leuk!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:19 schreef MissStevie het volgende:
[..]
Ik heb ze net geupload. Ze bleken nog op de pc te staan, had ze nog niet online gezetIk hoop dat jullie ze al kunnen zien.
Simmu:
Hier staan jouw foto's
Mw. Puff:
Jouw foto's staan hier
Mocha:
En jouw foto's
Niet de manier waarop ik had gehoopt dat jullie de knutsels zouden zien, maar ik hoop dat jullie er zo toch een beetje van kunnen genieten. Misschien dat de anderen ook hun foto's online kunnen zetten, zodat jullie iig een indruk krijgen van het boekje?...
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:19 schreef MissStevie het volgende:
[..]
Ik heb ze net geupload. Ze bleken nog op de pc te staan, had ze nog niet online gezetIk hoop dat jullie ze al kunnen zien.
Simmu:
Hier staan jouw foto's
Mw. Puff:
Jouw foto's staan hier
Mocha:
En jouw foto's
Niet de manier waarop ik had gehoopt dat jullie de knutsels zouden zien, maar ik hoop dat jullie er zo toch een beetje van kunnen genieten. Misschien dat de anderen ook hun foto's online kunnen zetten, zodat jullie iig een indruk krijgen van het boekje?...
En mijn echtequote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
in elk geval die van Simmu, Mocha en mij.
Ik heb inmiddels even bijgelezen (bedankt voor de waarschuwing, MwPuff!) en ik sluit me hier idd bij aan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:49 schreef Biancavia het volgende:
Wat balen zeg.
Het is zo leuk om de boekjes te zien die wel helemaal rondgegaan zijn. Echt heel erg dat het ergens is spaak gelopen.
vandaar de smileyquote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:15 schreef simmu het volgende:
ik weet niet eens welke van de twee mensen die niets van zich laten horen je bedoelt. maar na een kleine 2 maanden radiostilte vind ik het niet zo vreemd dat mensen aangeven dit niet leuk te vinden. als dat al een heksenjacht is........
ik vind het project an sich heel leuk en zou graag nog een keertje willen. maar dan wil ik wel vooraf betere afspraken en betere contactmogelijkheden. misschien iets met iemand die zelf niet meedoet en dat iedereen daar dan vooraf contactgegevens bij achterlaat ofzo?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:43 schreef Samzz het volgende:
Zou wel zonde zijn dat hierdoor geen tweede ronde zou komen, vind ik. Ik wilde mee gaan doen namelijk.
Op zich vond ik niets mis met de afspraken die we gemaakt hebben.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:02 schreef simmu het volgende:
[..]
ik vind het project an sich heel leuk en zou graag nog een keertje willen. maar dan wil ik wel vooraf betere afspraken en betere contactmogelijkheden. misschien iets met iemand die zelf niet meedoet en dat iedereen daar dan vooraf contactgegevens bij achterlaat ofzo?
tsja. klaarblijkelijk is het toch niet genoeg.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Op zich vond ik niets mis met de afspraken die we gemaakt hebben.
En is mijn echte boekje daar ook nog?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:50 schreef Samzz het volgende:
Blijkbaar zijn er relatietroubles. Er is beloofd alles op te pakken wanneer er rustiger vaarwater is. Dus ik hoop van harte dat dit ook gebeurt. Ik heb gevraagd of ze even wat van zich laat horen, wel zo netjes.
Dat durf ik niet te zeggen... Ik ga het voor je navragen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En is mijn echte boekje daar ook nog?
Of is die echt kwijt?
Ik doe in ieder geval geen tweede keer meer mee, helaas
Ik vind het te leuk om niet meer mee te doen denk jequote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:43 schreef Samzz het volgende:
Zou wel zonde zijn dat hierdoor geen tweede ronde zou komen, vind ik. Ik wilde mee gaan doen namelijk.
Heb je gelijk in iddquote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:04 schreef simmu het volgende:
het is niet alleen muck hoor. jaleesa heeft ook op een periode van anderhalve maand al een paar keer gezegd het op te sturen, om dat vervolgens gewoon niet te doen.....
Zal haar vanavond ook even contacteren. Of is dat inmiddels opgelost?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:04 schreef simmu het volgende:
het is niet alleen muck hoor. jaleesa heeft ook op een periode van anderhalve maand al een paar keer gezegd het op te sturen, om dat vervolgens gewoon niet te doen.....
neuh. ze zei de 28ste dat ze het boekje de andere dag zou versturen. CRE / Round Robin #5 niks gezien en niks meer gehoord.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zal haar vanavond ook even contacteren. Of is dat inmiddels opgelost?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MevrouwPuff:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just Breathe
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:53 schreef mocha het volgende:
Ik heb hier enkele foto's vd pagina's die ik voor MevrouwPuff en Simmu hebt gemaakt. (ik kan ze óf niet allemaal vinden óf ik ben wat pagina's vergeten op de foto te zettensorry
Simmu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MevrouwPuff:leuk! koekjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
niks gehoord en niks gezien. jaleesa was de 30ste nog wel op fok geweest, maar niet hier.quote:Op dinsdag 1 september 2015 08:14 schreef MissStevie het volgende:
hoe staat het inmiddels met de boekjes? en hebben de dames van de verloren boekjes hun andere pagina's nog kunnen zien??
Als je hieraan mee doet ben je eigenlijk wel verplicht om te blijven communiceren.quote:Op dinsdag 1 september 2015 08:41 schreef simmu het volgende:
en dat je niet verplicht bent om te antwoorden
ik was er inderdaad van overtuigd dat het pakketpost moest worden, maar bij de bruna paste hij dus door dat hekje.. moet ik daar ook mn excuses voor aanbieden?? SORRYquote:Op dinsdag 1 september 2015 08:44 schreef simmu het volgende:
gek ook dat je nu beweert dat het per brievenbuspost ging en dat je daarom geen track en trace hebt, terwijl je eerst beweerde dat het pakketpost moest worden.
en wat betreft shit in je privesfeer; dat heeft iedereen wel eens. ik evengoed. en dan heb ik er ook geen trek in en tijd voor om achter jouw gekut aan te moeten gaan
ik heb nooit gezegd dat ik niet wilde antwoorden, ik heb gezegd dat ik niet hoef te verantwoorden waarom ik langere tijd afwezig was.quote:Op dinsdag 1 september 2015 08:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als je hieraan mee doet ben je eigenlijk wel verplicht om te blijven communiceren.
Er kan altijd wat voorvallen maar laat dat dan meteen weten zodat er een oplossing kan komen.
-quote:Op dinsdag 1 september 2015 08:56 schreef simmu het volgende:
je hoeft nergens je excuses voor aan te bieden, je moet het regelen. bel dan met de klantenservice ofzo.
en wanneer je meedoet met zoiets als dit, moet je je idd verantwoorden wanneer je plots verdwijnt. als je dat niet wilt, moet je niet meedoen.
tsja. wat wil je nu? een wedstrijdje wie het kutter heeft? geloof me; ik heb mn portie ellende ook gehad. dus?quote:
Voor een eventuele volgende keer is dat wel het beste.quote:Op dinsdag 1 september 2015 10:08 schreef Samzz het volgende:
Dit soort dingen zou je sowieso altijd aangetekend/verzekerd moeten verzenden, dan krijg je er een code bij. Is voor beide zekerheid.
Maakt het wel een stuk duurder allemaal.quote:Op dinsdag 1 september 2015 10:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Voor een eventuele volgende keer is dat wel het beste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |