balen simmu.. ik hoop nket dat er nu de laatste ronde nog iets mis gaat lopenquote:Op donderdag 25 juni 2015 10:43 schreef simmu het volgende:
hier is nog steeds niks aangekomen en heb ik ook niks gehoord of het boekje wat ik stuurde aangekomen is.
dit zou er moeten zijn nu.quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:32 schreef Sarabi het volgende:
MissStevie jij moet ook nog mijn boekje krijgen toch?
Ja klopt. ik ben alleen vanaf 9 uur niet meer thuis geweest en de post is hier vaak laat, maar verwacht hem wel vandaag. Ik laat hey weten als hij er isquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:32 schreef Sarabi het volgende:
MissStevie jij moet ook nog mijn boekje krijgen toch?
ooh wat een super tof boekje is dat geworden!! en je caviaquote:
wat leuk!quote:
Oh jee, ik hoop dat Muck het leest en antwoordtquote:Op donderdag 25 juni 2015 10:43 schreef simmu het volgende:
hier is nog steeds niks aangekomen en heb ik ook niks gehoord of het boekje wat ik stuurde aangekomen is.
yesquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:23 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik weet toevallig dat muck is verhuisd. Had de verstuurder het nieuwe adres?
sterkte!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
Simmu, sorry voor de vertraging.. mijn oom heeft te horen gekregen dat hij longkanker heeft, wat al uitgezaaid is naar zijn lymfeklieren en lever. Ze verwachten binnen 4 weken ook een kindje.. dus ik kon echt even niet aan RR werken. het boekje komt er zsm aan.
heftig.. sterkte!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
Simmu, sorry voor de vertraging.. mijn oom heeft te horen gekregen dat hij longkanker heeft, wat al uitgezaaid is naar zijn lymfeklieren en lever. Ze verwachten binnen 4 weken ook een kindje.. dus ik kon echt even niet aan RR werken. het boekje komt er zsm aan.
Verschrikkelijk. Veel sterkte.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
Gaaf!!quote:
Goed geraden!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |