef grazz het volgende:
Ik hoop stieken dat de vakjury's voor de Belg gaan kiezen ipv Zweden. Dat kan zelfs het eventuele gemis aan televotes compenseren. Maar ik denk dat je de top7 ongeveer hebt samengevat. Misschien dat Servie nog kan herbevestigen,..quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit naar de Ituneslijsten te kijken:
Zweden, Belgie, Estland, Rusland en Letland lijken het uit te gaan vechten qua televotewinnaar... zijn ook allemaal liedjes die het bij de jury's goed gaan doen. Australie en Italie zijn lastiger te voorspellen omdat ze de exposure nog niet zo hebben gehad (alhoewel Australie wel enorm gepushed wordt). Ik denk dat beiden een goede kans maken ook
Daaronder zit een groepje met Noorwegen, Slovenie en Israel die het redelijk doen op Itunes maar toch te weinig impact hebben om tot winnaar uit te groeien.
Ja, natuurlijk need je more te sayen, Conchita is een kerel met een jurk anquote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Goed...de pannekoek is dus trots dat hij geen bombastische show heeft gemaakt, of voor 'goedkoope effecten' is gegaan, enzo, lees ik op de site van de Telegraaf...afgezien van dat het dus mischien wat uit z'n verbamd is getrokken....
Deze man mag nooit, maar dan ook nooit meer iets te maken hebben met het ESF. Het hele wezen van het ESF is bombastisch, over de top, en gaat om het maximaal gebruiken van je mogelijkheden. Elke act gisteren probeerde het podium en het licht maximaal te gebruiken. In 'onze' halve finale liet Belgie zien wat er kan. Wij waren donker, de backing vocals stonden grotendeels als zoutpilaren in het donker afwezig te zijn, hadden een fantastische jurk (Conchita wil hem hebben, need I say more) en we hebben het allemaal weggepist in het donker.
Ja maar, Captain, CATS dan, dat was toch donker? Kan je vragen. Ja. Maar dan had je ook een a-typisch songfestival nummer, van wereldklasse, en een duo dat misschien achter de schermen ruzie had maar op het podium geweldig werkte, en ja dat werkte toen. Toen, is niet nu. Pannekoeke kan kennelijk heel leuk mensen in het donker zetten. Moet ie vooral gaan doen op plekken waar dat werkt, ik heb verder geen persoonlijke haat tegen de beste man. Hij snapt alleen geen ESF. Dat is duidelijk.
En Trijntje...bitchen na afloop dat er jongere meiden doorgingen die misschien wat minder zongen (en meer tieten in de strijd gooide)...niet doen. En als Conchita je naam slacht in een live uitzending...hoe verdomme je bek, glimlach, maar ga haar niet verbeteren alsoof het een schoolopdracht was, en jij de lerares. Die vrouw met die baard heeft vorig jaar gewonnen, jij niet. En in het ESF moet het publiek het je GUNNEN om door te gaan, om te winnen. Het europese publiek heeft schijt aan de juiste manier van je naam uitspreken. Leer er mee te leven. Je hebt die stemmen nodig, weet je nog wel?
Ik ga nu een paar maanden lang het ESF haten (maar wel na de finale natuurlijk, ik wil zien of Zweden dan wel Belgie gaat winnen) en roepen dat we maar Dries Roelvink ofzo moeten sturen...tot na de zomer. dan sta ik weer helemaal open voor discussies over wie moet gaan, scheldpartijen, op de man of vrouw spelen, of dronken virtuele knuffels voor mensen die hetzelfde leuk vinden als ik. ESF voor altijd, tenslotte!
Winnen is alles baby. Dus heeft ze/hij meer recht van spreken dan de rest.Of jij mannen in jurken leuk vindt, is wat anders, buiten het ESF ben ik er geen voorstander van, moet ik eerlijk zijn. En ook Dries Roelvink hoeft van mij niet in Trjntjes jurk, zelfs niet voor het ESF. Maar soms, werkt het gewoon.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk need je more te sayen, Conchita is een kerel met een jurk an![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |