balen simmu.. ik hoop nket dat er nu de laatste ronde nog iets mis gaat lopenquote:Op donderdag 25 juni 2015 10:43 schreef simmu het volgende:
hier is nog steeds niks aangekomen en heb ik ook niks gehoord of het boekje wat ik stuurde aangekomen is.
dit zou er moeten zijn nu.quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:32 schreef Sarabi het volgende:
MissStevie jij moet ook nog mijn boekje krijgen toch?
Ja klopt. ik ben alleen vanaf 9 uur niet meer thuis geweest en de post is hier vaak laat, maar verwacht hem wel vandaag. Ik laat hey weten als hij er isquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:32 schreef Sarabi het volgende:
MissStevie jij moet ook nog mijn boekje krijgen toch?
ooh wat een super tof boekje is dat geworden!! en je caviaquote:
wat leuk!quote:
Oh jee, ik hoop dat Muck het leest en antwoordtquote:Op donderdag 25 juni 2015 10:43 schreef simmu het volgende:
hier is nog steeds niks aangekomen en heb ik ook niks gehoord of het boekje wat ik stuurde aangekomen is.
yesquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:23 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik weet toevallig dat muck is verhuisd. Had de verstuurder het nieuwe adres?
sterkte!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
Simmu, sorry voor de vertraging.. mijn oom heeft te horen gekregen dat hij longkanker heeft, wat al uitgezaaid is naar zijn lymfeklieren en lever. Ze verwachten binnen 4 weken ook een kindje.. dus ik kon echt even niet aan RR werken. het boekje komt er zsm aan.
heftig.. sterkte!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
Simmu, sorry voor de vertraging.. mijn oom heeft te horen gekregen dat hij longkanker heeft, wat al uitgezaaid is naar zijn lymfeklieren en lever. Ze verwachten binnen 4 weken ook een kindje.. dus ik kon echt even niet aan RR werken. het boekje komt er zsm aan.
Verschrikkelijk. Veel sterkte.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
Gaaf!!quote:
Goed geraden!quote:
Crienquote:Op woensdag 24 juni 2015 18:25 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier is trouwens ook nog niets aangekomen, gaat het allemaal nog goed?
quote:
Nee, sorry. Hij ligt nog hier. 4 pagina's en geen tijd meer gehad. Ga mn best voor je doen en m na het weekend opsturen.quote:
oh neem je tijd hoor, wilde vooral even weten of ie niet vermist was ofZoquote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:41 schreef Crientj het volgende:
[..]
Nee, sorry. Hij ligt nog hier. 4 pagina's en geen tijd meer gehad. Ga mn best voor je doen en m na het weekend opsturen.
Pssst.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:58 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier nog geen boekje![]()
Ben zo benieuwd hoe ie is geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe staat het verder met de boekjes? zijn er al meerdere thuis gekomen?
Sarabi: na een ontzettende vertraging..![]()
heb ik je boekje af
ik gooi hem Maandag op de bus en als het lukt misschien morgen al wel
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:59 schreef MissStevie het volgende:
nou het heeft even geduurd, maar hier is een linkje naar het filmpje van mijn boekje
Wat leuk geworden!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe staat het verder met de boekjes? zijn er al meerdere thuis gekomen?
heb ik je boekje af
Leuk filmpje ook
![]()
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:59 schreef MissStevie het volgende:
nou het heeft even geduurd, maar hier is een linkje naar het filmpje van mijn boekje
Wat een leuk filmpje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe staat het verder met de boekjes? zijn er al meerdere thuis gekomen?
heb ik je boekje af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |